Pełny opis
Widok pełny Opis
Potężny Synth Mono Synth
Pro 2 Dave'a Smitha jest jego najpotężniejszym syntezatorem w historii. Posiada taką samą ergonomię i łatwość grania jak Prophet 12, ale wyraźnie inny dźwięk z zupełnie nową podwójną architekturą filtra analogowego, sekwencera kroków potwora, superwaves i cyfrową brygadą wiadrową.
Classic Meets Cutting-Edge (Klasyczne spotkania)
Pro 2 łączy w sobie klasyczną konstrukcję analogową i najnowocześniejszą technologię cyfrową. Posiada cztery oscylatory cyfrowe o wysokiej rozdzielczości oraz oscylator sub-substancyjny. Oscylatory produkują zarówno klasyczne jak i złożone kształty fal i mogą modulować się nawzajem częstotliwością i amplitudą w każdym operatorze i konfiguracjach modulatora, które można wybrać dla harmonicznie bogatych dźwięków FM i AM. Zestaw elementów sterujących znakami dodaje do palety dźwiękowej Pro 2 wzmocnienie wysokich i niskich częstotliwości, redukcję bitów i częstotliwości próbkowania oraz emulację nasycenia taśmy.
Dwa nowe, Vintage zainspirowane filtry
Sercem Pro 2 jest całkowicie nowa konstrukcja filtra. Filtr 1 to 4-biegunowa konstrukcja niskoprzepustowa inspirowana oryginalnym filtrem Prophet-5. Filtr 2 jest konstrukcją zmienną, inspirowaną przez Oberheim SEM i może być stale zmieniany pomiędzy pracą w trybie dolnoprzepustowym, karbowym i górnoprzepustowym, z opcjonalnym trybem środkowo-przepustowym. Oba filtry działają w układzie szeregowym, równoległym lub w dowolnym miejscu pomiędzy nimi. Dwa z czterech oscylatorów mogą być poprowadzone przez filtr 1, a dwa pozostałe przez filtr 2 w celu uzyskania szerokiego zakresu możliwości brzmieniowych.
Zaawansowany sekwencer kroków
Pro 2 ma super mocny sekwencer kroków. Z maksymalnie 32 krokami i 16 ścieżkami, zapewnia wprowadzanie danych w czasie rzeczywistym, odpoczynek i sekwencje o zmiennej długości. Synchronizuje się również z zegarem MIDI i zewnętrznym wejściem audio. Ścieżki sekwencyjne mogą kontrolować każdy parametr w rozbudowanej matrycy modulacji Pro 2.
Centrum Twojego ustawienia
Elastyczna łączność Pro 2 otwiera drzwi nie tylko do przetwarzania zewnętrznego dźwięku, ale także do łączenia się z modułowymi syntezatorami poprzez 4 wejścia i wyjścia napięcia sterującego tylnym panelem oraz dedykowane wyjście bramy. Napięcia sterujące mogą być przypisywane i kierowane z poziomu matrycy modulacji i mogą działać z szybkością dźwięku dla efektów extreme modulacji. Niektóre z wielu parametrów, które mogą być wysłane do wyjść CV obejmują oscylatory, LFO, koperty i ścieżki sekwencera, dzięki czemu Pro 2 jest naturalnym wyborem dla centrum studia lub live konfiguracji.
Dodatkowe funkcje
delay Sekcja Pro 2 zapewnia trzy cyfrowe opóźnienia z funkcjami filtrowania panoramicznego, górnoprzepustowego i dolnoprzepustowego. Czwarty delay to cyfrowa brygada wiadrowa (BBD delay) do efektów analogowych. Istnieją cztery pętlowe, pięcioetapowe generatory obwiedni, cztery synchronizowane LFO z przesunięciem fazowym i przesunięciem fazowym, w pełni funkcjonalny arpeggiator oraz szesnastoszczelna macierz modulacji z dziesiątkami źródeł modulacji i miejsc przeznaczenia.
