Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Sound Radix Auto-Align to automatyczna wtyczka do wyrównywania fazy w nagraniach wielomikrofonowych. Niezbędny dla producentów i inżynierów miksujących, Sound Radix Auto-Align automatycznie koryguje wszelkie problemy związane z fazą dla konfiguracji wielomikrofonowych w perkusji, gitarach, wokalach i innych. Zaoszczędź czas w studio i wyeliminuj potrzebę żmudnej, czasochłonnej ręcznej edycji i pozwól, aby Auto-Align zajął się tym za Ciebie. Low-end punch jest przywrócony i filtrowanie grzebieniowe jest skutecznie usuwane wszystko za naciśnięciem przycisku, pozwalając uzyskać najlepsze brzmienie z nagrań
.Niezwykle dokładna, wtyczka Auto-Align może wykryć niedokładności w twojej fazie aż do poziomu próbki. Wyświetlany na innowacyjnym interfejsie, Sound Radix Auto-Align dostarcza Ci informacji o fazie w zależności od częstotliwości, abyś mógł szybko zidentyfikować problematyczne obszary w swojej konfiguracji nagrywania z użyciem wielu mikrofonów. Wydobądź to, co najlepsze ze swoich nagrań i poświęć więcej czasu na kreatywność w studio dzięki Auto-Align.
Numer produktu: 232903
Niezbędne dla każdej konfiguracji multi-mic, utrzymanie prawidłowych relacji fazowych pomiędzy mikrofonami może uczynić lub zepsuć każdy miks. Niezależnie od tego, czy jest to pełny zestaw perkusyjny, wielo-mikrofonowe nagranie gitarowe lub wokalne, czy nawet pełne nagranie orkiestrowe, mikrofony poza fazą wprowadzą filtrowanie w twoim sygnale, szczególnie w niskich częstotliwościach. Korzystając z wtyczki Sound Radix Auto-Align, możesz przywrócić utracone punch i definicję w swoim nagraniu poprzez prawidłowe wyrównanie każdego mikrofonu z sesją. Proces, który normalnie wymaga skrupulatnej i czasochłonnej ręcznej edycji, Auto-align może rozwiązać te problemy dla Ciebie w ciągu kilku sekund. To więcej czasu poświęconego na kreatywne i ekspresyjne aspekty procesu miksowania zamiast obsesyjnego przesuwania markerów transjentów audio wokół, aby wyrównać wiele ścieżek audio jednocześnie.
Zaprojektowany, aby być tak intuicyjnym i przyjaznym dla użytkownika, jak to tylko możliwe, interfejs Sound Radix Auto-Align został zaprojektowany przy użyciu zastrzeżonego i innowacyjnego wyświetlacza Spectral Phase Correlation Meter. Podświetlenie korelacji fazowej pomiędzy wejściem a referencją w całym spektrum częstotliwości, oferuje znacznie bardziej szczegółowy widok relacji fazowej pomiędzy Twoim systemem wielomikrofonowym, pozwalając Ci na dokładniejsze wskazanie problemów.
Kontynuując innowacyjny interfejs, Auto-Align posiada informacje zależne od częstotliwości. Zamiast tradycyjnych mierników poziomu, mierniki są wyświetlane w dwóch blokach, z których jeden podkreśla niskie częstotliwości, a drugi wysokie.
Drobne szczegóły w nagraniu multi-mic mogą być często maskowane przez inne instrumenty, co oznacza, że możesz nie zawsze zauważyć problemy w swoim sygnale. Na szczęście inteligentna konstrukcja Auto-Align może automatycznie wykryć mikrofon o odwróconej polaryzacji i skompensować to, dopasowując polaryzację pozostałych ścieżek referencyjnych.
Podczas pracy z wieloma mikrofonami, najmniejsze przyrosty robią największe różnice. Auto-Align jest dokładny aż do poziomu próbki, zapewniając, że wszelkie filtry grzebieniowe i fazowanie są znacznie zredukowane, dramatycznie poprawiając Twoje brzmienie. To idzie znacznie dalej niż to, co jest konwencjonalnie możliwe w twoim DAW. Oczywiście innowacyjny wyświetlacz może podświetlić różnice mikrofonów w próbkach lub milisekundach, aby dokładnie monitorować zmiany w twoim pliku audio.
"Auto-Align na perkusji lub dowolnym źródle multi-mic może sprawić, że nieświeże tony ożyją!" - Darrell Thorp, 9 x nagrodzony Grammy producent/mixer/inżynier (OutKast, Radiohead, Beck).
"Nie potrafię sobie wyobrazić nagrania perkusji, w którym przetwarzanie bębnów za pomocą Auto-Align nie przyniosło znaczącej różnicy, gdy porównuję wyniki" - Craig Bauer, nagrodzony Grammy mikser, inżynier, producent (Kanye West, Ludacris, Lupe Fiasco)
"Używam Auto-Align na wszystkich oryginalnych masterach i to niesamowite uczucie usłyszeć, jak utwór, który już wcześniej był całkiem świetny, rozkwita jeszcze bardziej" - Greg Wurth, nominowany do nagrody Grammy inżynier i producent (Steve Vai, Tony MacAlpine, Mary J. Blige)