Pełny opis
Widok pełny Opis
Live lub studio - narzędzia, których potrzebujesz
Niezależnie od tego, czy mieszasz, czy live też pracujesz w studio, kompresja jest niezbędnym narzędziem dla producentów i inżynierów. Dobrze skompresowany sygnał - prezentacje, muzyka, uwielbienie - może przenieść Twoje występy z ok do wielkiego. Wystarczy przekręcić pokrętło, aby przekonać się, jaką moc ma kompresja dla Twojego dźwięku.
Dynamiczna kontrola nad muzyką i dźwiękiem daje o wiele bardziej wypolerowane wyjście, co pomaga w zrozumieniu i radości słuchacza.
Wygładzać nierówne poziomy, dodawać sustain do gitar i tuczyć bębny. Wywołaj wokale i dodaj klarowności swoim miksturom. Wszystkie narzędzia znajdujące się na tym stojaku radioodtwarzacza działają w podobny sposób, ale wydobywają różne elementy w dźwięku - pomagając Ci stworzyć idealny dźwięk.
Zaprojektowany z myślą o jakości
Wspaniałej dynamice dźwięku dostępnej z 166xs towarzyszą niesamowite cechy jakości życia, które pomagają 166xs wyróżniać się.
Oddzielne diody LED do redukcji wzmocnienia, progu kompresji i progu bramki umożliwiają szybką, dokładną konfigurację i oferują świetny sposób sprawdzania poziomów.
Możesz pracować w trybie stereo lub dual-mono, a wkładka z łańcuchem bocznym pozwala dodać więcej dynamiki do twojego miksowania.
Cechy charakterystyczne
- Zabezpieczenie przed błędami w celu wygładzenia nierównych poziomów, dodania podtrzymania do gitar, tuczenia bębnów lub dokręcenia mieszanek
- Nowe algorytmy taktowania bramek zapewniają najbardziej płynną charakterystykę zwalniania
- Adaptacyjny ekspander/bramy programowe
- Doskonała kontrola dynamiki dźwięku dla każdego rodzaju materiału programowego
- Oddzielne, precyzyjne wskaźniki LED do redukcji wzmocnienia, progu kompresji i progu bramki umożliwiają szybkie i dokładne ustawienie.
- Praca w trybie stereo lub dual-mono
- Zbalansowane wejścia i wyjścia na złączach 1/4" TRS i XLR
- Wkładka do łańcucha bocznego
- Klasyczny tryb dbx® "Auto"
Specyfikacje
- Złącze: 1/4" TRS i XLR, Zrównoważone pływające;
- XLR: Pin 2 gorący telefon: Tip Hot HI
- Impedancja: >50k omów zrównoważona, >25k omów niezrównoważona
- Poziom maksymalny: +24dBu, Zrównoważony lub Niezrównoważony
- CMRR: >40dB przy 1kHz, zwykle >55dB
- Złącze: 1/4" Telefon TRS, normalne: Ring = Wyjście (wysyłanie); tip = Wejście (powrót)
- Impedancja: Wskazówka = >10k omów (Wejście), Pierścień = 2k omów (Wyjście)
- Poziom maksymalny: +24dBu
- Złącze: 1/4" telefon TRS i XLR pływający zbalansowany, XLR: Pin 2 i Tip Hi
- Impedancja: 120 omów zrównoważona, 60 omów niezrównoważona
- Poziom maksymalny: +21dBu,>+20 dBm do 600 omów, zbalansowany lub niezbalansowany
- Frequency Response: 20Hz - 20kHz; +0, -0.5dB, Typowe punkty 3dB to 0.35Hz i 110kHz, wzmocnienie jedności
- Hałas:
- THD + N: Zazwyczaj
- SMPTE IMD Typowo
- Zakres progowy: -40dBu do +20dBu
- Próg Charakterystyka: Do wyboru OverEasy lub twarde kolano
- Współczynnik kompresji: Zmienna; 1:1 do nieskończoności:1; 60dB Maksymalny stopień kompresji
- Czas ataku: Zmienna zależna od programu; 3 ms do 340 ms dla redukcji wzmocnienia 15dB
- Czas uwolnienia: Zmienna-zależna od programu; 200dB/Sec do 3dB/Sec
- Zasięg progowy: OFF do +15dBu
- Współczynnik rozszerzalności: 10:1
- Maksymalna głębokość: >60dB
- Czas ataku:
- Czas zwolnienia: regulowany, 30ms do 3s (do 30dB tłumienia)
- Limiter PeakStop
- Zasięg progowy: 0dBu do +20dBu
- Dostosowanie zysków
- Zasięg: Zmienna; -20dB do +20dB
- Przesłuch międzykanałowy Crosstalk
- Dynamic Range: >115 dB
- Stereo Coupling: Prawdziwe sumowanie mocy RMS