Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Twisted Kit EZX oferuje użytkownikom możliwość poznania niekonwencjonalnych rozwiązań za pomocą unikalnej perkusji engine zastępczej. Twisted EZX został opracowany we współpracy z Michaelem Blairem i Sontronics mikrofonami.
Numer produktu: 2025
W październiku 1985 roku Tom Waits wydał album Rain Dogs. Album był natychmiastowym klasykiem i oznaczył dla niego nowe brzmienie. Szorstki, brudny, neobluesowy styl z niewygodnymi rytmami i twardymi krawędziami.
Częścią zespołu, który przyczynił się do tego brzmienia był perkusista i perkusista Michael Blair. Jego bardzo osobisty zestaw instrumentów, który zawierał mieszankę zwykłych bębnów i dziwnych kawałków i kawałków, takich jak kosze na śmieci, meble do sypialni i zardzewiałe ramy rowerowe, idealnie pasują do dźwięku, którego szukał Waits. Połączenie czasu, ekspresji i złomowiskowych dźwięków Michaela stworzyło bogaty i użyteczny wachlarz tekstur muzycznych, aby zaakcentować zawiłe opowieści Waitsa.
Michael Blair grał i koncertował również z "Waits on Franks Wild Years", kontynuacją "Rain Dogs", a później stał się integralną częścią nagrań dla "Spike" Elvisa Costello (1989) i "Magic and Loss" Lou Reeda (1992). Spike stał się najbardziej komercyjnie udanym i odważnym dźwiękowo albumem Costello do tej pory. Michael dodał również swoją śmieciową świadomość do płyt uznanego producenta Hal Willner, w "hołdzie" albumom z okazji pracy kompozytora Kurta Weilla, poety Allena Ginsberga, Walta Disneya, Charlesa Mingusa oraz we współpracy z reżyserem awangardowego teatru Robertem Wilsonem.
W recenzji przejmującego albumu Lou Reeda Magic And Loss David Fricke z magazynu Rolling Stone napisał o twórczości Michaela Blaira co następuje:
Perkusista Michael Blair jest niemal niewidoczną obecnością, łączącą lekkie perkusyjne rozkwita z prostotą bicia serca, jaką jest czasomierz Maureen Tucker z aksamitami.
Więc, dwie ramki rototom tworzą tonalny hi-hat, kaczka sugeruje alternatywny cowbell, bębny tack z Chin stają się tomy stojak i umieszczenie kołpaka swojego pierwszego samochodu na górze snare wydaje się być właściwą rzeczą do zrobienia. Michael Blair przekracza granice perkusji industrialnej, bluesowej, etnicznej, orkiestrowej i zastępczej, tworząc niepowtarzalne brzmienie. Twisted Kit EZX® przynosi ten dźwięk zarówno w nagraniach, jak i w MIDI nagranym przez Michaela.
Twisted Kit EZX® firmy Michael Blair został pobrany w oparciu o najlepsze z outboard efektów distortionreverb kompresji i ataku zawartych w mikserze wewnętrznym. Pozwala to na zapisanie access dużej liczby ustawień miksera według STS 9, Richard Devine, DJ Amplive, subID i Count Bass D. Możesz też zapisać własne ustawienia miksera (z EZdrummer® 1.1 lub nowszym).
Wymagania systemowe - 1.2 Gb wolnej przestrzeni dyskowej - 512 Mb RAM- EZdrummer® 1.1 lub nowsza instalacja