Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt będzie wkrótce dostępny w sprzedaży
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Dźwięk bębna pasuje do ciebie. Steady State Fate Entity Bassdrum zapewnia kompletny i wszechstronny synthesizer głos, idealny do wytwarzania ogromnej gamy bębnów basowych, perkusyjnych i syntezatorowych dźwięków. Konstrukcja zawiera filtr rezonansowy, dwustopniowy filtr wznoszący i opadający z niezależnym kształtem zbocza, VCA o wysokiej wierności i dyskretny tranzystorowy układ nasycenia.
Każdy parametr na bębnie basowym Entity Bass jest kontrolowany napięciowo. Entity BDS pozwala na tworzenie autentycznie brzmiących rytmów perkusyjnych lub wykorzystanie parametrów SATURATE, BODY i RING do stworzenia czegoś zupełnie wyjątkowego dla Ciebie.
Numer produktu: 149588
Generator zbocza jest zintegrowany z obwodem za pomocą przełącznika 3-drożnego znajdującego się pod sterowaniem FM LVL w systemie BDS Entity. Przełącznik wybiera FM, FM+ENV lub tylko ENV jako źródło modów. Kontrola ta wykorzystuje tłumik dwubiegunowy, który wpływa na poziom generatorów zbocza. Alternatywnie, może to być wykorzystane do sterowania modulatorem zewnętrznym wpływającym na wysokość dźwięku na wyjściu.
Ta część systemu BDS Entity jest dwustopniowym generatorem funkcji. Przy czasie nachylenia wynoszącym od 1ms do około jednej minuty można uzyskać wiele efektów przy użyciu koperty. Różne kształty nachylenia mogą być wybierane niezależnie dla dwóch etapów obwiedni. Zróżnicowana dynamika może być osiągnięta dla skoku i amplitudy dzięki temu, że obwiednia jest zaprojektowana tak, aby ponownie wyzwalać w punkcie nastawy. Na przykład, dźwięk może się różnić w zależności od liczby wyzwalaczy, które wystrzelą przed osiągnięciem punktu nastawy obwiedni.
Wyjście z obwiedni rosnącej/ opadającej może być wykorzystane na wiele sposobów, wyjście z obwiedni bezpośredniej pozwala na tworzenie złożonych łat z bieżącą ścieżką sygnału. Alternatywnie, wyjście "Duck" pozwala na sterowanie zewnętrznymi VCA. Tworzy to efekt kompresji poprzez unikanie VCA, gdy koperta się aktywuje.
Subtelna funkcja, BODY symuluje dokręcanie i luzowanie głowicy bębna. Nie wpływając na to tuning, BODY przy pełnej "szczelności" tworzy miękki, wyciszony sygnał dźwiękowy. Alternatywnie, cała droga w prawo tworzy luźne brzmienie drumhead. W środku, sterowanie BODY wytwarza rezonansowy dźwięk bębna. W połączeniu z innymi parametrami, w tym wysokością sygnału, sterowanie BODY może być używane do precyzyjnego dostrajania sygnału i tworzenia oryginalnych dźwięków bębna.
RING kontroluje czas rozpadu rezonansowego. Niezależnie od tego, czy chcesz uzyskać krótki dźwięk skubania czy nieskończony pierścień, sterowanie RING może to zapewnić. Konstrukcja filtra zapewnia, że sygnał będzie nadal lekko rezonował z regulatorem RING aż do końca.
Nasycona kontrola pozwala na wyprodukowanie vintage low-end distortion poszukiwanego przez analogowych entuzjastów. Osiąga się to dzięki agresywnie dostrojonemu wzmacniaczowi dyskretnemu klasy A. Po dodaniu tylko niewielkiej ilości saturacji, natychmiast zauważysz efekt na swoim sygnale. Na drugim końcu spektrum, saturator ma możliwość przesterowania stopnia wyjściowego dla uzyskania efektu hard-clipping. Można to skompensować za pomocą sterowania wyjściem, aby utrzymać właściwy poziom wyjściowy.
W zależności od ustawienia przełącznika, dzięki konstrukcji równoległego procesora sygnałowego, wyjście może być łączone z dodatkowym wejściem. Oznacza to, że można mieszać niewielkie ilości efektu BDS Entity w swojej głównej ścieżce sygnału. Alternatywnie, sygnał może przebiegać niezależnie przez system BDS Entity. Poziom mieszania może być kontrolowany, co w połączeniu z różnymi funkcjami systemu BDS Entity daje ogromne możliwości kształtowania dźwięku.
Do access VCA można wejść bezpośrednio przez wejście A-MIX. Oznacza to, że można użyć sekcji wyjścia BDS Entity jako samodzielnego VCA, lub do mieszania innych sygnałów. Łatanie sprzężenia zwrotnego może być osiągnięte i daje w rezultacie kilka złożonych sygnałów, które będą Cię zajmować przez wiele godzin. Filtr może być również stosowany w połączeniu z wyjściem nominalnym poprzez wejście F-MIX. Wejście to jest czułe na impulsy i szerokość wyzwalania. Dzięki temu można tworzyć dynamiczne rytmy, mniej dramatyczne, ale niezwykle muzykalne.