Pełny opis
Widok pełny Opis
Wierność dźwięku klasy studyjnej
Zero cięć w definicji. Nagrywanie i konfiguracja z 1810C jest łatwa, ale nie oznacza to, że Presonus poskąpił na jakości. Presonus 1810C nagrywa w rozdzielczości 24-bitowej, 192 kHz. Daje to najlepszą możliwą definicję nagrywania dostępną w tym punkcie cenowym. Przedwzmacniacze mikrofonowe Presonus XMAX klasy A oferują najlepszą w klasie sprzętową jakość nagrywania, więc to, co wchodzi, jest tak dobre, jak to tylko możliwe. Presonus Dźwięk jest czysty, wyraźny i ma ultra wysoką rozdzielczość.
Szybka łączność USB
Przejdź od razu do pracy. Presonus 1810C wykorzystuje łączność USB-C, aby pomóc Ci uzyskać najszybsze możliwe prędkości w wielu różnych urządzeniach. USB-C jest szybszy niż inne urządzenia oparte na USB i może pomóc zmniejszyć poziom opóźnień wejściowych, które można znaleźć w innych formach łączności. Jest szybki i innowacyjny oraz zapewnia najlepszą możliwą dokładność podczas nagrywania instrumentów lub korzystania z urządzenia wejściowego MIDI.
Idealny dla muzyków, DJ-ów i podcasterów
Studio 1810C jest idealny do wielu zastosowań, od przechwytywania nagrań klasy studyjnej po podcasting i DJ-ów. Interfejs wyposażony jest w dwa wejścia mic/line/instrument (w komplecie z przedwzmacniaczami XMAX), dwa dodatkowe wejścia mic/line oraz cztery połączenia na poziomie linii, zapewniając ultra szeroką odpowiedź częstotliwościową.
Wyróżniając go apart od innych interfejsów, 1810C posiada funkcję Cue Mix A/B. Pozwala to na przełączanie pomiędzy dwoma miksami podczas monitorowania przez słuchawki. Funkcja ta jest świetna dla muzyków, pozwalając na przesłuchanie miksów w czasie rzeczywistym. W zestawie znajdują się również cztery wyjścia liniowe ze sprzężeniem DC, które mogą być wykorzystane do wysyłania sygnałów CV.
Łączność ADAT, S/PDIF i MIDI
Studio 1810C jest zapchane różnorodnymi złączami, co pozwala na pracę z zewnętrznym sprzętem muzycznym. 1810C jest wyposażony w złącza optyczne ADAT, dając Ci możliwość rozbudowy systemu za pomocą sprzętu ADAT-optycznego, takiego jak PreSonus DigiMAXDP88 lub DigiMax D8.
Złącza S/PDIF pozwalają na włączenie cyfrowego sprzętu audio, zapewniając optymalną kompatybilność z szeroką gamą urządzeń audio. MIDI I/O doskonale nadaje się do przetwarzania klawiatur, syntezatorów, sekwencerów i samplerów.
Pakiet wtyczek Studio Magic
Pakiet wtyczek Studio Magic jest wypełniony szeregiem wysokiej jakości wirtualnych instrumentów i procesorów miksujących, które są idealne dla wielu gatunków. Wtyczki zawierają wierne odtworzenia ikonicznych procesorów, a także klasyczną reverb i najnowocześniejsze wtyczki.
Cechy
- 24-bit/192 kHz, interfejs audio USB-C 18x8 (8x6 przy 192 kHz)
- 2 wejścia mic/instrument/line i 2 wejścia mic/line wszystkie z przedwzmacniaczami mikrofonowymi XMAX klasy A i zasilaniem phantom +48V
- 4 wejścia liniowe zbalansowane ¼" TRS na tylnym panelu
- 8 kanałów wejścia ADAT Optical (4 kanały przy 96 kHz)
- 2 wyjścia główne ¼" TRS zbalansowane sprzężone DC z kontrolą poziomu i dedykowanym przyciskiem wyciszenia
- 4 wyjścia liniowe ¼" TRS zbalansowane sprzężone DC
- 2 wyjścia słuchawkowe z przełączaniem A/B na wyjściu słuchawkowym 1
- Pomiar LED dla wszystkich wejść analogowych i wyjść głównych
- S/PDIF i MIDI I/O
- Elastyczny routing, miksowanie monitorów bez opóźnień i integracja z pokojem kontrolnym dzięki dołączonemu oprogramowaniu Studio One Artist
- Kontrola miksu monitorowego z darmowym UC Surface dla macOS®, Windows®, iPad® i Android™.