Monofoniczny lub parafoniczny
Dave Smith zaprojektował Pro 2 przede wszystkim jako potężny monosyth, ale może być również używany jako czterogłosowy syntezator parafoniczny, który pozwala kontrolować każdy z jego czterech oscylatorów indywidualnie z ich własną kopertą. Dzięki temu granie czterodźwiękowych akordów jest nie tylko możliwe, ale i bardzo ekspresyjne.
Pakiet wszystkich tych mocy w trzy i półoktawy, klawiatura półwaga z prędkością i kanału aftertouch, dodać dwa podświetlane skoku i kół mod i dwóch lokalizacji i ciśnienia wrażliwe suwaki dotykowe, i masz jeden z najbardziej funkcjonalnie bogate, zachwycające syntezatory Dave Smith kiedykolwiek stworzył.
Cechy
- Łatwe access sterowanie, zawiera 50 enkoderów obrotowych.
- Filtr vintage analogowy Duel
- 4 oscylatory cyfrowe plus suboscylator
- 32-stopniowy sekwencer wielośladowy 32-stopniowy
- Napięcie sterujące wejściowe i wyjściowe(cv), MIDI wejściowe/wyjściowe i USB
- 4-głosowy tryb parafoniczny
- Super fale
- Wejście audio, koperta follower, przetwarzanie dźwięku zewnętrznego przez filtry,
- Cechy multi-tap delay od prophet 12
- Zbudowany w Ameryce
Specyfikacje
Oscylatory
- Cztery oscylatory oparte na DSP plus jeden oscylator sinusoidalny
- Cztery klasyczne kształty fal (piła, kwadrat, trójkąt, sinus) na oscylator
- Dwanaście wybieranych złożonych kształtów na oscylator
- 13 Superwaves
- Trzy rodzaje hałasu na oscylator: biały, różowy, fioletowy
- Modulacja kształtu/szerokość impulsu/superwave detune amount
- Modulacja krzyżowa oscylatora: modulacja częstotliwości (FM) i modulacja amplitudy (AM)
- Hard sync, individual Glide, Oscillator Slop
Parafoniczna grywalność
- Prawdziwy 4-głosowy tryb parafoniczny z indywidualnie wygenerowanymi kopertami na oscylator.
Znaki Skutki
- Pięć wysokiej jakości efektów cyfrowych. Zagęścić sygnał i dodać harmoniczne lub całkowicie zniszczyć filtr wstępny sygnału.
- Girth i Air to wysokie i niskie półki wyrównujące harmoniczne emocje. Przydatne do zagęszczania i/lub dodawania powietrza do sygnału.
- Hack i Decimate są algorytmami redukcji próbkowania i szybkości transmisji bitów, które mogą dodawać subtelny piasek lub całkowicie niszczyć sygnał. Jest ostry, ale i muzykalny.
- Drive jest miękkim saturatorem do dodawania miękkiej distortion i harmonicznej zawartości do sygnału.
Filtry
- Podwójne filtry analogowe działają szeregowo lub równolegle.
- Filtr 1 to 4-biegunowy analogowy filtr dolnoprzepustowy, inspirowany oryginalnym filtrem Prophet-5.
- Filtr 2 jest dwubiegunowym, analogowym filtrem rezonansowym o zmiennym stanie, inspirowanym filtrem Oberheim SEM i może być stale zmieniany pomiędzy trybem dolnoprzepustowym, karbowym i górnoprzepustowym, z opcjonalnym trybem środkowo-przepustowym.
- Oscillator Split umożliwia wysyłanie oscylatorów 1 i 2 do filtra 1, a oscylatorów 3 i 4 do filtra 2.
Informacje zwrotne i Delay
- Dostrojone sprzężenie zwrotne
- Trzystopniowy kabel synchronizacyjny delay z regulacją sprzężenia zwrotnego i ilości, filtrowanie panoramiczne, górnoprzepustowe i dolnoprzepustowe, wszystko w przeliczeniu na delay jednostkę. Osobną czwartą jest cyfrowa brygada wiadrowa (BBD delay) do efektów analogowych.
Koperty
- Pięć kopert Delay+ ADSR (Filtr 1, Filtr 2, VCA i dwie koperty pomocnicze)
- Koperty pomocnicze 4 i 5, które można dowolnie przypisać do wielu miejsc docelowych modulacji.
