Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
series Golden Age Project COMP-554 to klasyczny kompresor 500-500, który jest absolutnie pełen charakteru vintage. Konstrukcja COMP-554 oparta jest na rzadkich i poszukiwanych konstrukcjach klasycznych kompresorów z mostkiem diodowym. Składa się ona z elementów dyskretnych, a nie układów scalonych, co pozwala zmaksymalizować gładki, muzyczny smak tego jednokanałowego kompresora, który zabłyśnie na każdym sygnale, jakiego potrzebujesz. Z opcjonalnym połączeniem stereo, można nawet połączyć dwa urządzenia razem, aby uzyskać potężną szynę miksującą pełną oldschoolowego brzmienia.
COMP-554 posiada również skokowe regulacje dla wszystkiego poza wzmocnieniem makijażu, co pozwala na szybkie przywołanie i dokładne odtworzenie ulubionych ustawień dla określonych źródeł, zapewniając jednocześnie pełną regulację poziomów, dzięki czemu można wcisnąć dowolny dźwięk do miksu dokładnie tak, jak jest potrzebny. Dopełnieniem jest przełączalny korektor Air EQ podbijający wysokie tony, aby uzyskać słodki, high-endowy połysk, gdy tego potrzebujesz. COMP-554 to najlepsze, co może zaoferować nowoczesny design połączony z ciepłym, charakterystycznym brzmieniem jednostek vintage.
Numer produktu: 105039
COMP-54 opiera swoją konstrukcję na klasycznym mostku diodowym, który był szeroko stosowany w kompresorach vintage i sprzęcie muzycznym. Decyzja o rezygnacji z układów scalonych zapewnia uchwycenie samej esencji kompresorów vintage. Sygnał patch wykorzystuje układy dyskretne klasy A w celu zoptymalizowania wydajności audio, generując unikalny charakter tonalny, który jest podobny do klasycznego kompresora 2254. Uzyskany dźwięk jest muzykalny, pełny i ciepły, przypominający kompresory z późnych lat 70-tych i wczesnych 80-tych. Posiada transformatorowo zbalansowane wejście i wyjście, co pozwala na wykorzystanie różnorodnego sprzętu muzycznego i instrumentów. Połączenie najwyższej jakości komponentów i kompresji w stylu vintage oddaje brzmienie stosowane w wielu popularnych nagraniach w historii muzyki.
Wszechstronna sekcja kontrolna zawiera wiele różnych elementów sterujących, co pozwala na łatwe wybieranie wymaganych poziomów. Wszystkie elementy sterujące są stopniowane apart od poziomu wzmocnienia, dając zaawansowaną precyzję, którą można oznaczyć jako preset FOR LATE USE. Posiada statywardowe regulatory kompresora, takie jak Threshold, Attack, Ratio, Gain i Release. Posiada również zintegrowany filtr górnoprzepustowy z trzema możliwymi do wyboru częstotliwościami filtra sidechain. W komplecie znajdują się trzy elastyczne ustawienia składające się z: Internal, Insert i External. Daje to wiele możliwości jeśli chodzi o sidechaining. Korzystając z zewnętrznego wejścia/wyjścia sidechain, kompresor zapewnia, że jest elektronicznie zbalansowany na poziomie 4dBu. Posiada on również osobne przełączniki dla hardwire bypass i wyjścia kompresji dla dodatkowej elastyczności. Dodatkowo, urządzenie posiada trzypozycyjny przełącznik Air EQ, pozwalający na dalsze kształtowanie brzmienia.
Pozostając w zgodzie z estetyką Golden Age Project, COMP-554 charakteryzuje się stylistyką vintage z retro tłumikami i przyciągającym wzrok czerwonym wykończeniem. Jedną z najbardziej wyróżniających się cech COMP-554 jest miernik VU, zapewniający precyzyjne wizualne monitorowanie poziomów dźwięku. Miernik ten może być wykorzystany do wyboru pomiędzy poziomem wyjściowym a poziomem redukcji wzmocnienia, co zapewnia dodatkową wszechstronność. Wewnętrzna płytka drukowana jest również przygotowana do współpracy z transformatorami Carnhill, co pozwala na dalsze uwydatnienie brzmienia. Zawiera dwa złącza insertowe do podłączenia EQ-573 do głównego toru sygnałowego audio/sidechain. Wszechstronna konstrukcja pozwala na połączenie dwóch jednostek do pracy w trybie stereo. Dostępny jest również dwupozycyjny przełącznik terminacji wyjścia, umożliwiający uzyskanie różnych brzmień.