Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 81598
DS-830 jest znany z tego, że jest jednym z najbardziej elastycznych skrzyń zniekształceń dostępnych na rynku dzięki możliwości dostarczania niewiarygodnych ilości wzmocnienia wraz z przezroczystością, która nie podbarwia oryginalnego brzmienia. Ten uniwersalny wzmacniacz jest również w stanie dostarczyć lekko przesterowane tony niebieskiego przy niższych ustawieniach wzmocnienia.
DS-830 wyposażony jest w cztery pokrętła sterujące, w tym Gain, Bass, Treble i Level. Pokrętło Bass oferuje niskiej klasy mięsień, który sprawia, że wzmacniacz combo brzmi jak stos, podczas gdy pokrętła regulacji tonów wysokich w odpowiedniej ilości ugryzienia bez nadmiernego sizzlaku top-end. Oba pokrętła są dynamicznie interaktywne, oferując pełne zniekształcenia, które mogą być również używane na gitarze basowej. DS-830 jest niewiarygodnie wszechstronny i posiada pełną gamę użytecznych brzmień, które dodadzą teksturę do każdego występu.
Maxon rozpoczął działalność w Japonii w 1965 roku pod nazwą Nisshin Onpa, produkując przetworniki gitarowe, a następnie produkując produkty OEM dla innych firm. Nisshin Onpa był odpowiedzialny za projektowanie i produkcję wielu legendarnych pedałów podczas współpracy z Ibanez, w tym TS-808/TS808 i TS9 krzykaczy rurkowych. Chociaż wiele z Maxon tworzonych pedałów zostało wypuszczonych na rynek pod własną Ibanez nazwą, Maxon produkował pedały pod własną nazwą, a w 2002 roku, gdy obie firmy się rozeszły, Maxon zaczął forsować swoją nazwę jako producent wysokiej jakości pedałów z efektami. Dziś Maxon produkują "trudne do znalezienia" klasyczne efekty typu vintage i są używane przez wielu artystów, takich jak Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford i wielu innych.
"Jest to pełnoprawne zniekształcenie, które oferuje ciasno skupiony i mocny dźwięk". " Music Radar
Przeczytaj pełną recenzję tutaj.