Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 95152
Studio Electronics ToneStar 2600 jest potężnym analogowym modułem mono synthesizer głosowym o konstrukcji inspirowanej klasycznym ARP 2600. ARP 2600 był jedną z najbardziej renomowanych synthesizer jednostek, jakie kiedykolwiek powstały, wykorzystywaną w szerokiej gamie nagrań, znaną z autentycznego naśladownictwa instrumentów akustycznych. Realizm i optymalna kontrola, jaką zapewniał ARP 2600, zacementowały jego miejsce w synthesizer historii. ToneStar 2600 łączy w sobie najlepsze cechy syntezatorów ARP, Moog i Oberheim w celu stworzenia tego modułowego układu napędowego.
W sercu tego modułu syntezy Eurostojak jest oscylator, który obejmuje osiem oktaw, wraz z kontrolą Sub, pozwalając na wybieranie w oktawie poniżej głównego ustawienia dla dodanej głębokości. Sterowanie subwoofera jest idealne do tworzenia linii basu i innych dźwięków zorientowanych na bas. Jedną z najbardziej unikalnych cech jest zintegrowany generator białego szumu, wraz z zewnętrznym systemem łatania wejść dla zapewnienia optymalnej elastyczności. LFO może pochwalić się ultraszerokim zasięgiem, wyposażonym w regulatory prędkości i głębokości, co zapewnia wszechstronne możliwości modulacji. Dzięki 26 potencjometrom i pokrętłom w sumie, ToneStar 2600 zapewnia wszechstronną kontrolę na każdym kroku, zapewniając praktycznie nieograniczone możliwości tworzenia dźwięków. Dzięki temu można osiągnąć wszystko, począwszy od punchy bassline do najnowocześniejszych przewodów, efektów przemysłowych i wielu innych.
Wbudowany 4-biegunowy (24dB/oktawę) filtr bazuje na filtrze ARP 4072, eliminując jednocześnie wadę odcięcia 12kHz. Filtr ten zapewnia dalszą kontrolę modulacyjną nad dźwiękami, umożliwiając kształtowanie i kształtowanie sposobu, w jaki brzmią dźwięki. Moduł posiada w sumie 21 patch gniazd, co daje możliwość podłączenia patch wszystkiego do innego. Jego znormalizowane sygnały patch mogą się pochwalić elementami sterującymi, które są ułożone w kolejności przepływu sygnałów, zaprojektowanymi w celu poprawy przepływu pracy. Sterowana napięciowo obwiednia ADSR i dodatkowa obwiednia AR zapewnia dodatkowe możliwości ekspresji, umożliwiając zmianę kształtu tonów, zapewniając szerokie możliwości modulacji. Syntezatory projekt wykazuje ten sam 2600-style sustain sink zachowania, utrzymując w zgodzie z oryginalnym projektem.
Ergonomiczny układ zapewnia szybki i łatwy access dostęp do wszystkich parametrów, z szeroką gamą patch punktów umieszczonych wzdłuż dolnej części płyty czołowej. Projekt podzielony jest na trzy główne sekcje: Koperty VCO, VCF i ADSR. Sekcje są wyraźnie oznakowane za pomocą elementów sterujących dla wszystkiego, co jest potrzebne do uzyskania pożądanego dźwięku. Duży, precyzyjny potencjometr zapewnia optymalną kontrolę nad każdym z jego parametrów, a każda kontrola jest wyraźnie oznakowana, co ułatwia i przyspiesza pracęaccess. 21 patch punktów zawiera wszystko, począwszy od połączeń kształtem fali, poprzez wejścia modulacyjne, wejścia do bramek, wyjście ADSR, VCA CV i inne. Elegancka i stylowa konstrukcja wymaga 36HP przestrzeni, idealnej jako kluczowy element modułowej konfiguracji.