Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Zabieraj swoje zniekształcenia na wyższy bieg. Jeśli szukasz bardzo wszechstronnego pedału zniekształceń z ciepłem wzmacniacza zaworowego, to Radial Tonebone TriMode 12ax7 Tube Distortion Pedał jest pedałem dla Ciebie. Łącząc w sobie ciepło prawdziwej rury 12ax7 z żwirem półprzewodnikowego układu napędowego, TriMode oferuje korzyści obu bez żadnych wad - jest to doskonała hybryda. Dwa niezależne kanały pozwalają na kształtowanie brzmienia, które może być natychmiast przełączane, a szczegółowe elementy sterujące sprawiają, że oba zniekształcenia są wysoce konfigurowalne. Radial's sprytny pomysł, aby obsługiwać TriMode na 15V daje pedał dodatkowy headroom do prawidłowego emulowania zniekształcenia wzmacniacza, dzięki czemu to najbliżej można dostać się do starej szkoły zniekształcenia zawór amp z pedału.
Numer produktu: 16730
Chrupnięcie na kran. Zniekształcenia wzmacniacza są zwykle zasilane wysokim napięciem, a to pomaga nadać charakterystyczny breakup, który tak wiele pedałów próbuje odtworzyć. The Radial Tonebone Pedał TriMode 12ax7 Tube Distortion otrzymuje przewagę nad konkurencją dzięki zasilaniu napięciem 15V. Mając prawdziwą lampę próżniową i głodując napięcie daje wszystkie zabrudzenia i ciepło wzmacniacza zaworu, wraz z dodatkowymi podtekstami harmonicznymi generowane, dając pełny dźwięk. Ta dodatkowa moc i sprytny projekt płyty głodowej dla lampy 12ax7 dać TriMode krawędzi na konkurencję i uczynić to najbardziej autentyczne brzmienie zniekształcenia wzmacniacza w formie pedału.
Te dwa kanały oferują radykalnie różne opcje zniekształceń. Kanał 1 ma jaśniejszy, bardziej kremowy dźwięk (choć za pomocą przełączników przesuwnych można go szybko zmienić), co czyni go idealnym do gry akordowej, rytmicznej. Przełączanie do kanału 2 dla wołowiny, grubsze zniekształcenia palety z większą widocznością w środku, który jest lepiej nadaje się do prowadzenia gry. Niezależnie od tego, czego szukasz (w tym czysta wszechstronność), TriMode spełni Twoje potrzeby (a potem niektóre z nich!).
Zepsuty do wyboru. Z siedmioma pokrętłami, trzema przesuwnymi przełącznikami i dwoma przełącznikami przełączającymi, TriMode jest idealnym rozwiązaniem. Radial Tonebone Plexitube 12ax7 Tube Distortion Pedał pozwala zagłębić się głęboko w dostosowywanie zniekształceń. Za pomocą pokręteł można ustawić poziom wyjściowy dla każdego kanału, poziom basu i tonów wysokich, wzmocnienie dla każdego kanału oraz filtr, aby dostosować dźwięk do profilu wzmacniacza. Przełączniki suwakowe zapewniają zaawansowaną kontrolę nad pasmem przenoszenia wysokich tonów, wzmocnieniem napędu, a nawet częstotliwością, przy której występuje średnie wzmocnienie - 7dB lub 12dB. Wreszcie, 2 przełączniki nożne kontrolują efekt włączania/wyłączania i przełączania pomiędzy kanałami.
Inną przydatną funkcją jest pętla FX zintegrowana z kanałem 2. Pozwala to na jednoczesną aktywację/dezaktywację innych zewnętrznych pedałów po wybraniu kanału. Dzięki tej intuicyjnej konstrukcji nie trzeba już tańczyć, starając się zaangażować wszystko w czasie. Prawdziwy bypass oznacza również, że bez względu na to, jak brudny chcesz uruchomić pedał, korbka wzmocnienie nie wpłynie na dźwięk po wyłączeniu pedału.
Radial Trimode oferuje niesamowite połączenie prostoty i funkcjonalności z innowacyjnymi, dobrze przemyślanymi funkcjami dostępnymi poprzez intuicyjne sterowanie i opcje i/o.
Dwa przełączniki nożne umożliwiają łatwe przełączanie między trybami, a duże diody LED umożliwiają natychmiastowe monitorowanie stanu Trimode.
Oddzielny napęd, sterowanie poziomem i mid-boostem dla każdego kanału zniekształceń daje użytkownikowi możliwość łatwego ustawienia dokładnie wymaganych dźwięków zniekształceń, a następnie przełączać się między nimi bez tap-dancing!
Ogólne przełączniki TOP END i DRIVE GAIN wraz ze zmiennymi regulatorami HIGH i LOW EQ oraz regulacją FILTER "anti-presence" poprowadzi Cię do idealnego brzmienia dla Twojej kombinacji wzmacniacz/gitara.
Efekty mogą być podłączone za pomocą gniazda INSERT ¼" odbierającego TRS i są włączane po naciśnięciu przełącznika 'Toggle', aby wybrać CH-2.