Pełny opis
Widok pełny Opis
BiG SiX
Cztery wejścia SuperAnalogue mono
Cztery kanały mono z przedwzmacniaczami mikrofonowymi SSL SuperAnalogue - 66 dB wzmocnienia w porównaniu do średnich 40 lub 50 - zapewniają główne wejścia dla Big SiX, oferując najlepszą w swojej klasie jakość dźwięku. Dzięki doskonałej konstrukcji, SSL SuperAnalogue zapewnia charakter brzmienia jak żaden inny. Obwody o bardzo niskim poziomie szumów oznaczają doskonały dźwięk - za każdym razem. Szeroki zakres dynamiki zapewnia doskonałą reprodukcję bez względu na to, jakie instrumenty znajdują się w łańcuchu sygnałowym. Charakteryzuje się bardzo niskimi zniekształceniami, a także doskonałym obrazowaniem stereo.
Posiada zasilanie Phantom Power do obsługi dowolnego mikrofonu. Wszystkie cztery kanały mono posiadają nowy trzypasmowy korektor SSL EQ, który można niezależnie przełączać między krzywymi półkowymi i dzwonowymi, z różnymi częstotliwościami środkowymi dla każdego typu. Zapewnia to doskonałą kontrolę nad sygnałami. Długie 100-milimetrowe suwaki zapewniają precyzyjne sterowanie poziomami.
Zintegrowany interfejs USB
Idealny do użytku z ulubionym DAW, Big SiX posiada wbudowany interfejs USB 96 kHz/24-bit, który jest kompatybilny zarówno z komputerami Mac, jak i PC. Interfejs jest wyposażony w 16 najwyższej jakości konwerterów AD/DA, które są wykorzystywane do przetwarzania łańcucha sygnału SuperAnalogue. Kanały 1-12 są dystrybuowane do pierwszych 12 wejść i wyjść i mogą być przełączane za pomocą suwaka pre/post. Kanały USB 13-16 są kierowane do/z wejść zewnętrznych i szyn głównych. Alternatywnie, kanały 9/10 i 11/12 mogą być zasilane z szyn stereo cue.
Kompresor magistrali serii G
Zaczerpnięty z konsoli SL serii G, BiG SiX zawiera potężny kompresor magistrali serii G - idealny do "sklejania" dźwięku w celu uzyskania spójnej produkcji. Ten kultowy obwód kompresora ma taką samą topologię jak oryginalny projekt. Użyj go jako punktu wyjścia do miksu lub dodaj trochę energii i napędu do gotowego produktu. Posiada ustawienia "ustaw i zapomnij", które są znane ze swojej wszechstronności z większych konsol SSL.
Legendarny kompresor kanałowy SSL
Uzyskaj klasyczne brzmienie SSL dzięki wbudowanemu kompresorowi kanałowemu. Kompresora można używać do różnych zastosowań, od udoskonalania dźwięku po dodawanie unikalnego charakteru i punch. Zaprojektowany z myślą o wszechstronności, możesz użyć wbudowanych elementów sterujących, aby wybrać żądany dźwięk. Na przykład, ustawiając czas ataku w zakresie od 8 ms do 30 ms, czas zwolnienia do około 300 ms i przy stosunku 2:1; kompresor będzie działał na myriad różnych treściach audio. Jest to tylko jeden z trzech wariantów kompresji, jakie oferuje BiG SiX.
Wszechstronne opcje routingu
Profesjonalne funkcje routingu i monitorowania pozwalają przejąć pełną kontrolę nad miksem. Ścieżki routingu zostały zaczerpnięte bezpośrednio z większych konsol SSL. Sekcja Master zawiera główne i alternatywne wyjścia monitorowe z mono check, dim i out. Zapewnia to pełną kontrolę nad wyjściem. Wszystkie kanały faderów mają odpowiednie PFL i wyciszenie. Jest nawet wyposażony w wejście mikrofonowe talkback z zasilaniem Phantom, aby pomóc Ci pozostać w kontakcie z talentem.
