Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 81561
Pedał Void z gamy elementów fuzz firmy Maxon tworzy szeroki wybór nieprzewidywalnych dźwięków fuzz, od cienkich pisków i potężnych akordów, po ostrą modulację pierścienia. Obwody pedałów generuje wiele podtekstów harmonicznych równomiernego rzędu, które wytwarzają unikalne tony oktawowe/fuzzowe, które są dynamiczne i zależne od częstotliwości. FV10's tone jest kształtowany przez uproszczone kontroli i picking i styl gry, dostarczając oktawy w górę lub oktawy w dół efekty, które stale zmieniają się, aby dopasować do odtwarzania. Kiedy łańcuchowe z innymi distortion urządzeniami, pedał może produkować zupełnie nowy zakres tonów, z jego obwodu oddziałuje ze złożoną zawartość harmoniczną podłączonego urządzenia.
Maxon rozpoczął działalność w Japonii w 1965 r. pod nazwą Nisshin Onpa, produkując przetworniki gitarowe przed wyprodukowaniem produktów OEM dla innych firm. Nisshin Onpa był odpowiedzialny za projektowanie i produkcję wielu legendarnych pedałów podczas współpracy z Ibanez, w tym krzyczaków rurowych TS-808/TS808 i TS9. Chociaż wiele stworzonych przez Maxona pedałów zostało wypuszczonych na rynek pod nazwą Ibanez, Maxon produkował pedały pod własną nazwą, a w 2002 roku, gdy obie firmy rozstały się, Maxon zaczął naciskać na swoją nazwę jako producent wysokiej jakości efektów pedałów. Dzisiaj Maxon produkuje pedały do efektów vintage typu "hardd-to-find" i są używane przez wielu artystów, takich jak Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford i wiele innych.