Zwroty towaru i pieniędzy

W Gear4music możesz dokonać zakupu z pełnym przekonaniem i spokojem ducha. Standardem naszej firmy jest możliwość reklamacji towaru lub zwrotu pieniędzy do 30 dni. Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji za opłatą, do 120 dni.

Jest to uzupełnienie gwarancji naszych produktów, w celu zapewnienia ochrony zakupionego produktu przed uszkodzeniem lub wadami od 2 do 6 lat.

Nasza gwarancja zwrotu pieniędzy jest dodatkiem do Twoich praw ustawowych i różni się znacząco od oferowanych przez wielu innych sprzedawców.Oferujemy bezpłatny zwrot towaru w ciągu 30 dni od zakupu.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu na podstawie naszego systemu gwarancji,upewnij się, że produkt:

View All Information

Ramy czasowe zwrotów

Wielka Brytania i Europa UE Gear4music standard Gear4music opcjonalnie
Okres zwrotu pieniędzy 15 dni 30 dni do 120 dni
Zwrot opłat dostawy Tak Tak Zwrot w ciągu 30 dni
Darmowa przesyłka Nie Zwrot w ciągu 7 dni (małe przesyłki) Zwrotu w ciągu 14 dni (małe przesyłki)

Niektóre produkty kwalifikują się do zwrotu pieniędzy, jeśli zostaną one zwrócone nieużywane i zamknięte, w oryginalnym opakowaniu, a w przypadku jakiegokolwiek oprogramowania, niezarejestrowane. Produkty te obejmują:

  • Oprogramowanie
  • Płyty CD i DVD
  • Słuchawki nauszne i douszne
  • Zatyczki do uszu i słuchawki chroniące słuch
  • Ustniki, stroiki itp. do instrumentów dętych drewnianych i blaszanych
  • Produkty do ochrony ust i warg

Jeśli chciałbyś zwrócić produkt z jakiegokolwiek powodu, skontaktuj się z działem obsługi klienta. Zadzwoń pod numer 022 20 98 980 , w celu uzgodnienia szczegółów.

Zwroty towaru w ciągu 30 dni

Jeśli zdecydujesz, że zakupiony produkt nie jest odpowiedni, w ciągu 30 dni od daty dostawy możesz zwrócić go do nas w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy.

Odbierzemy od Ciebie towar bezpłatnie i wymienimy na nowy, lub zwrócimy pieniądze, w tym wszystkie inne opłaty dokonane przy zamówieniu.

Rozszerzona gwarancja zwrotu – nawet do 120 dni

Wiele naszych produktów opcjonalnie posiada dodatkową ochronę dostępną jako część pakietu gwarancji rozszerzonej. Zamiast 30 dni, zyskujemy aż 120 dni gwarancji (dokładna liczba dni znajduje się na stronie produktu). Podlega to poniższym warunkom:


Żądanie zwrotu w ciągu 30 dni od dostawy:
Będziemy przyjmować produkty bezpłatnie, a wszystkie poniesione koszty zostaną zwrócone.

Dla elementów poniżej 20 kg (np. elektryczne gitary, skrzypce, Keyboard MIDI itp.):
Możesz oddać przedmiot do siedziby DPD– znajdź najbardziej dogodną lokalizację tutaj. Alternatywnie możesz również podać adres, a my odbierzemy produkt za opłatą 30 zł

Dla elementów ponad 20 kg (np. zestaw perkusyjny, podwójne basy itp.):
Odbierzemy przedmiot z podanego adresu. Zwrócimy koszty wysyłki oraz odbierzemy przedmiot za darmo.


Żądanie zwrotu po upływie 30 dni od dostawy:
Jeśli zażądamy zwrotu po upływie 30 dni od dostawy(ale w ciągu 120 dni od daty dostawy), produkt należy odesłać do nas, lub alternatywnie będziemy mogli odebrać produkt za opłatą, uwarunkowaną rozmiarem i wagą towaru. Pierwotne koszty dostawy zostaną zwrócone pod warunkiem, że jest to 30 dni od dostawy. Koszty rozszerzenia gwarancji nie zostaną zwrócone.


