Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Custom i Vintage SDX to pakiet rozszerzający dla nagradzanego Toontstojak Music drum sampler Superior Drummer 2.0. Zawiera obszerne nagrania kija i pędzla z unikalnej kolekcji bębnów i talerzy.
Numer produktu: 15360
Custom i Vintage SDX to pakiet rozszerzający dla nagradzanego Toontstojak Music drum sampler Superior Drummer 2.0. Zawiera obszerne nagrania kija i pędzla z unikalnej kolekcji bębnów i talerzy.
SDX daje wszystkim, od najlepszych producentów w dół, access do cream niestatywardowych i vintage perkusji, zbudowanych przez rzemieślników z lat dwudziestych aż do wyjątkowych producentów instrumentów dzisiaj, jak Johnny Craviotto.
Większość z tych wysoko cenionych instrumentów (jak Ludwig Black Beauty z lat dwudziestych lub Craviotto Timeless Timber) można znaleźć tylko w zbiorach najlepszych perkusistów studyjnych lub wynajętych z wypożyczalni w głównych ośrodkach muzycznych świata.
Nagrany w studio 2Khz w Londynie przy użyciu EMI TG Desk wykorzystywanego do wielu legendarnych nagrań wczesnych lat siedemdziesiątych, w tym The Beatles Abbey Road i Pink Floyds Dark Side of the Moon. Jest uważany za jeden z najlepszych stołów dźwiękowych, jakie kiedykolwiek powstały.
Na Custom i Vintage SDX zagrał Chris Whitten. Perkusista na klasycznych hitach takich jak What I Am by Edie Brickelland The New Bohemians i The Whole Of The Moon by The Waterboys.
Whitten został okrzyknięty światowej klasy perkusistą grającym na albumie Paul McCartneys Flowers In The Dirt, a następnie pobijającym rekordową trasę koncertową po świecie oraz trasę koncertową Dire Straits 18 miesięcy On Every Street. Chris nagrywał również z tak zróżnicowanymi artystami jak Johnny Cash, Julian Cope, World Party i The Pretenders.
Custom i Vintage SDX został wyprodukowany przez Petera Hendersona, który rozpoczął swoją karierę w Air Studios, gdzie szkolił się i współpracował z inżynierem nagraniowym Beatlesów Geoffem Emerickiem (Sgt. Pepper, Abbey Road itp.) oraz z legendarnym Georgem Martinem.
Henderson wyprodukował 20 milionów sprzedających śniadanie Supertramp w Ameryce, za co wygrał Grammy. Współpracował również z Paulem McCartneyem, Rushem, Frankiem Zappą, Jeffem Beckiem, Tiną Turner i Ringo Starr.
Zestawy:
Snare Bębny:
Cymbały:
Custom &Vintage SDX został nagrany w Studios 2KHz w Londynie przy użyciu EMI TG Desk. 2KHz's TG to była konsoleta Abbey Road Mobile (konstrukcja z 1964 r.) z konfiguracją toru 28 kanałów /16, z Germanium Transistor Mic Pres.
Konsola TG była pierwszą konstrukcją tranzystorową EMIs i została wykorzystana do wielu legendarnych nagrań wczesnych lat siedemdziesiątych, w tym The Beatles Abbey Road i Pink Floyds Dark Side of the Moon. Jest uważany za jeden z najlepszych stołów dźwiękowych, jakie kiedykolwiek powstały.
Bębny zostały nagrane z wyborem vintage mikrofonów przez Neumanna (m.in. zawór U67 na głowicach i KM 56 na atomach), AKG i Sennheiser.
Jako dodatkową funkcję jeden z mikrofonów pokoju (Neumann U87) został przetworzony za pomocą kompresora Helios F760, typu znalezionego we wczesnych konsolet Helios 1970s, używanych przez Led Zeppelin, The Who The Rolling Stones i Apple Corps (The Beatles own studio).