Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 94865
HATS808 jest wyposażony w dwa wzmocnione stopnie wzmocnienia sygnału wyjściowego, zdolne do generowania znacznie gorętszych sygnałów niż oryginalna maszyna bębnowa. Ten dodatek stopni wzmocnienia emuluje starą praktykę uruchamiania oryginalnych maszyn perkusyjnych przez outboard wzmacniacze w celu dodania wzmocnienia, oraz przekazywania tego sygnału przez inne urządzenia w celu wygenerowania dodatkowych harmonicznych z klipsowania i distortion. Ta rozszerzona paleta dźwięków opisana w HATS808 daje możliwość korzystania z tablicy zharmonizowanych dźwięków bębna z ostrym atakiem brzytwy, a nawet mocno zmiażdżone i zniekształcone dźwięki. HATS808 może nawet iść bardziej gorąco niż statywardowe poziomy modułowych VCOs, dzięki czemu jest to jeden z najbardziej użytecznych sposobów na osiągnięcie dużych, ziarnistych, bogatych dźwięków z obwodów HATS808.
Tiptop Audio dodano również zaprojektowany przez nas podwójny obwód pulsoksymetryczny, umożliwiający wyzwalanie HATS808 za pomocą sygnałów wyzwalających lub bramkowych z wielu innych urządzeń, takich jak dzielniki zegara, sekwencery kroku lub inne źródła zegara/impulsu. Ta konstrukcja oznacza, że otrzymujesz ten sam stabilny dźwięk przy jego szczytowej mocy niezależnie od różnic w źródle impulsów bez potrzeby kształtowania impulsów wysyłanych do modułu.
Akcent jest tym, co sprawia, że beat brzmi naturalnie i jest pełen życia. HATS808 posiada wejście akcentujące, które jest sygnałem bramki/wyzwalacza, zarówno dla otwartych, jak i zamkniętych Hi-Hatów. Gdy to wejście akcentujące nie jest używane, wejście wejściowe bramy jest kierowane zarówno do wejścia akcentującego, jak i wejścia bramy, co służy dwóm celom. Pozwala to osiągnąć najgorętszy możliwy dźwięk bębna, nawet gdy nie ma sygnału wejściowego z akcentem jest podłączony, jednocześnie wykorzystując pokrętło regulacji akcentu do działania jako precyzyjna kontrola poziomu wzmocnienia sygnału wyjściowego. Jednak po podłączeniu do wejścia akcentującego, routing wejścia bramy zostanie przerwany, co pozwoli na niezależne sterowanie żądanym akcentem niezależnie od sygnału bramy przychodzącej. Ustawienie pokrętła wyżej spowoduje duże różnice poziomów wzmocnienia pomiędzy akcentowanymi i nieakcentowanymi nutami, przy czym niższy poziom będzie miał odwrotny efekt. W porównaniu z oryginalną maszyną perkusyjną, która posiadała globalną kontrolę akcentu, która miała wpływ na wszystkie dźwięki na maszynie w tym samym czasie, HATS808 daje Ci całkowitą niezależną kontrolę nad akcentem Twoich hi-hat dźwięków bez narażania innych modułów, dając Ci szerokie opcje dynamiczne.
HATS808 wyposażony jest w dedykowany regulator rozpadu dla otwartego hi-hat dźwięku na module. Daje to pełną kontrolę nad długością otwartej hi-hat koperty. Jednakże, ten zanik zostanie zastąpiony przez funkcję dławienia (jeśli w pozycji włączonej na płytce drukowanej), gdy zamknięty hi-hat wyzwala podczas lub w tym samym czasie co otwarty hi-hat wyzwalacz.
HATS808 wykorzystuje mieszankę sześciu analogowych oscylatorów o fali kwadratowej jako źródło dźwięku. Oscylatory mają swoje częstotliwości rozstawione osobno, a ta mieszanka jest następnie podawana do głównego filtra pasmowo-przepustowego w celu uzyskania podstawowego tonu dla kapeluszy. To tutaj wchodzą Q i VC-Q. Wykorzystują one sterowanie napięciem w celu kontrolowania rezonansu filtra i mogą być wykorzystywane do zmiany dźwięku na wyjściu pasmowo-przepustowym. Wyjście to jest przydatne na wiele sposobów, z których jeden obejmuje wykorzystanie wyjścia do tworzenia własnych dźwięków kapelusza poprzez przesyłanie sygnału przez dodatkowe filtry pasmowo-przepustowe i VCA w pozostałej części urządzenia modułowego.
