Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 81555
Hybrydowy sterownik basowy BD10 jest Maxon pierwszym pedałem przesterowania zaprojektowanym specjalnie dla gitary basowej, oferującym możliwość łączenia czystego sygnału z różnymi nasyconymi dźwiękami w celu stworzenia szeregu zniekształconych dźwięków. Pedał może być również używany z gitara do produkcji czyste / brudne symulacje wzmacniacza. Zakres kontroli zapewniają doskonałe dostosowanie do efektów pedału, oferując do +6dB czystego podbicia, +14dB podbicia napędu i dedykowane kontrole dla basu i wysokich tonów. Pedał posiada również buforowany bypass o niskiej impedancji, zmniejszający straty sygnału w długich przewodach i innych jednostkach efektów.
W celu stworzenia najlepszego pedału nadbiegowego do gitary basowej, Maxon współpracował ze słynnym japońskim basistą Masaki Yamadą, aby zapewnić, że pedał może nadążyć za najbardziej energicznymi graczami, zachowując przy tym niski koniec punch. W rezultacie powstał pedał, który oferował szeroki wachlarz efektów z przegubowymi zniekształceniami, pozwalając graczom na znalezienie idealnego brzmienia dla ich stylu gry. Z zniekształceniami od pół-brudny impuls do punchy rury jak kujon, odtwarzacze mogą nawet stworzyć super nasycony dźwięk shred.
Maxon rozpoczął działalność w Japonii w 1965 roku pod nazwą Nisshin Onpa, produkując przetworniki gitarowe, a następnie produkując produkty OEM dla innych firm. Nisshin Onpa był odpowiedzialny za projektowanie i produkcję wielu legendarnych pedałów podczas współpracy z Ibanez, w tym TS-808/TS808 i TS9 krzykaczy rurkowych. Chociaż wiele z Maxon tworzonych pedałów zostało wypuszczonych na rynek pod własną Ibanez nazwą, Maxon produkował pedały pod własną nazwą, a w 2002 roku, gdy obie firmy się rozeszły, Maxon zaczął forsować swoją nazwę jako producent wysokiej jakości pedałów z efektami. Dziś Maxon produkują "trudne do znalezienia" klasyczne efekty typu vintage i są używane przez wielu artystów, takich jak Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford i wielu innych.