Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Zynaptic REMIX BUNDLE to kolekcja trzech najwyższej jakości wtyczek do projektowania dźwięku, miksowania i masteringu. Składa się z Morph 2, Pitch Map oraz Unmix::Drums, dzięki czemu otrzymujesz szeroki zakres funkcjonalności od dostosowania poziomów już zmiksowanych bębnów do modyfikacji wysokości dźwięku w czasie rzeczywistym, a nawet morfingu pomiędzy dwoma sygnałami.
Zynaptiq Morph 2 jest niezwykłym narzędziem do produkcji muzyki, zaprojektowanym w celu uzyskania efektu dźwiękowego morfingu dwóch sygnałów w jeden unikalny dźwięk lub przejście, które zachowuje cechy obu. Dzięki temu efektowi Morph jest w stanie wyprodukować różnorodne, intrygujące brzmieniowo efekty, hybrydowe dźwięki, fizycznie niemożliwe instrumenty, odległe głosy stworzeń, efekty przypominające talkbox i wiele innych.
Pitchmap oferuje pierwsze na świecie i jedyne w swoim rodzaju narzędzie do przetwarzania wysokości dźwięku; jego najważniejszą cechą jest przetwarzanie w czasie rzeczywistym wysokości poszczególnych dźwięków w ramach sygnałów mieszanych. Przetwarzanie wysokości dźwięku może być dostępne za pomocą klawiatury MIDI lub poprzez tworzenie mapy wysokości dźwięku w graficznym interfejsie użytkownika Pitchmap.
Umix::Drums firmy Zynaptiq jest pierwszym na świecie pluginem audio umożliwiającym tłumienie lub wzmacnianie perkusji w muzyce mieszanej, w czasie rzeczywistym. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanej separacji sygnałów źródłowych, Umix::Drums jest w stanie dokonać de-mixingu, unmixingu, ekstrakcji dźwięku i izolacji dźwięku.
Numer produktu: 236448
Najbardziej znaczącą i niezwykłą cechą Zynaptiq Morph 2 jest jego zdolność do przyjmowania dwóch sygnałów i generowania unikalnego i zniuansowanego dźwięku lub przejścia, które posiada cechy obu sygnałów. Morph oblicza dwa oddzielne przejścia morfingu z sygnałów A i B jednocześnie; co oznacza, że A do B wytwarza jedno przejście, a B do A wytwarza inne odrębne przejście. Morph 2 pozwala na kontrolowanie morfingu za pomocą wbudowanego XY pad. Przesuwanie w pionie po osi Y tworzy "kroki" pomiędzy sygnałami, podczas gdy przesuwanie w lewo lub w prawo określa, który sygnał jest bardziej widoczny. Wszystkie przejścia Morph'a są przetwarzane w czasie rzeczywistym, więc możesz eksperymentować i odkrywać wszystkie niezwykłe dźwięki powstałe pomiędzy Twoim sygnałem A i B z istotną responsywną natychmiastowością.
Pitchmap jest oparty na unikalnej technologii przetwarzania dźwięku mixed-signal firmy Zynaptiq. Aby pracować z całymi miksami w czasie rzeczywistym, technologia MAP wewnętrznie miksuje sygnał wejściowy na poszczególne dźwięki, w tym harmoniczne i transjenty. Pitchmap modeluje ludzki system słuchowy, aby wykorzystać percepcyjne techniki modelowania i rozpoznawania wzorców, które oddzielają dźwięki do indywidualnej korekty strojenia i mapowania do innych dźwięków.
Ponieważ Pitchmap wykorzystuje to, co jest zasadniczo sztuczną inteligencją w ramach złożonego procesora DSP, Pitchmap oferuje prosty przepływ pracy w skomplikowanym procesie korekty problemów strojenia, reharmonizacji i restrukturyzacji dźwięków kompozycji. To pozostawia do obsługi procesu twórczego, i podłączyć klawiaturę MIDI do odtwarzania nut i rozpocząć pitch mapping, lub nawet niech komputer zrobić pitch mapping za pomocą dedykowanych makro kontroli, aby przejść z jednego klawisza do drugiego.
Unmix::Drums firmy Zynaptiq jest unikalną, pierwszą na świecie wtyczką audio, która charakteryzuje się izolacją i tłumieniem sygnału perkusyjnego względem wszystkich innych w miksie w czasie rzeczywistym. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanej separacji sygnałów źródłowych Unmix::Drums jest wysoce zdolny do de-mixowania, unmixowania, ekstrakcji dźwięku i izolacji dźwięku, aby zapewnić zależną od częstotliwości kontrolę poziomu perkusji, która waha się od +18dbB podbicia do praktycznie całkowitego usunięcia. Ostatecznie, Unmix::Drums działa tak, że można tłumić sygnał perkusyjny przez ogromny zakres poziomów z przepływem pracy tak prostym, jak dostosowanie parametrów "Drum Level" i "Threshold"; od poziomów "bleedu słuchawkowego" lub zepchniętych wyraźnie do przodu miksu.