Opakowanie zwracanego produktu

Przed rozpakowaniem prosimy, upewnij się, że chcesz zatrzymać zakupiony towar. Jeżeli chcesz zwrócić towar bez oryginalnego opakowania, zostanie naliczona dodatkowa opłata

Jeżeli zdecydujesz się zwrócić towar, ale nie posiadasz oryginalnego opakowania, zapakuj wszystkie produkty w porządny karton i usztywnij zawartość, aby uniknąć jakichkolwiek zarysowań czy uszkodzeń. Gear4music nie ponosi odpowiedzialności za towar uszkodzony ze względu na niewystarczająco stabilne opakowanie, a zwrot może zostać niezaakceptowany.

Schemat przedłużonej gwarancji wyklucza produkty uszkodzone w transporcie - zobacz poniżej.


Towary uszkodzone podczas transportu

W mało prawdopodobnym przypadku, gdy Twój towar zostanie uszkodzony podczas transportu, prosimy o poinformowanie nas o tym jak najszybciej, nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Uszkodzony towar zostanie wymieniony lub, w zależności od Twojej prośby, zwrócimy Ci pieniądze. Oczywiście odbierzemy od Ciebie uszkodzony produkt za darmo.


Wadliwy towar

Standardowa gwarancja :

Jeżeli towar okaże się wadliwy w ciągu pierwszych sześciu miesięcy od daty dostawy, odbierzemy i dostarczymy go ponownie za darmo. Po sześciu miesiącach własności koszt zabrania towaru i dostarczenia nowego będzie pokryty przez kupującego. Dotyczy to zarówno zamówień w Wielkiej Brytanii, jak i międzynarodowych.

Przedłużona gwarancja :

W przypadku zamówień dostarczonych poza terytorium Wielkiej Brytanii rozszerzone warunki gwarancyjne wadliwych towarów mogą różnić się co do ram czasowych, w zależności od kraju, co będzie jasno określone. Jeśli towary staną się wadliwe w ciągu pierwszych 2 lat Państwa własności, będziemy odbierać towar i dostarczać nowy bezpłatnie. Po upływie dwóch lat własności, w przypadku zwrotu zostaną naliczone niewielkie koszty odebrania wadliwego produktu i dostarczenia nowego.

Niektóre produkty podlegają dodatkowym warunkom

Niektóre produkty kwalifikują się tylko do zwrotu pieniędzy, jeśli zostaną zwrócone do nas nieużywane i zamknięte, w oryginalnym opakowaniu, a w przypadku oprogramowania - niezarejestrowane. Towary te obejmują:

  • Oprogramowanie
  • Płyty CD i DVD
  • Słuchawki nauszne i douszne
  • Zatyczki do uszu i do ochrony słuchu
  • Ustniki, stroiki itp., dla instrumentów dętych drewnianych i instrumentów dętych blaszanych
  • Produkty do ochrony twarzy i ust

Nie jesteśmy w stanie przyjąć zwrotu jakichkolwiek produktów zrobionych na zamówienie, zaprojektowanych jako unikatowy zestaw, takich jak system komputerowy zbudowany na specjalne życzenie klienta.

Anulowanie zamówienia

Masz do 30 dni od daty zakupu, aby anulować zamówienie.
Jeśli chcesz anulować zamówienie, czuj się swobodnie aby skopiować i wypełnić poniżej przygotowany szkic, po czym wysłać go na adresinfo@gear4music.com.


******************

Gear4music Limited Kettlestring Lane, York, Wielka Brytania, YO30 4XF:

Ja/my niniejszym wyrażam chęć anulowania zawartej umowy sprzedaży następujących towarów wypisz produkty z zamówienia wpisz numer zamówienia tutaj,

Zamówione dnia Data zamówienia / OtrzymaneData dostawy,

Imię i nazwisko,

Twój adres,

Data

******************


Co robimy, gdy towar zostanie zwrócony

Po otrzymaniu zwróconego towaru, w ciągu 10 dni roboczych przechodzi on kontrolę. Upewniamy się, że w Twoim posiadaniu używany on był zgodnie z instrukcją obsługi, a wszystkie elementy załączone zostały zwrócone.

Prosimy zauważyć, że jeżeli towar nie będzie zwrócony w nienagannym stanie i we właściwym opakowaniu, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta opłatą. Nasz pełny regulamin .

Zwroty pieniędzy przetwarzane są zazwyczaj w przeciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego produktu.

Wymienione produkty będą wysyłane jak najszybciej.