Pełny opis
Widok pełny Opis
Osiem przedwzmacniaczów VS klasy Premium
Przedwzmacniacze VS to sterowane cyfrowo przedwzmacniacze, wykorzystujące te same podzespoły z wysokiej klasy przedwzmacniaczy. Przedwzmacniacze zapewniają bardzo niski poziom szumów i szeroki zakres częstotliwości. Szeroki zakres częstotliwości zapewnia wychwycenie wszystkich niuansów z wejść mikrofonowych.
Rezultatem jest nieskazitelnie czysty dźwięk, zapewniający 24-bitową wierność odtwarzania dźwięku/192kHz dla ostrego i bogatego brzmienia. Zintegrowane przedwzmacniacze charakteryzują się niezależną mocą fantomową, jak również niskim filtrem przecięcia, inwersją fazową i cyfrową kompresją na każdym kanale.
AUTO-SENS ustawia optymalne poziomy wejściowe
AUTO-SENS to specjalna funkcja, która ustawia optymalne poziomy dla wszystkich przedwzmacniaczy. Po włączeniu funkcja AUTO-SENS automatycznie ustawia poziom zapisu dla każdego wejścia. Ta funkcja jest świetna do szybkiej i łatwej konfiguracji. Jest to również bezpieczny sposób na nagrywanie zestawów perkusyjnych lub całych zespołów.
Idealny do studyjnego nagrywania i produkcji
Wydajność z niskimi opóźnieniami i wierność dźwięku high-end sprawiają, że Octa-Capture doskonale nadaje się do zastosowań studyjnych. Możesz użyć interfejsu do nagrywania wokali i instrumentów, jak również są bardzo przydatne do produkcji muzyki.
Wiodące w branży przetworniki wykorzystują zastrzeżoną przez Roland technologię VS STREAMING. Pozwala to na używanie wielu urządzeń na tej samej magistrali USB, zachowując jednocześnie jakość i stabilność dźwięku.
Cztery elastyczne mieszanki monitorów
W zestawie znajdują się cztery niezależne miksery bezpośrednie do tworzenia sterowanych programowo mieszanek na monitorze. Miksy mogą być kierowane do wyjść analogowych. Następnie można wykorzystać wyjścia do zaimplementowania wewnętrznego 40-bitowego przetwarzania DSP. Ta przydatna funkcja jest idealna do tworzenia własnych miksów monitorowych dla słuchawek, głośników i urządzeń nagrywających.
Kompaktowa konstrukcja, w komplecie z uchem regałowym
Octa-Capture jest kompaktowy, a jednocześnie bardzo wytrzymały, z solidną, całkowicie metalową obudową. Podwozie jest odporne na zużycie w codziennym użytkowaniu i transporcie. Niewielkie rozmiary sprawiają, że interfejs jest bardzo przenośny i łatwo mieści się w plecaku.
Na panelu przednim znajduje się wbudowany ekran LED, który wyświetla wszystkie najważniejsze informacje dotyczące wejść i wyboru kanałów. Przyciski i elementy sterujące są również podświetlane, idealne do ciemnych pomieszczeń studyjnych. Zawiera on również niezależne wyjście słuchawkowe do prywatnego monitoringu.
W tylnej części urządzenia znajduje się szereg złączy, w tym wyjścia dla wszystkich wejść. Posiada również łączność MIDI I/O, która może być używana z syntezatorami, sekwencerami i innymi outboard urządzeniami. Współosiowe wejście jest również dołączone w celu zwiększenia elastyczności.
Cechy charakterystyczne
- Osiem wbudowanych przedwzmacniaczy mikrofonów klasy premium (VS przedwzmacniacz)
- Funkcja AUTO-SENS inteligentnie ustawia optymalne poziomy wejściowe dla wszystkich przedwzmacniaczy
- Niezwykle stabilny sterownik VS STREAMING o niskim opóźnieniu.
