Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 81586
Pedał nadbiegowy Maxon TOD-9 True Tube Overdrive korzysta z ikonicznego układu OD-9 i dodaje stopień wzmocnienia lampowego w przedniej części, tworząc ultra kompaktową, lampową jednostkę pedału. Wyposażony w sub-miniaturową lampę próżniową JAN Raytheon o specyfikacji mil-spec 5703WB, wyposażoną w dedykowane sterowanie lampami, TO-9 zapewnia klasyczne ciepło lampowe kojarzone ze wzmacniaczami lampowymi. Ten wszechstronny pedał oferuje wiele różnych dźwięków, które dodadzą ciepła Twoim osiągom. Dzięki czterem pokrętłom sterującym, które obejmują Drive, Level, Tube i Tone, gracze mogą osiągnąć tłusty, brzmiący dolny koniec i zwiększone nasycenie.
Układ scalony regulatora napięcia tego pedału wymaga przy rozruchu wysokiego prądu rozruchowego wynoszącego około 2000 mA. W przypadku korzystania z Power Brick, takich jak Voodoo Labs Pedal Power 2+, ten pedał powinien być podłączony do gniazda wysokiego prądu, jeśli to możliwe.
Maxon rozpoczął działalność w Japonii w 1965 roku pod nazwą Nisshin Onpa, produkując przetworniki gitarowe, a następnie produkując produkty OEM dla innych firm. Nisshin Onpa był odpowiedzialny za projektowanie i produkcję wielu legendarnych pedałów podczas współpracy z Ibanez, w tym TS-808/TS808 i TS9 krzykaczy rurkowych. Chociaż wiele z Maxon tworzonych pedałów zostało wypuszczonych na rynek pod własną Ibanez nazwą, Maxon produkował pedały pod własną nazwą, a w 2002 roku, gdy obie firmy się rozeszły, Maxon zaczął forsować swoją nazwę jako producent wysokiej jakości pedałów z efektami. Dziś Maxon produkują "trudne do znalezienia" klasyczne efekty typu vintage i są używane przez wielu artystów, takich jak Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford i wielu innych.