Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 81006
CAD GLX3000 został zaprojektowany tak, aby był idealnym mikrofonem do wielu zastosowań związanych z nagrywaniem. Duża membrana i trzy wybierane wzorce odbioru pozwalają na obsługę wielu źródeł sygnału wejściowego, od wokalu do instrumentów. Wbudowany filtr górnoprzepustowy i tłumik zapewniają dodatkową kontrolę, pozwalając zminimalizować niskie częstotliwości podczas nagrywania. Trzy wybierane wzorce odbioru obejmują: Kardioidalny, ośmiokierunkowy i wielokierunkowy. Każdy wzorzec odbioru nadaje się do różnych zastosowań, na przykład wzór kardioidalny będzie idealny do występów wokalnych, ponieważ jest przeznaczony do odbioru dźwięku z przodu mikrofonu, eliminując wszelkie nadmiary hałasu wokół niego. Wysoka czułość i liniowe pasmo przenoszenia daje bogaty, a jednocześnie przejrzysty dźwięk, idealny do wielu zastosowań studyjnych.
Mikrofony kardioidalne CAD GXL1200 Cardioid Condenser Microphones posiadają konstrukcję małoprzepustową z kardioidalnym wzorem biegunowym, idealną do zastosowań związanych ze wzmacnianiem dźwięku i overhead kostkowaniem. Mikrofony pojemnościowe są przeznaczone do zastosowań w nagrywaniu stereo, idealne do przechwytywania kosztów ogólnych i innych środowisk, w których obrazowanie stereo jest potrzebne. Szerokie pasmo przenoszenia (30Hz - 20kHz) zapewnia uchwycenie każdego niuanse dźwięku, który chcesz nagrać. GXL1200 wytwarza przezroczysty, ale bogaty dźwięk, idealny do dokładnego odtwarzania dźwięku.
EPF15A Pop Filter jest statywardowym filtrem pop wyposażonym w regulowane ramię, zaprojektowane w celu zminimalizowania i wyeliminowania plosiwów i sybilancji z występów wokalnych. Poprawia to ogólną jakość ujęcia wokalnego poprzez zmniejszenie ilości dźwięków popu i "esów", które można spotkać z piosenkarzami i innymi wokalistami.