Gwarancja

Jako dodatek do naszego systemu gwarancji zwrotu pieniędzy, wszystkie nasze produkty są dostarczane z minimum roczną gwarancji. W razie wystąpienia usterek towaru podczas okresu gwarancyjnego, oferujemy jego naprawę lub wymianę. W przypadku gdy nie jesteśmy w stanie ani naprawić wadliwego produkt, ani go wymienić, zaoferowany zostanie zwrot pieniędzy.

Aby zorganizować zwrot wadliwego towaru, skontaktuj się działem obsługi klienta pod numerem 022 20 98 980 lub wyślij e-mail na adres csintl@gear4music.com View All Information

Przedłużona gwarancja

Przedłużona gwarancja Gear4music uwydatnia nasz serwis gwarancyjny i jest zaprojektowana w celu zapewnienia wyższego poziomu ochrony niż nasza standardowa gwarancja lub gwarancje oferowane przez innych sprzedawców i producentów.

Główne punkty przedłużonej gwarancji Gear4music to:

  • Gwarancja zostaje przedłużona na okres do 5 lat od daty dostawy
  • Nie przewidujemy kosztów odbioru i ponownej dostawy przez pierwsze dwa lata (UK)
  • Istnieje możliwość przekazania gwarancji nowemu właściecielowi, jeżeli towar zostanie odsprzedany
  • W przypadku gdy wadliwy produkt nie zostanie naprawiony w ciągu 30 dni, zostanie wypożyczony produkt zastępczy
  • Produkt zostanie wymieniony, jeżeli nie zostanie on naprawiony w ciągu 60 dni
  • Jeśli produkt nie był używany, gwarancję można anulować w ciągu 30 dni
  • Zwrot 50% kosztów przedłużonej gwarancji po upływie 5 lat, jeżeli nie została ona użyta! zasadę!

  • Przedłużona gwarancja jest dodatkiem do standardowej gwarancji Gear4music, gwarancji producenta i zasad i warunków Gear4music. Żadne oświadczenie ani warunek sprzedaży zawarte w tej umowie nie ograniczają Twoich ustawowych praw zdefiniowanych jako Prawa Konsumenckie z 2013.

    Pełne informacje na temat naszej przedłużonej gwarancji można znaleźć tutaj.

    Odbiór i koszty odbioru

    Standardowa gwarancja:

    W razie wystąpienia wad w ciągu pierwszych sześciu miesięcy posiadania produktu, odbierzemy i dostarczymy go ponownie za darmo.

    Po upływie sześciu miesiącach posiadania produktu, obciążymy klienta kosztami odbioru i ponownej dostawy. Dotyczy to zarówno Wielkiej Brytanii, jak i zamówień międzynarodowych.

    Przedłużona gwarancja międzynarodowa:

    Dla zamówień spoza Wielkiej Brytanii warunki przedłużonej gwarancji mogą się różnić w zależności od kraju, od jednego do dwóch lat, i będzie to wyraźnie zaznaczone. Jeśli towar stanie się wadliwy w ciągu roku lub dwóch lat posiadania, odbierzemy go i dostarczymy ponownie za darmo. Po roku lub dwóch latach posiadania obciążymy klienta niewielką opłatą na pokrycie bezpośrednich kosztów odbioru i ponownej dostawy do Ciebie.

    Terminy napraw

    Naprawy zwróconych do Nas produktów odbywają się w jak najkrótszym możliwym czasie. Jeśli nie jesteśmy w stanie naprawić Twojego produktu w ciągu 60 dni, wyślemy Tobie produkt zamienny.

    Uwaga:

    Wszystkie nasze zasady gwarancji wykluczyć elementy, które mają stać się uszkodzony z powodu niewłaściwego, przypadkowych uszkodzeń lub jakiegokolwiek innego powodu niż produkcja wina. Jeśli element znajduje się bez winy z jego powrotu do Gear4music i jest poza dotyczy pieniędzy powrót gwarancja okres, a następnie możemy zwrócić przedmiot do Ciebie za niewielką opłatą. Zaleca się również, że ubezpiecz swoje towary.