Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Bugera 1990 Infinium British Bite 120W Valve Amp Head jest bogatym w funkcje brzmieniowe arcydziełem. Przygotuj się na rocka, ponieważ Bugera to fala tonów. Wyposażony w kanały czyste i wysterowane, które posiadają niezależne pokrętła reverb, a także tryb pentodowy (120W) lub triodowy (60W), masz zawiłą kontrolę nad swoim brzmieniem. Z mocą 120W i poważną ilością zniekształceń do dyspozycji, 1990 jest gotowy, aby podnieść dach.
Przełącznik nożny umożliwia natychmiastową zmianę brzmienia, co jest fantastyczne, gdy musisz przejść od czystej melodii do ostrej sekcji prowadzącej. 1990 nie tylko może nadać głośności na scenie, ale także świetnie sprawdza się w studio dzięki możliwości nagrywania i bezpośredniemu wyjściu liniowemu. Z łatwością uchwyć tę skwierczącą rockową obecność w swoich utworach lub przekaż sygnał prosto do DI lub systemu PA, aby uzyskać czysty miks.
Numer produktu: 27545
Niesamowity kawałek technologii od Bugera zapewnia, że Twoje lampy zawsze będą pracowały z maksymalną wydajnością. Rewolucyjny układ, który optymalizuje moc wyjściową każdej z lamp i zmniejsza prawdopodobieństwo przepalenia się jednej z nich, INFINIUM zbalansuje napęd pomiędzy nimi, aby zapewnić równomierne obciążenie.
Ta znakomita technologia pozwoli Ci również grać dłużej, jako że kompensuje ona efekty starzenia się lamp, automatycznie dostosowując poziom prądu wysyłanego do każdej z nich. Wreszcie, wymiana lamp nie wymaga wysiłku i jest o wiele mniej kosztowna! INFINIUM poinformuje Cię dokładnie, która lampa uległa awarii, pozwalając Ci na wymianę każdej z nich osobno, zamiast kupować cały zestaw.
Kanałuj autentyczne ogniste metalowe i dudniące rockowe brzmienia swoich bohaterów dzięki mistrzowskiemu doborowi lamp. Trzy końcówki mocy ECC83 i cztery lampy 5881 łączą się w celu uzyskania kompresji, którą można znaleźć tylko we wzmacniaczach lampowych. Podpalcie scenę i podkręćcie wzmocnienie, ponieważ lampa 5881 to wysokiej klasy zestaw, który faluje zniekształceniami przy niższych poziomach wyjściowych. Bugera 1990 wydobywa każdy szczegół charakteru zniekształceń emitowanych przez potężne lampy 5881 i wzmacnia je do jedenastu.
Moc tego lampowego zestawu promieniuje zarówno przez kanał czysty jak i wiodący i zachęca do eksperymentowania z różnymi gatunkami muzycznymi. Reverb jest jednym z najważniejszych efektów we wzmacniaczu, a z 1990 otrzymujemy precyzyjną kontrolę nad reverb zarówno na czystym jak i wiodącym kanale. Błyskawicznie przełączaj się pomiędzy brzmieniami mokrymi i suchymi za pomocą dołączonego przełącznika nożnego, aby jeszcze bardziej urozmaicić swoje brzmienie.
Bugera nie tylko zapewni Ci zapierające dech w piersiach brzmienie, ale także sposób jego wykorzystania. Graj na scenie z pewnością siebie dzięki bezpośredniemu wyjściu liniowemu, które można podłączyć do DI lub systemu PA, upewniając się, że czysty sygnał jest wysyłany do miksu, a publiczność otrzyma twoje dokładne brzmienie. Chcesz nagrywać? Nie zawracaj sobie głowy mikrofonami, ponieważ wyjście liniowe do nagrywania sprawia, że sesje studyjne stają się dziecinnie proste dzięki prostemu podłączeniu do wzmacniacza.
Zacznij grać od razu. Prawie każda kolumna głośnikowa będzie działać dzięki jednej z najbardziej użytecznych funkcji 1990 roku: Przełączaniu impedancji. Wybierz pomiędzy czterema, ośmioma i szesnastoma omami impedancji wyjściowej, aby dostosować się do szerokiej gamy kolumn głośnikowych. Wzmacnia to i tak już zadziwiającą elastyczność 1990, pozwalając na dostosowanie brzmienia do różnych kolumn głośnikowych lub zaadaptowanie się do nowych kolumn, które można znaleźć w studiach lub miejscach. Bugera chce, abyś mógł zabrać swoje brzmienie wszędzie.