- Cztery niezależne, sterowane programowo miksery Direct Mixer do tworzenia własnych mieszanek na monitorze
- Obsługa wszystkich głównych platform DAW na komputerach Mac lub PC, w tym OSX 10.6 i 7 Windows, poprzez sterowniki ASIO 2.0/WDM (Windows) i Core Audio (Mac).
- Uszy do montażu w stelażu w zestawie
Specyfikacje
Liczba kanałów nagrywania/odtwarzania dźwięku
- 44,1/48/96 kHz: Nagrywanie: 12 kanałów - Odtwarzanie: 10 kanałów
- 192 kHz: Nagrywaj: 4 kanały - Odtwarzanie: 4 kanały
Przetwarzanie sygnałów:
- Interfejs PC: 24 bity
- Konwersja AD/DA: 24 bity
- Wewnętrzny: 40 bitów
Częstotliwość pobierania próbek:
- Konwersja AD/DA: 44,1/48/96/192 kHz
- CYFROWE (wejście/wyjście): 44,1/48/96 kHz
Nominalny poziom wejściowy:
- Wejście Jack 1-6 (typ XLR): -56 do -6 dBu
- Gniazdo wejściowe 7-8 (typu XLR): -50 do +0 dBu
- Gniazdo wejściowe 1-8 (1/4 cala typ telefonu TRS): -46 do +4 dBu
Nominalny poziom wyjściowy:
- WYJŚCIE 1-8 : +0 dBu (zbalansowane)
Główna sala:
Impedancja wejściowa:
- Gniazdo wejściowe 1-6 (typu XLR): 5 k omów (zrównoważone)
- Gniazdo wejściowe 7-8 (typu XLR): 10 k omów (zrównoważone)
- Gniazdo wejściowe 1-8 (1/4 cala typu telefon TRS): 17 k omów (zrównoważone)
Impedancja wyjściowa:
- WYJŚCIE 1-8 : 1,8 k omów (wyważone)
- TELEFONY: 47 ohm
Frequency Response:
- 192,0 kHz: 20 Hz do 90 kHz (+0/-8 dB) - 20 Hz do 60 kHz (+0/-2 dB)
- 96,0 kHz: 20 Hz do 40 kHz (+0/-2 dB)
- 48,0 kHz: 20 Hz do 22 kHz (+0/-2 dB)
- 44,1 kHz: 20 Hz do 20 kHz (+0/-2 dB)
Pozostały poziom hałasu:
- WYJŚCIE GŁÓWNE: -87 dBu typ. (GAIN:min., INPUT 1 i 2 zakończone 600 omówami , IHF-A) *Internal Direct Monitor Mixer setting - Stereo Link: Włączony, spust migawki kanału wejściowego: Jedność
Dynamic Range:
- Blok AD: INPUT 1-8: Typ 104 dB. (GAIN: min.)
- Blok prokuratora okręgowego: WYJŚCIE 1-8: Typ 113 dB.
Wyświetlacz:
- 128 x 64 punkty Graficzny wyświetlacz LCD (podświetlany wyświetlacz LCD)
Łączniki:
- Gniazda wejściowe 1-8 (typ XLR / 1/4 cala typ telefonu TRS)
- Typ XLR (moc zbalansowana / fantomowa +48 V)
- 1/4 cala typ telefonu TRS (zrównoważony)
- Współosiowe złącze wejściowe
- Współosiowe złącze wyjściowe
- Gniazdo słuchawkowe Jack (telefon typu Stereo 1/4 cala)
- Gniazdo wyjściowe Jack 1-8 (1/4 cala typu TRS (zbalansowany))
- Złącza MIDI (In, Out)
- Złącze USB
Inni:
- Zasilanie: DC 9 V (zasilacz sieciowy)
- Rysunek bieżący: 1,45 A
Fizyczne:
- Szerokość: 284 mm, 11-3/16 cali
- Głębokość: 158 mm, 6-1/4 cala
- Wysokość: 50 mm, 2 cale
- Waga: 1,3 kg, 2 funty. 15 uncji.