Ultraviolet 500 Stereo EQ
Tryb ostrości - znajdź i zidentyfikuj określone częstotliwości
Jedną z rzeczy, która odróżnia SSL Ultraviolet od konwencjonalnych jednostek korektora jest jego unikalny "tryb ostrości". Tryb Focus pozwala na "wybranie" określonych częstotliwości, które można wykorzystać do wyeliminowania problematycznych częstotliwości lub do wzmocnienia pożądanych częstotliwości w celu dodania koloru do dźwięku. Po aktywacji, tryb Focus Mode zawęzi wybrane ustawienie "Q", jednocześnie zwiększając zakres wzmocnienia (od +/-9 dB do +/-18 dB). Pozwala to na chirurgiczne podejmowanie decyzji dotyczących kształtowania/miksowania dźwięku, zapewniając środki do uzyskania pożądanego dźwięku z wyjątkową precyzją.
Dwa dedykowane parametryczne pasma środkowe
Opierając swoją konstrukcję na klasycznym sprzęcie SSL, Ultraviolet przenosi charakter i zasady Solid State Logic na wyższy poziom, wykorzystując dwa dedykowane pasma środkowe z precyzyjnymi elementami sterującymi. Za pomocą kilku pokręteł można uzyskać wszystko, od klasycznego filtrowania typu "notch" po rezonansowe krzyki. Jak zawsze w przypadku sprzętu SSL, Ultraviolet zapewnia wysoce muzykalną konstrukcję, która pozwala kształtować dźwięk z najwyższą precyzją.
Filtr górnoprzepustowy i dedykowany trymer
Jeśli chcesz usunąć niepożądane niskie częstotliwości i wzmocnić reakcję basów, wbudowany filtr górnoprzepustowy (HPF) pozwala z łatwością przetwarzać niskie tony. Unikalne pasma półkowe LF pozwalają z łatwością rzeźbić sygnały, a także oferują kultowy efekt "podbicia i odcięcia". Moduł posiada również dedykowaną kontrolę trymu, zapewniającą dużą przestrzeń nad głową i możliwość przycinania dźwięku (w razie potrzeby) w celu uzyskania naprawdę wyjątkowych i agresywnych dźwięków.
Specyfikacja
BiG SiX
Superanalogowy kanałowy wzmacniacz mikrofonowy
- Wzmocnienie: Zmienne od +6 dB do +72 dB (w zależności od tolerancji potencjometru)
- Impedancja wejściowa: 1,2 k omów
- Maksymalny poziom wejściowy (1 procent THD): 21 dBu
- Wyjściowy headroom: > +27 dBu na początku przycinania
- Pasmo przenoszenia:
- 20 Hz do 20 kHz: - +0,0/-0,2 dB
- Rolloff -3 dB: > 80 kHz
- THD+szum (przy -20 dBu, wzmocnienie +30 dB) przy 1 kHz (filtr 22 Hz do 22 kHz ): < 0,0015 proc.
- CMRR (przy -10 dBu, wzmocnienie +30 dB) @100 Hz: > 90 dB
- Równoważny szum wejściowy EIN (zakończenie 150 omów, maksymalne wzmocnienie): < 127,5 dBu (typowo -129 dBu)
Liniowy wzmacniacz wejściowy kanału SuperAnalogue
- Wzmocnienie: Zmienne od -3 dB do +63 dB (zależne od tolerancji potencjometru)
- Impedancja wejściowa: 10 k omów
- Impedancja wejściowaHi-Z: 1 M omów
- Maksymalny poziom wejściowy (1 procent THD): > +27 dBu przed obcięciem
- Output Headroom: > +27 dBu na początku przycinania
- Pasmo przenoszenia:
- 20 Hz do 20 kHz: +0,0/-0,2 dB
- Rolloff -3 dB: > 80 kHz
- THD+szum (przy -20 dBu, wzmocnienie +30 dB) @ 1 kHz (filtr 22 Hz do 22 kHz): < 0,0015 proc.
