Pełny opis
Widok pełny Opis
Potężny, przenośny i wszechstronny
Niezależnie od tego, czy śledzisz instrumenty i nagrywasz wokale, czy potrzebujesz pełnoprawnego miksera terenowego w drodze, RME Fireface UCX II może zrobić to wszystko. Ten wysoce wszechstronny i ultrakompaktowy interfejs sprawia, że proces nagrywania jest płynniejszy niż kiedykolwiek, zapewniając dwa wysokiej klasy przedwzmacniacze mikrofonowo-liniowe zaprojektowane tak, aby uchwycić każdy niuans Twojego występu. Nowa i ulepszona konstrukcja zawiera szereg uaktualnień i ulepszeń zaprojektowanych w celu usprawnienia użytkowania. Na przykład, najnowsza technologia plug and pug pozwala na skonfigurowanie i nagrywanie w ciągu kilku minut. Zintegrowane rozwiązanie routingu również pomaga poprawić wydajność, a intuicyjne okno dialogowe ustawień pozwala na łatwą nawigację po parametrach.
40-kanałowa konfiguracja jest idealna na scenę lub do studia, przy czym urządzenie może działać jako samodzielny interfejs z sekcją kontrolną na panelu przednim dla ułatwienia obsługi. Za pomocą czterech przycisków i enkodera możesz szybko i łatwo poruszać się pomiędzy ustawieniami i parametrami, a nawet zapisać do sześciu stanów miksera za pomocą pamięci wewnętrznej. Jeśli to nie wystarczy, może być nawet kontrolowany przez MIDI dla dodatkowej elastyczności.
Szeroki zakres połączeń analogowych i cyfrowych
Bez względu na to, co jest twój sprzęt, Fireface UCX II prawie na pewno będzie miał połączenie dla niego. Dzięki kolekcji połączeń w postaci noża szwajcarskiego, UCX II daje Ci wszystkie narzędzia potrzebne do przetwarzania praktycznie każdego sygnału analogowego lub cyfrowego. Na tylnym panelu znajdują się analogowe zbalansowane wejścia/wyjścia liniowe, MIDI I/O, ADAT I/O, złącza AES/EBU a nawet S/PDIF I/O, by wymienić tylko kilka z nich. Wykorzystuje on również najnowszą technologię redukcji jittera (SteadClockFS) bazującą na femtosekundowym zegarze dla zapewnienia najwyższej dokładności.
DuRec (Direct USB Recording)
Jedną z najbardziej unikalnych cech Fireface jest funkcja DuRec (Direct USB Recording). Funkcja ta zapewnia zintegrowany rejestrator cyfrowy, bezpośrednio nagrywający do urządzenia pamięci USB, takiego jak pamięć USB lub dyski twarde (o pojemności do 2 TB), co czyni go idealnym do przechwytywania wszystkich wejść i wyjść. Na przednim panelu urządzenia znajduje się port USB potrzebny do podłączenia pamięci, niezależnie od komputera PC lub Mac.
RME's TotalMix FX
Dołączony mikser czasu rzeczywistego, TotalMix FX, pozwala na w pełni niezależny routing i miksowanie do różnych fizycznych wyjść jednocześnie. Oznacza to wysyłanie niezależnych sub miksów stereo zarówno z kanałów wejściowych jak i odtwarzania do wszystkich fizycznych wyjść.
Wersja RME TotalMix FX, dostępna dla systemów Windows, Mac i iOS, jest dołączona do RME Fireface UCX II. Pozwala to użytkownikowi na zastosowanie EQ, reverb i opóźnień do wszystkich wejść i wyjść. Zaprojektowany z myślą o wykorzystaniu pełnych możliwości interfejsu Fireface, TotalMix FX jest doskonałym narzędziem dla użytkowników regularnie nagrywających w różnych miejscach.
RME's TotalMix Remote
Najnowsze oprogramowanie firmy RME, TotalMix Remote, jeszcze bardziej zwiększa funkcjonalność interfejsu Fireface. Pozwala ono na zdalną kontrolę Fireface z wielu urządzeń. Staje się to bardzo korzystne podczas korzystania z UCX II w środowiskach live, pozwalając na chodzenie po przestrzeni i regulację dźwięku. Jest to podobnie korzystne w przypadku monitorowania w zewnętrznym pokoju kontrolnym do przestrzeni studyjnej.