Sterowany napięciem obwód rezonansowy w HATS808 współpracuje z wewnętrznym filtrem pasmowo-przepustowym. Ta szczególna cecha nie jest czymś, co można znaleźć na oryginalnych maszynach bębnowych z lat 80-tych, i dodaje dodatkową ilość kontroli nad swoim dźwiękiem. Moduł może być użyty do odtworzenia dokładnego dźwięku z oryginalnego obwodu, utrzymując pokrętło Q w minimalnej pozycji. Jednakże, zwiększenie kontroli Q spowoduje stopniowe zwiększanie się tonu metalicznego ustawionego na nieco inną melodię. To może iść aż do maksimum, gdzie filtr przekształci się w oscylator i wygeneruje stały dźwięk. VC-Q jest wejściem CV 0-5V, a pokrętło Q przesuwa przyłożoną regulację napięcia. Wejście jest również idealne do stosowania z sygnałami pozytywnymi, takimi jak generatory obwiedni i sekwencery. Może być modulowany w zakresie audio za pomocą oscylatorów lub innego źródła dźwięku.
HATS808 wyposażony jest w inteligentną funkcję dławiącą, która jest interakcją pomiędzy dźwiękami w kapeluszu otwartym i zamkniętym, zapewniającą dynamiczne odczucia i ruch beats. Został on umieszczony w oryginalnym obwodzie kapelusza z bębna z lat 80-tych i jest w pełni wkomponowany w moduł HATS808. Jeśli oba dźwięki są wyzwalane w tym samym czasie, krótsza obwiednia zamknięta hi-hat zostanie wymuszona na wewnętrznym VCA otworu hi-hat, co spowoduje krótkie zamknięcie hi-hat z obu wyjść. Dławi również długi rozpad otworu hi-hat, jeśli po nim nastąpi zamknięcie hi-hat, co daje realistyczną, dynamiczną reakcję pomiędzy tymi dwoma dźwiękami. W połączeniu z akcentami, funkcja dławiąca może dostarczyć niesamowicie ciekawych rytmicznych ruchów. Funkcja dławika może być również wyłączona na płytce drukowanej w celu utrzymania długotrwałych, otwartych hi-hat zaniku, niezależnie od tego, kiedy wyzwolone zostanie zamknięcie hi-hat.
Podążając śladami oryginalnego automatu bębnowego, SD808 wyposażony jest w trymer, pozwalający na ustawienie wzmocnienia generatora białego szumu. Oryginalnie skalibrowany tak, aby pasował do ustawień fabrycznych klasycznej maszyny bębnowej, można go również samemu regulować za pomocą trymera znajdującego się z left hand boku modułu. Za pomocą małego śrubokręta płasko-grzanego możesz eksperymentować i kontrolować różne poziomy hałasu w swoim SD808.
Każdy moduł bębna analogowego wykonany przez Tiptop audio dobrze patch dostrojony moduł wykorzystuje sieć T-Network generatorów sinusoidalnych, źródeł hałasu, VCA, kopert i obwodów filtrujących zaprojektowanych specjalnie do tworzenia niesamowitych dźwięków perkusyjnych. Łącząc każdy z tych modułowych komponentów, Tiptop stworzył niesamowity sposób generowania specyficznych dźwięków. Stosowane są tylko najwyższej jakości części dyskretne i to w sposób minimalny. Łączenie wielu Tiptop Audio modułów daje możliwość stworzenia prawdziwie spersonalizowanego zestawu dźwiękowego o ogromnej elastyczności. Czy to tylko do odtwarzania rowka obok innych linii basowych i innych melodii, lub złożone przełączanie sygnałów wyzwalających w locie, podczas gdy dźwięki bębna podróżują przez dodatkowe procesory dźwięku, aby stworzyć nieprzewidywalne i skomplikowane wyniki, Tiptop Audio's premium modułowa konstrukcja otwiera drzwi do zupełnie nowego świata dźwięku.