- CMRR (przy -10 dBu, wzmocnienie +30 dB) @100 Hz: > 80 dB
- Równoważny szum wejściowy EIN 150 omów, maksymalne wzmoc nienie: < -120 dBu
Korektor kanałów
- Wyjściowy headroom: > +27 dBu na początku przycinania
- THD+Noise +20 dBu @ 1 kHz (filtr 22 Hz do 22 kHz): < 0,0015 procenta
- Szum: <-87,5 dBu
Kompresor kanału
- Współczynnik (nachylenie): 2:1
- Próg: +10 do -20 dB (typowo)
- Czas ataku: 5 ms
- Czas zwolnienia: 300 ms
- Output Headroom: > +26 dBu na początku przycinania
- THD+szum:
- +10 dBu przy 1 kHz (filtr 22 Hz do 22 kHz): < 0,07 procenta
- +20 dBu @ 1 kHz (filtr 22 Hz do 22 kHz) Próg @-20: < 0,7 procent (typowo)
- Pasmo przenoszenia (20 Hz do 20 kHz): +0,2/-0,4 dB
- Szum: < -87,5 dBu
Stereofoniczny wzmacniacz liniowy kanału SuperAnalogue
- Wzmocnienie: Zmienne od -10 dB do +20 dB
- Impedancja wejściowa: 10 k omów
- Maksymalny poziom wejściowy 1 procent THD: > +27,5 dBu przed obcięciem
- Output Headroom: > +27 dBu na początku przycinania
- Pasmo przenoszenia:
- 20 Hz do 20 kHz: +0,0/-0,2 dB
- Rolloff -3 dB: > 100 kHz
- THD+szum (-20 dBu, wzmocnienie +30 dB) przy 1 kHz (filtr 22 Hz do 22 kHz): < 0,001 procenta
- CMRR: > 55 dB
- Równoważny szum wejściowy EIN (zakończenie 150 omów, maksymalne wzmoc nienie): < -93 dBu
Ogólny łańcuch sygnałowy kanału
- Wyjściowy zapas mocy:
- Do 600 omów na początku obcinania: > 24 dBu
- Do10 k omów na początku obcinania: > 27,5 dBu
- THD+Noise +20 dBu @ 1 kHz (filtr 22 Hz do 22 kHz): < 0,0015 proc.
- Pasmo przenoszenia:
- 20 Hz do 20 kHz: +0,0/-0,2 dB
- Rolloff -3 dB: > 80 kHz
- Impedancja wyjściowa: 100 omów
- Dokładność środkowego położenia potencjometru: +/-1 dB, typowo < 0,5 dB
Przetwornik ADC i DAC
- Poziom wyrównania (0 dBFS): +24 dBu
- THD+szum:
- DAC -10 dBFS @ 1 kHz (filtr 22 Hz do 22 kHz): 0,001 proc.
- ADC -4 dBFS @ 1 kHz (filtr 22 Hz do 22 kHz): 0,0007 procent
- Zakres dynamiki:
- DAC A-ważony: 117 dB
- ADC A-ważony: 117 dB
Ogólne
- Wysokość (od blatu wraz z nóżkami): 141,2 mm / 5,6"
- Szerokość:
- 437,2 mm / 17,2" (bez wykończenia)
- 489,4 mm / 19,3" (łącznie z wykończeniem)
- Moc: 38 W
- Waga po rozpakowaniu: 6,8 kg / 15,0 funtów (konsola bez zasilacza)
- Wagaw pudełku: 10,1 kg / 22 funty
- Kod produktu: SSL0112
Ultraviolet 500 Stereo EQ
- Sygnał modułu: Stereo
- LF Shelf EQ: +/- 9dB wzmocnienia przy 30, 50, 70, 90Hz
- Korektor półkowyHF: +/- 9dB wzmocnienia przy 8k, 12k, 16k i 20kHz.
- Korektorparametryczny HMF: +/- 9dB (tryb ostrości 18dB) Wzmocnienie 400Hz-6kHz
- Korektor parametrycznyLMF:+/- 9dB (tryb ostrości 18dB) Wzmocnienie 100Hz-1.1kHz
- Przełączany HPF: OFF, 30, 40, 50Hz
- Gain Trim: +/- 12dB
- Przełączane obejście: Tak
- Kod produktu: SSL-500-UV