- Kable USB-C do USB-C i USB-C do USB-A w zestawie
- Pakiet wtyczek Studio Magic w zestawie
- Ableton Live Lite w zestawie
Specyfikacje
Ogólne
- Częstotliwość próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4 lub 192 kHz
- Rozdzielczość przetwornika: 24 bity
- Zakres dynamiczny konwertera: 114 dB
- Zakres dynamiki konwertera: 114 dB
Wejścia mikrofonowe
- Poziom maksymalny: +16 dBu, wzmocnienie min.
- Zakres wzmocnienia: 80 dB
- Charakterystyka częstotliwościowa: 20 Hz - 20 kHz (jedność wzmocnienia)
- Zakres dynamiczny: 110 dB (A-wtd, wzmocnienie min)
- THD + N: 0,005 procent (1 kHz, 0dBu, jedność wzmocnienia)
- EIN: -128 dBu (A-wtd, 20 kHz BW, Rs=150Ω, maksymalne wzmocnienie)
- Impedancja wejściowa: 1400Ω
- Zasilanie Phantom: +48 VDC (10 mA łącznie)
Wejścia liniowe
- Poziom maksymalny: +21 dBu (zbalansowane, wzmocnienie min)
- Zakres wzmocnienia: 40 dB
- Charakterystyka częstotliwościowa: 20 Hz-20 kHz (jedność wzmocnienia)
- Zakres dynamiczny: 110 dB (A-wtd, wzmocnienie min.)
- THD + N: 0,005 procent (1 kHz, +18 dBu, min. wzmocnienie)
- Impedancja wejściowa: 10 kΩ
Wejścia instrumentalne
- Maksymalny poziom: +15 dBu (niezbalansowane, wzmocnienie min)
- Zakres wzmocnienia: 80 dB
- Charakterystyka częstotliwościowa: 20 Hz - 20 kHz (wzmocnienie min.)
- Zakres dynamiczny:112 dB (A-wtd, min. wzmocnienie)
- THD + N: 0,020 procent (1 kHz, +10 dBu, min. wzmocnienie)
- Impedancja wejściowa: 1 MΩ
Główne wyjścia
- Typ: ¼" TRS żeński, sprzężony prądem stałym
- Maksymalny poziom: +18 dBu, zbalansowany
- Charakterystyka częstotliwościowa: 20Hz - 20kHz (unity gain)
- Zakres dynamiczny: 108 dB (A-wtd, unity gain)
- THD + N: 0.004 (1 kHz, -1 dBFS, jedność wzmocnienia)
Wyjścia liniowe
- Typ: ¼" TRS żeńskie, sprzężone DC
- Maksymalny poziom: +18 dBu (zbalansowane)
- Charakterystyka częstotliwościowa: 20 Hz - 20 kHz (±0,1 dB, jedność wzmocnienia, 48 kHz)
- Zakres dynamiczny: 108 dB (A-wtd)
- THD + N: 0,004 procent (1 kHz, -1 dBFS)
Wyjścia słuchawkowe
- Moc maksymalna: 150 mW/kanał (obciążenie 60Ω)
- Charakterystyka częstotliwościowa: 20 Hz - 20 kHz (±0,2 dB, obciążenie 56Ω, 48 kHz)
- Zakres dynamiczny: 103 dB (A-ważone, 1 kHz, jedność wzmocnienia)
- THD + N: 0,250 procent (1 kHz, 150 mW, jedność wzmocnienia)
- Impedancja Zakres pracy: 32Ω do 300Ω
Fizyczne
- Wymiary (HxWxD): 1,75" (44 mm) x 12,5" (317 mm) x 5,5" (144 mm)
- Waga: 1,45 kg (3,2lbs.)