Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Interfejs audio STUDIO-CAPTURE marki Roland jest flagowym modelem, interfejs o rozmiarach 16x10 z 12-sto mic przedwzmacniaczami. Wysokiej wydajności interfejs audio USB 2.0, który jest idealny zarówno dla użytku studyjnego ajk i dla produkcji mobilnej.
Zadzwoń do naszego specjalisty pod numer telefonu: 0843 155 0500 w celu uzyskania więcej informacji.
Numer produktu: 33034
Dzięki 16 wejściom audio, Roland STUDIO-CAPTURE zapewnia szerokie możliwości podłączenia dla potrzeb profesjonalnej produkcji - i z łatwością zmieści się w torbie podróżnej. Z Studio Capture, jakość dźwięku i opcje połączeń są równoważne z dedykowanym stojaku interfejsów audio, które kosztują znacznie więcej.
Otrzymujesz również jakość dźwięku 24-bit/192 kHz, wszechstronny pomiar na panelu przednim, wyjścia monitorowe XLR oraz dedykowaną kontrolę poziomu. Wbudowane są również podwójne wyjścia słuchawkowe, solidne jak skała sterowniki z technologią VS STREAMING i wiele innych.
Podobnie jak w przypadku wielu produktów Roland, Studio-Capture jest trwałe, przenośne i zdolne do obsługi dużych projektów nagrywania w studio i w drodze. Łącząc profesjonalną jakość dźwięku z licznymi opcjami wejść/wyjść i wszechstronną mobilną konstrukcją, STUDIO-CAPTURE jest potężnym rozwiązaniem dla współczesnych muzyków, producentów i inżynierów nagrań.
STUDIO-CAPTURE posiada 12 sterowanych cyfrowo przedwzmacniaczy mikrofonowych (zwanych VS przedwzmacniaczS), pierwszy na świecie kompaktowy interfejs audio USB, wykonany z najwyższej klasy komponentów, które zapewniają wyjątkowo cichą pracę, wysoki headroom i przejrzystą jakość dźwięku. 12 wejść XLR/TRS combo dla przedwzmacniaczy, z czterema wejściami na panelu przednim dla szybkiego i łatwego access. Każdy kanał posiada również niezależną moc fantomową, filtr niskociśnieniowy, inwerter fazowy i kompresję cyfrową, a wszystko to dostępne jest za pośrednictwem dołączonego oprogramowania na panelu sterowania.
STUDIO-CAPTURE obsługuje wysokiej rozdzielczości, 24-bitowe nagrywanie z częstotliwością do 192 kHz, z niewiarygodną stabilnością i najlepszymi w branży osiągami USB o niskich opóźnieniach, przy użyciu autorskiej technologii Roland VS STREAMING. Wszystkie obecne platformy Mac i PC DAW są obsługiwane przez sterowniki ASIO 2.0/WDM (Windows) i Core Audio (Mac). Sterownik VS STREAMING pozwala również na rozbudowę wejść/wyjść za pomocą dwóch STUDIO-CAPTURE na tej samej magistrali USB, bez utraty stabilności i jakości dźwięku.
Funkcja AUTO-SENS pozwala na szybkie i łatwe ustawienie idealnych poziomów wejściowych za każdym razem. Wystarczy nacisnąć przycisk AUTO-SENS, odtwarzać podłączone instrumenty, a STUDIO-CAPTURE automatycznie ustawi idealny poziom zapisu dla każdego wejścia w ciągu kilku sekund. Przydatne dla profesjonalistów i początkujących, AUTO-SENS jest doskonałym oszczędzaczem czasu, oferującym szybkie, bezpieczne przechwytywanie dźwięku podczas nagrywania w pełni mic'd drum kit lub całego zespołu.
Jasne, czułe mierniki LED pozwalają na natychmiastowe sprawdzenie poziomów wejścia, wyjścia i monitora, a dedykowane przyciski kanałów wejściowych umożliwiają szybkie i łatwe poruszanie się. Sekcja MONITOR OUT posiada dedykowane pokrętło LEVEL do regulacji głośności w pomieszczeniu, oraz pokrętło DIRECT MONITOR do odsłuchu wybranych sygnałów wejściowych. Dwa gniazda słuchawkowe - każde z własnym pokrętłem poziomu - pozwalają muzykowi i inżynierowi na jednoczesne monitorowanie bez dodatkowych elementy konstrukcyjne urządzeń.
Więcej informacji na temat zakresu interfejsów audio firmy Roland można znaleźć na stronie internetowej Roland.
I/O:
STUDIO-CAPTURE posiada łącznie 16 kanałów wejściowych i 10 kanałów wyjściowych. Każde z 12 wejść mikrofonowych XLR może być na przemian używane jako zbalansowane/niezbalansowane ¼-calowe wejście liniowe.
Front:
Z tyłu: