Gwarancja

Jako dodatek gwarancji zwrotu pieniędzy do 30 dni, wszystkie nasze produkty dostarczane są z minimalnią roczną gwarancją. W razie wystąpienia usterek towaru podczas okresu gwarancyjnego, oferujemy jego naprawę, lub wymianę - jeżeli nie jesteśmy w stanie go naprawić. W przypadku gdy nie jesteśmy w stanie ani naprawić wadliwego produkt, ani go wymienić, zaoferowany zostanie zwrot pieniędzy.

Aby zorganizować zwrot wadliwego towaru, skontaktuj się działem obsługi klienta pod numerem 022 20 98 980 lub wyślij e-mail na adres info@gear4music.pl

View All Information

Gwarancja przedłużona

Przedłużona gwarancja Gear4music zapewnia ulepszone usługi. Pragniemy zaoferować wyższy poziom ochrony, niż nasz standardowy plan gwarancyjny lub darmowe gwarancje oferowane przez innych producentów i sprzedawców detalicznych.

Firma Gear4music oferuje dodatkowe usługi gwarancyjne, takie jak:

  • Przedłużenie gwrancji do 6 lat od daty dostawy
  • Darmowy zwrot i dostawa nowego produktu
  • W przypadku sprzedarzy produktu, nowy nabywca nadal posiada prawa gwarancyjne,
  • Jeśli produkt nie zostanie naprawiony w ciągu 30 dni, dostarczymy sprzęt zastępczy,
  • Jeżeli produkt nie zostanie naprawiony w przeciągu 60 dni, zostanie wymieniony na nowy,
  • Jeśli produkt jest nieużywany, gwarancję można anulować w przeciągu 30 dni,
  • Jeżeli po upływie 5 lat gwarancja nie została wykorzystana, możesz odzyskać 50% kosztów!


Przedłużona gwarancja jest uzupełnieniem standardowych zasad gwarancyjnych Gear4music i producenta, a także warunków handlowych Gear4music. Żadne oświadczenie ani warunek sprzedaży zawarty w niniejszych warunkach nie wpływają, ani nie ograniczają ustawowych praw określonych w Regulaminie Praw Konsumenta z 2014 r.

Pełne szczegóły dotyczące przedłużonej gwrancji dostępne tutaj.

Odbiór i koszty odbioru

Standardowa gwarancja:

W razie wystąpienia wad w ciągu pierwszych sześciu miesięcy posiadania produktu, odbierzemy i dostarczymy go ponownie za darmo.

Po upływie sześciu miesięcy od zakupu produktu, obciążymy klienta kosztami odbioru i ponownej dostawy. Dotyczy to zarówno Wielkiej Brytanii, jak i zamówień międzynarodowych.

Przedłużona gwarancja międzynarodowa:

W przypadku zamówień dostarczonych poza terytorium Wielkiej Brytanii rozszerzone warunki gwarancyjne wadliwych towarów mogą różnić się co do ram czasowych, w zależności od kraju, co będzie jasno określone. Jeśli towary staną się wadliwe w ciągu pierwszych 2 lat Państwa własności, będziemy odbierać towar i dostarczać nowy bezpłatnie. Po upływie dwóch lat własności, w przypadku zwrotu zostaną naliczone niewielkie koszty odebrania wadliwego produktu i dostarczenia nowego.

Terminy napraw

Naprawy zwróconych do Nas produktów odbywają się w jak najkrótszym możliwym czasie. Jeśli nie jesteśmy w stanie naprawić Twojego produktu w ciągu 60 dni, wyślemy Tobie produkt zamienny.

Uwaga:

Nasze zasady i warunki gwarancyjne wykluczają produkty uszkodzone z powodu niewłaściwego użytkowania, przypadkowych uszkodzeń lub jakiegokolwiek innego powodu niż wada produkcyjna. Jeżeli produkt zostanie zwrócony do Gear4music bez żadnej wady i jest poza okresem gwarancyjnym, zwrócimy go do Ciebie za niewielką opłatą. Zalecamy również ubezpieczenie państwa produktów.