Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 97873
BELGRAD oferuje szereg zaawansowanych kontroli rezonansowych do rzeźbienia dźwięku. Ogólny stopień rezonansu jest ustawiany za pomocą pokrętła RESO, jak również napięcia sterującego dostarczanego na wejście RESO. Dwa rezonansowe szczyty filtra mogą mieć różny nacisk, który można ustawić za pomocą pokrętła BALANCE. Możesz osiągnąć dominację dolnego szczytu, przez całą drogę przez pełną symetrię, aż do dominacji wyższego szczytu. Stopień symetrii może być również regulowany napięciem za pomocą dwubiegunowego CV na wejściu BALANCE. Wreszcie, odległość między dwoma szczytami można ustawić za pomocą pokrętła SPAN i CV od zera do prawie ośmiu oktaw.
BELGRAD z pokrętłem RESO ustawionym na 8 (tryb zależny, wraz z innymi ustawieniami), moduł może zacząć się samoczynnie poruszać. Pozwala to na zachowanie podobne do pojedynczej lub podwójnej sine-wave VCO, sterowane muzycznie za pomocą wejścia V-OCT. Po prawidłowym dostrojeniu, może on poruszać się po około pięciu oktawach i pozostawać stosunkowo stabilny przy zmianach temperatury. Jeśli zdecydujesz się na dalsze napędzanie rezonansu, możesz ujawnić nieliniowości właściwe dla ścieżek sprzężenia zwrotnego rdzeni filtrujących, czyniąc przebieg fali bardziej nasyconym i zniekształconym. Ciekawe kształty fal można osiągnąć poprzez eksperymentowanie z wykorzystaniem sterowników BALANCE i SPAN. Można również uzyskać niezwykłe efekty dźwiękowe dzięki wewnętrznej topologii sprzężenia, która stosuje podwójną nieliniową modulację częstotliwości dźwięku do rdzeni filtra. Sterowany za pomocą przełącznika TITO, może być przełączany z pozycji neutralnej w górę w celu samomodulacji lub w dół w celu krzyżowej modulacji. Tryb SM nadaje rezonansowi radykalny i teksturowany dźwięk, podczas gdy tryb XM zapewnia wojennie i niemal chirpy charakter w różnych scenariuszach.