Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Pittsburgh Modular Lifeforms SV-1 Blackbox jest przenośnym i potężnym wolnostojącym syntezatorem modułowym, idealnym zarówno dla początkującego, jak i zaawansowanego użytkownika modułowego. Posiada szereg wbudowanych funkcji, w tym patchable oscylatory, filtr, konwerter MIDI, mikser, koperty i więcej, zapewniając wszystko, czego potrzebujesz do tworzenia ikonicznych i kolosalnych dźwięków synth. SV-1 Blackbox jest potężnym samodzielnym modułowym syntezatorem i oferuje wszystkie narzędzia potrzebne do tworzenia dźwięków zarówno w studio, jak i w podróży. SV-1 Blackbox jest dostarczany z 6 patch kablami i czarną obudową.
Numer produktu: 100328
Pittsburgh Modular Lifeforms SV-1 Blackbox jest wstępnie dopasowany pod spodem, co sprawia, że jest idealny dla początkujących użytkowników modułowych, którzy chcą rozpocząć pracę z modułami, ale nie są jeszcze w trakcie łatania. Wszystko co musisz zrobić to podłączyć kontroler MIDI i głośniki i możesz zacząć grać. Dodatkowo, SV-1 posiada 53 patch punkty, co pozwala bardziej doświadczonemu użytkownikowi na rozpoczęcie patchowania, a także daje szansę początkującemu użytkownikowi patch. Jak rozpocząć patchowanie, moc SV-1 ożywa i zapewnia ogromną ilość elastyczności i możliwości projektowania dźwięku syntezatora. Wszystkie analogowe klasyczne fale są dostępne w SV-1, w tym sinusoidalny, piła, trójkąt i kwadratowy do tworzenia zarówno te wołowiny basowe dźwięki i duże linie ołowiu.
SV-1 został zaprojektowany tak, aby był patch kompatybilny z każdym syntezatorem eurostojakowym niezależnie od jego wielkości. W połączeniu z szeroką gamą opcji syntezy na SV-1 i większą kolekcją modułów możliwy jest zupełnie nowy świat kontroli i projektowania dźwięku. Możliwość podłączenia do modułów zewnętrznych sprawia, że CV-1 jest idealnym przenośnym modułem biurkowym, który można zabrać do dowolnego studia i wyposażyć w inny modułowy system. Moduł SV-1 można wygodnie wyjąć z Blackboxu i zamontować w większej obudowie eurostojakowej oraz każdej innej obudowie w formacie eurostojak.
SV-1 Blackbox posiada wbudowany szereg funkcji do projektowania dźwięku, w tym 2 beefy i czyste oscylatory, modulacji i narzędzi, które zapewniają dostęp do 2 suboktawowych oscylatorów, szumu analogowego i próbki i przytrzymaj z funkcją przytrzymaj wstępnie okablowane do zegara MIDI, aby utworzyć idealnie czasowy losowe kroki napięcia, 4-kanałowy mikser, który jest fabrycznie okablowany dla szybkiego dostępu do fal oscylatora 1, ale może być również podzielony na 2 niezależne miksery 2-kanałowe, bogaty i gruby filtr zmiennostanowy, 4-stopniowy generator obwiedniowy z plucky, organyiczny feel, MIDI, czyste i czułe VCA, splittery, a także poziom linii i wyjścia słuchawkowe. SV-1 oferuje całą gamę narzędzi do projektowania dźwięku.
Wbudowany konwerter MIDI na CV umożliwia podłączenie szeregu urządzeń kompatybilnych z MIDI i przekształca je w celu kontroli napięcia wewnątrz SV-1. Jego wyjścia napięciowe na oktawę i bramki pozwalają na łatwe podłączenie klawiatury MIDI lub DAW do sterowania SV-1. Dostępna jest szeroka gama patch opcji pozwalających na dostęp do ślizgu, CC i prędkości, a także cyfrowy synchronizowany zegar LFO z różnymi przebiegami fal dla opcji modulacji. SV-1 posiada wbudowany arpeggiator, który zapewnia wszystkie odpowiedzi arpeggio, których potrzebujesz od podwójnie wyzwalanych, losowych i losowych z bramką losową, dając SV-1 kolejny poziom grywalności i możliwość tworzenia złożonych rytmów i wzorów.
Podwójne oscylatory zapewniają klasycznym falom dodatkową, unikalną falę łopatek, która może być kontrolowana za pomocą wejścia CV szerokości, aby stworzyć efekt zamiatania lub chórkowania. Dwa oscylatory są bardziej wytrzymałe i czystsze niż poprzednie moduły Pittsburgha. Oscylator 2 jest znormalizowany do FM oscylatora 1, który daje możliwość tworzenia ogromnych analogowych FM bas, głębokie uderzenia udarowe, prowadzi, i grube, ciepłe pads.