- Wszystkie koperty mogą się powtarzać/pętlać.
LFO
- Cztery synchronizowane LFO z przesunięciem fazowym i przesunięciem fazowym na LFO
Modulacja
- 16 x 2 matryca modulacji z ponad 50 źródłami modulacji i ponad 140 miejscami docelowymi modulacji
- Parametry, które mogą być wysyłane do wyjść CV obejmują oscylatory, LFO, koperty, ścieżki sekwencera i inne źródła w matrycy modulacji. Podwyższa się do poziomu stawek audio.
- Wyjście bramkowe do wyzwalania zewnętrznych urządzeń kompatybilnych z CV; dowolne wejście CV może być wykorzystane jako wejście bramki.
Napięcie sterujące Wejścia i wyjścia Wejścia i wyjścia bramy
- Cztery wejścia i wyjścia napięcia sterującego 1 V na oktawę do współpracy z modułowymi syntezatorami i innymi urządzeniami kompatybilnymi z CV.
- Przyciski przypisywania modulacji umożliwiają szybkie i łatwe wyznaczanie tras modulacji.
- Mod Matrix pracuje z szybkością dźwięku.
Sequencer
- Zaawansowany sekwencer kroków zapewnia do 32 kroków na sekwencję i do 16 ścieżek.
- Obsługuje wejścia w czasie rzeczywistym, spoczynki i sekwencje o zmiennej długości.
- Synchronizacja z zegarem MIDI oraz zewnętrznym wejściem audio i CV.
- Sekwencje mogą kontrolować nie tylko wysokość drgań oscylatora, ale także dowolny parametr w matrycy modulacji.
Arpeggiator
- Wyrafinowany arpeggiator z trybami: góra, dół, góra/dół, losowo przydzielanie trybów.
- Obsługuje wejścia w czasie rzeczywistym, spoczynki i sekwencje o zmiennej długości.
- Ponowne plasowanie arpegnifikacji
- Programowalne Distortion
- Stereo analogowe distortion
Sterowanie
- Ponad 50 pokręteł i 65 przycisków umożliwia głęboką i kompleksową edycję z minimalnym poziomem menu nurkowania.
- Podświetlane koła boiska i koła mod są łatwo widoczne w warunkach słabego oświetlenia i charakteryzują się płynnym, ale precyzyjnym wyczuciem i reakcją.
- Niezależnie regulowany górny i dolny zakres kół o regulowanym skoku.
- Dwa przypisywane suwaki dotykowe z możliwością blokady położenia i nacisku, zapewniające zwiększoną interaktywność i kontrolę.
- Pełnowymiarowa, trój- i półoktawowa, półwaga klawiatura z dużą prędkością i dotykiem.
Pamięć
- 396 programów dla użytkowników i 396 programów fabrycznych
- Tryb listy odtwarzania do generowania łatwo dostępnych setlist ulubionych programów.
WE/WY
- 1 Wejście MIDI, 1 wyjście MIDI i 1 port MIDI przecinający/wyjście 2 porty
- Port USB do dwukierunkowej komunikacji MIDI
- 4 wejścia CV (gniazdo 4 x 1/8")
- 4 wyjścia CV (gniazdo 4 x 1/8")
- 1 Gate Out (gniazdo 1/8"))
- 1 Wejście przełącznika nożnego/ Sustain (Sustain/ Footswitch)
- 1 wejście pedału ekspresji
- 1 zewnętrzne wejście audio (1/4" gniazdo telefoniczne)
- Główne wyjście stereo (2 x 1/4" gniazdo telefoniczne)
- Wyjście słuchawkowe (stereofoniczne gniazdo telefoniczne 1/4")
Moc
- 1 uniwersalny wlot zasilający IEC AC do zasilania wewnętrznego
- Pracuje na całym świecie na napięciach od 100-240 V, 50-60 Hz, 30 W maksymalnego poboru mocy.
Specyfikacja fizyczna
- Walnut panele końcowe i listwy wykończeniowe
- Wymiary: około 29,2" dł. x 12,8" szer. x 4,15" wys. (74,2 cm x 32,5 cm x 10,5 cm)
- Waga: 8,5 kg (18,7 funtów)
-