Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Proszę zwrócić uwagę, że to jest pozycja B-Stock. Produkty typu Bstock są albo naprawione albo zostały wcześniej zwrócone przez innego klienta. Może zabraknąć oryginalnego boksu i instrukcji obsługi oraz mogą pojawić się drobne oznaki użytkowania.
W przeciwnym razie urządzenie działa jak nowe.
Jest to doskonała okazja do zakupu w pełni funkcjonującego produktu po obniżonej cenie, objętego dwuletnią gwarancją.
Prawie Nowe: Ten produkt mógł zostać wcześniej otworzony w celu kontroli jakości, zwrócony przez klienta, odrestaurowany lub może brakować części nieistotych dla działania produktu lub oprogramowania. Pod każdym innym względem, produkt działa jak nowy. To idealna okazja, aby zakupić w pełni funkcjonalny produkt w obniżonej cenie.
Numer produktu: 128705
PAC-9 zapewnia czysty analogowy efekt refrenu z soczystymi, organyicznymi tonami, które mogą poprawić wrażenia z gry, dodając nowy wymiar i dodatkową głębię do dźwięku. Zaangażowanie pedału wypełni Twój ton wołowinowym, pełnym chórem, aby czuć się masywnym i dramatycznym. Wyposażony w LFO o rozszerzonym zakresie, PAC-9 może z łatwością tworzyć klasyczne dźwięki głośników obrotowych. Przynosząc nowy spin na starej klasyki, pedał przynosi vintage 80's chorusing w nowoczesnym wieku, z nowymi funkcjami i lepszą jakość dźwięku.
Maxon's PAC-9 pedał bezpieczniki klasyczne 80's efekty chór z nowoczesnych funkcji do tworzenia pedału, który może zapewnić dźwięki vintage, które mogą nadążyć z nowoczesnym muzykiem. Z obwodami wyposażonymi w profesjonalne układy scalone, prawdziwy bypass i specjalny układ filtrowania hałasu, pedał chóru zapewnia niezwykle cichą pracę. Wraz z kontrolą prędkości i szerokości, pedał posiada dwa przełączniki przełączające, aby dodać jeszcze więcej opcji tonalnych. Czysty przełącznik może dodać 4dB boost do delay sygnału, aby stworzyć dramatyczny, tremolo-jak efekt refrenu, podczas gdy jasny przełącznik subtelnie pobiera dolny koniec delay sygnału, tworząc tradycyjny dźwięk chóru. Wewnętrzny układ podwojenia napięcia zwiększa moc odbieraną przez pedał, zapewniając więcej miejsca na wejście, co eliminuje konieczność wprowadzania distortion danych. Do przetwornika PAC-9 dodano wyjścia statywardowe i odwrócone, oferując opcje routingu sygnału mono, stereo lub odwróconego sygnału mono.
Regulator napięcia tego pedału w układzie scalonym wymaga przy rozruchu wysokiego prądu rozruchowego wynoszącego około 2000 mA. W przypadku korzystania z cegły zasilania, takiej jak Voodoo Labs Pedal Power 2+, pedał ten powinien być podłączony do gniazda zasilania o wysokim natężeniu prądu, o ile to możliwe.
Jeśli nie ma możliwości podłączenia do gniazda prądu o wysokim natężeniu, można zasilić PAC-9 pozostawiając baterię w pedale. Po pierwszym uruchomieniu, odłączyć kabel wejściowy zewnętrznego zasilania DC, włączyć pedał, a następnie podłączyć kabel wejściowy zasilania DC z powrotem - pedał będzie teraz zasilać normalnie wyłączyć zewnętrzny zasilacz, aż do wyłączenia pedalboardu.
Maxon rozpoczął działalność w Japonii w 1965 r. pod nazwą Nisshin Onpa, produkując przetworniki gitarowe przed wyprodukowaniem produktów OEM dla innych firm. Nisshin Onpa był odpowiedzialny za projektowanie i produkcję wielu legendarnych pedałów podczas współpracy z Ibanez, w tym krzyczaków rurowych TS-808/TS808 i TS9. Chociaż wiele stworzonych przez Maxona pedałów zostało wypuszczonych na rynek pod nazwą Ibanez, Maxon produkował pedały pod własną nazwą, a w 2002 roku, gdy obie firmy rozstały się, Maxon zaczął naciskać na swoją nazwę jako producent wysokiej jakości efektów pedałów. Dzisiaj Maxon produkuje pedały do efektów vintage typu "hardd-to-find" i są używane przez wielu artystów, takich jak Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford i wiele innych.