Specyfikacja
Ogólne
- Zasilanie: zasilacz zewnętrzny
- Typowy pobór mocy: 13 Watt
- Prąd przy napięciu roboczym 12 V: 910 mA (11 W)
- Wymiary z uszami stelaża, pełna głębokość (WxHxD): 265 x 44 x 155 mm (10,5" x 1,73" x 6,1")
- Wymiarybez uszu stojaka, głębokość korpusu (WxHxD): 215 x 44 x 130 mm (8,5" x 1,73" x 5,1")
- Waga: 910 g ( 2.0 lbs)
- Zakres temperatur: +5 stopni do +50 stopni (41° F do 122°F)
- Wilgotność względna: < 75%, bez kondensacji
Wejścia analogowe
AD, wejście liniowe 5-8, tylne
- Rozdzielczość AD: 24 bit
- Stosunek sygnał/szum (SNR): 112 dB RMS nieważone, 115 dBA
- Pasmo przenoszenia @ 44,1 kHz, -0,1 dB: 5 Hz - 20,8 kHz
- Pasmo przenoszenia@ 96 kHz, -0,5 dB: 3 Hz - 45,8 kHz
- Pasmo przenoszenia@ 192 kHz, -1 dB: 2 Hz - 92 kHz
- THD: < -110 dB, < 0.00032 procent
- THD+N: < -104 dB, < 0.00063 procent
- Separacja kanałów: > 110 dB
- Wejście: 6,3 mm TRS jack, elektronicznie zbalansowane
- Impedancja wejściowa: 8 kOhm niezbalansowana, 12 kOhm zbalansowana
- Czułość wejściowa: przełączana na +19 dBu i +13 dBu
- Zmienne wzmocnienie: 0 do +12 dB
- Minimalny poziom dla 0 dBFS: +1 dBu, -1.2 dBV
Wejście liniowe 3-4, przód (jak AD, ale)
- Dodatkowy cyfrowy stopień Gain: 0 do +12 dB
- Maksymalny poziom wejściowy, +19 dBu, Gain 0 dB: Linia +19 dBu, Inst +13 dBu
- Maksymalny poziom wejściowy, +13 dBu, Gain 12 dB: Linia +1 dBu, Inst -5 dBu
- Impedancja wejściowa: Instrument 1 MOhm. Linia 13 kOhm zbalansowana, 9 kOhm niezbalansowana
- Wzmocnienie wejściowe Inst: +6 dB
- Tryb wejściowy: Zrównoważone liniowe (TRS), niezbalansowane Inst (TS)
Wejścia mikrofonowe 1-2, z przodu (jak AD, ale)
- Wejście: XLR, elektronicznie symetryczne
- Impedancja wejściowa: 5,4 kOhm
- Zakres wzmocnienia: 75 dB
- Maksymalny poziom wejściowy, Gain 0 dB: +18 dBu
- Maksymalny poziom wejściowy, Gain 75 dB: -57 dBu
- EIN: -128 dBu A-ważone, wzmocnienie 60 dB, 150 Ohm, 20 Hz - 20 kHz
Wejście liniowe 1-2 (jak AD, ale)
- Wejście: TRS, elektronicznie symetryczne
- Impedancja wejściowa: 10 kOhm zbalansowana, 5 kOhm niezbalansowana
- Maksymalny poziom wejściowy, Gain 0 dB: +24 dBu
- Maksymalny poziom wejściowy, Gain 75 dB: -51 dBu
Wyjścia analogowe
DA, wyjścia liniowe 1-6, tył
- Rozdzielczość: 24 bit
- Zakres dynamiki (DR): 112 dB RMS nieważone, 115 dBA
- Pasmo przenoszenia @ 44,1 kHz, -0,5 dB: 5 Hz - 20,8 kHz
- Pasmo przenoszenia@ 96 kHz, -0,5 dB: 5 Hz - 45 kHz
- Pasmo przenoszenia@ 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 89 kHz
- THD: < -108 dB, < 0.0004 procent
- THD+N: < -104 dB, < 0.00063 procent
- Separacja kanałów: > 110 dB
- Maksymalny poziom wyjściowy: +19 dBu
- Wyjście: 6,3 mm TRS jack, serwo-zbalansowane
- Impedancja wyjściowa: 75 Ohm
- Poziom wyjściowy: przełączalny +19 dBu, +13 dBu, +4 dBu
DA - Stereofoniczne wyjście monitorowe (7-8) (jak DA, ale)
- Wyjście: 6,3 mm TRS stereo jack, niezbalansowane
- Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Wysoki: +19 dBu
- Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Low: +4 dBu
- Impedancja wyjściowa: 1 Ohm
- Maks. moc na kanał przy obciążeniu 32 Ohm, 0,1 procent THD: 210 mW (2,6 Vrms, +10,5 dBu)
MIDI
- 1 x MIDI I/O: 5-pin DIN jacks
- Wejście: Galwanicznie izolowane przez opto-sprzężone wejście
