Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Ten Jazz EZX zawiera próbki w wykonaniu legendarnego Drum Virtuoso/Pioniera Roya "Futureman" Wootena. Jesienią 2007 roku Toontstojak rozpoczął Jazz z Przyszłością w nienagannym Blackbird Studios. Jego pasja i znajomość historii Jazzu spotkała się z niestrudzenie energetycznym i muzycznym podejściem do pojedynczej nuty, które pozostawiło ekipę Toontstojak w całkowitej niewiarygodności.
Numer produktu: 12921
Futureman jest wielokrotnie nagradzanym przez Grammy kompozytorem, wynalazcą i multiinstrumentalistą, który od 1985 roku pioneer używa perkusji samplowanych. Dzielił scenę i liczne albumy z wieloma legendami jazzowymi.
Roy zaczął grać na perkusji akustycznej jako małe dziecko z braćmi w Wirginii. Od tego czasu przeszedł długą drogę i jest obecnie znany z grania czegoś, co nazywa się SynthAxe-Drumitara do wyzwalania sampli perkusyjnych.
Jako instrumentalista Roy Wooten stara się wykorzystać moc i naukę Matki Natury, a jego technika perkusyjna zabiera grę na perkusji daleko poza prostym utrzymaniem czasu. Jego podejście jest znacznie bardziej uniwersalne i uniwersalne. Przyszły człowiek postrzega siebie jako opowiadającego historie, grającego muzykę, która wykracza poza granice powszechnego muzycznego zrozumienia.
Wymyślił i zbudował perkusję, aby móc wyrazić swoje rewolucyjne podejście do jazzu z przełomową grupą Bela Fleck i Flecktones. W rezultacie Futureman wykonał za pomocą sampli Toontstojak Music dla milionowej publiczności, live w jednych z najbardziej popularnych i cenionych przez krytyków sal koncertowych, klubów, programów telewizyjnych i festiwali na naszej planecie. Poprzez Roya Wootena nasze dźwięki przedostały się do fal radiowych takich miejsc jak Carnegie Hall i premier Greenwich Village Jazz Club Blue Note.
W naszej historii tworzenia przykładowych bibliotek i instrumentów, staraliśmy się zarówno wprowadzać innowacje, jak i zachować je we wszystkich obszarach wydajności, inżynierii i gatunku.
Tworząc tę bibliotekę przeszliśmy do nowych i niespotykanych poziomów dynamiki. Nagrania zawierają warstwowe samplowanie z licznymi łodygami mikrofonu z łańcuchami nagraniowymi, o których wcześniej tylko marzyliśmy.
Jesienią 2007 roku rozpoczęliśmy Jazz z Przyszłością w nienagannym Blackbird Studios. Jego pasja i znajomość historii Jazzu spotkała się z niestrudzenie energetycznym i muzycznym podejściem do pojedynczej nuty, które pozostawiło ekipę Toontstojak w całkowitej niewiarygodności.
Roy słyszy każdy pojedynczy przebój i wir nagrany jako część większej całości, jako część sekwencji muzycznej, a nie jako samotny, monotonny przebój. Rezultatem są próbki, które uderzają z intensywnością i siłą nadając tym nagraniom unikalny zakres i muzykalność.
Nagrania dla Jazz EZX określają, benchmark w jaki sposób instrumenty perkusyjne i instrumenty muzyczne w ogóle będą wykonywane w przyszłości.
Minimalne wymagania systemowe:
Toontstojak Music miał zaszczyt uchwycić magię Przyszłości. Jego dotyk, serce, filozofia i unikalne podejście do rzemiosła w tym Jazz EZX. Historia bębnów jazzowych ma nowy rozdział....