Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 81557
Maxon Edycja powietrzna ich gamy elementów rozmywających została zaprojektowana tak, aby naśladować efekt vintage'owego superrozmycia Shin-Ei/Univox. Pedał tworzy charakterystyczne kwadratowe klipsowanie fali i harmoniczne górnej oktawy, oferując efekt super fuzz, który dominował w latach 60-tych i 70-tych i był używany przez takie zespoły jak . Obwody analogowe zapewniają pedałowi miażdżące, skompresowane dźwięki i pozwalają pedałowi wytwarzać rytm i linie ołowiowe z równą wyrazistością bez zmiany któregokolwiek z ustawień. Podwójny przełącznik pozycji zapewnia dwa odrębne i kontrastujące dźwięki rozmycia; tryb gruby oferuje ostry, jasny rozmycie z pełnym pasmem przenoszenia, podczas gdy tryb scoop zapewnia gładkie, scooped-mid rozmycie z obniżoną średnią odpowiedź.
Maxon rozpoczął działalność w Japonii w 1965 roku pod nazwą Nisshin Onpa, produkując przetworniki gitarowe, a następnie produkując produkty OEM dla innych firm. Nisshin Onpa był odpowiedzialny za projektowanie i produkcję wielu legendarnych pedałów podczas współpracy z Ibanez, w tym TS-808/TS808 i TS9 krzykaczy rurkowych. Chociaż wiele z Maxon tworzonych pedałów zostało wypuszczonych na rynek pod własną Ibanez nazwą, Maxon produkował pedały pod własną nazwą, a w 2002 roku, gdy obie firmy się rozeszły, Maxon zaczął forsować swoją nazwę jako producent wysokiej jakości pedałów z efektami. Dziś Maxon produkują "trudne do znalezienia" klasyczne efekty typu vintage i są używane przez wielu artystów, takich jak Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford i wielu innych.