- Tryb Hi-speed: Jitter i czas odpowiedzi typowo poniżej 1 ms
- Inne: Oddzielne 128-bajtowe FIFO dla wejścia i wyjścia
Cyfrowy
- Zegary: Wewnętrzny, ADAT, AES, SPDIF, word clock
- Tłumienie jittera zegarów zewnętrznych: > 50 dB (2,4 kHz)
- Efektywny wpływ jitteru zegara na konwersję AD i DA: bliski zeru
- PLL: zapewnia zerowy dropout, nawet przy jitterze większym niż 100 ns
- Cyfrowy Bitclock: PLL dla bezproblemowej pracy ADAT z różnymi prędkościami
- Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 28 kHz do 200 kHz
Wejścia cyfrowe
AES/EBU
- Złącza: 1 x XLR, transformatorowo zbalansowane, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992
- Stopień wejściowy o wysokiej czułości: < 0.3 Vpp
- Kompatybilność: Kompatybilny z SPDIF (IEC 60958)
- Inne: Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
- Zakres blokady: 27 kHz - 200 kHz
- Tłumienie jittera: > 50 dB (2,4 kHz)
SPDIF współosiowy
- Złącza: 1 x RCA, zgodnie z IEC 60958
- Stopień wejściowy o wysokiej czułości: < 0.3 Vpp
- Inne: Akceptuje format Consumer i Professional, ochrona przed kopiowaniem będzie ignorowana
- Zakres blokady: 27 kHz - 200 kHz
- Tłumienie jittera: > 50 dB (2.4 kHz)
ADAT Optyczny
- Łączność: 1 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis
- statyward: 8 kanałów 24 bit, do 48 kHz
- Podwójna prędkość (S/MUX): 4 kanały 24 bity, 96 kHz
- Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24-bitowe 192 kHz
- Bitclock: PLL zapewnia doskonałą synchronizację nawet przy pracy z różnymi prędkościami.
- Zakres blokady: 31,5 kHz - 50 kHz
- Tłumienie jittera: > 50 dB (2,4 kHz)
Word Clock
- Łączność: BNC
- Wewnętrzne zakończenie: 75 Ohm przełączane
- Inne: Automatyczne wykrywanie podwójnej/czterostopniowej prędkości i wewnętrzna konwersja do prędkości pojedynczej
- SteadyClock: synchronizacja z niskim poziomem jittera nawet przy pracy z różnymi prędkościami
- Obwód adaptacji sygnału: odświeżanie sygnału poprzez automatyczne centrowanie i histerezę
- Ochrona: Ochrona przed przepięciami
- Zakres poziomów: 1,0 Vpp - 5,6 Vpp
- Zakres blokady: 27 kHz - 200 kHz
- Tłumienie jittera: > 50 dB (2,4 kHz)
Wyjścia cyfrowe
AES/EBU
- Połączenia: XLR, transformatorowo zbalansowane, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992
- Poziom wyjściowy:profesjonalny 4.5 Vpp, konsumencki 2.6 Vpp
- Format Professional: zgodnie z AES3-1992 Amendment 4
- Format konsumencki (SPDIF): zgodnie z IEC 60958
- Tryb jednoprzewodowy: częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz
SPDIF współosiowy
- Złącza: 1 x RCA, zgodnie z IEC 60958
- Poziom wyjściowy: Profesjonalny 1,2 Vpp, Konsumencki 0,6 Vpp
- Format Professional: zgodnie z AES3-1992 Amendment 4
- Formatkonsumencki (SPDIF): zgodnie z IEC 60958
- Tryb jednoprzewodowy: częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz
ADAT
- Łączność: 1 x TOSLINK
- statyward: 8 kanałów 24 bit, do 48 kHz
- Podwójna prędkość (S/MUX): 4 kanały 24 bity, 96 kHz
- Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bit 192 kHz
Word Clock
- Łączność: BNC
- Maks. napięcie wyjściowe: 5 Vpp
- Napięcie wyjściowe @ zakończenie 75 Ohm: 4,0 Vpp
- Impedancja wyjściowa: 10 Ohm
- Zakres częstotliwości: 27 kHz - 200 kHz