Gwarancja i gwarancje

Oprocz naszego systemu gwarancji zwrotu pieniędzy wszystkie nasze produkty są dostarczane z minimum jeden rok gwarancji. Jeśli towary wystąpienia usterki w okresie gwarancyjnym, będzie nam szybko naprawić lub wymienić element dla Ciebie, i jeśli jesteśmy w stanie zrobić to oferujemy Ci zwrotu.

Aby zorganyizować zwrotu wadliwego towaru, skontaktuj się działem obsługi klienta na 44 (0) 843 155 0800 (Irlandia: 0766 805 243). View All Information

Przedłużoną gwarancję

Programem Rozszerzona gwarancja Gear4music dostarcza uwydatniać świadczenie i jest zaprojektowany, aby zapewnić wyższy poziom ochrony niż naszej gwarancji statywardowej lub wolne gwarancji oferowanych przez innych sprzedawców i producentów.

Podkreśla Gear4music Rozszerzona gwarancja usług są:

  • Gwarancja zostaje przedłużony na okres do 5 lat od daty dostawy
  • Koszty gromadzenia i przekazywania są uwzględniane przez pierwsze dwa lata (UK)
  • Gwarancja jest zbywalne, jeżeli towar jest sprzedawany ponownie
  • Pożyczki sprzęt będzie możliwe, jeśli produkt nie jest naprawiany w terminie 30 dni
  • Wymiana sprzętu będzie możliwe, jeśli produkt nie jest naprawione w strunyu 60 dni
  • Jeśli to nie był używany, zasadę można anulować w strunyu 30 dni, a w dowolnym czasie po tym proporcjonalnie zniżki
  • Roszczenia 50% cash back na koszt gwarancji po upływie 5 lat, jeśli nie zastosowano zasadę!

  • Ten uwydatniać gwarancji jest statywardowe Gear4music i producent zasady gwarancji i Gear4music warunki i warunki handlu. Nie instrukcja lub sprzedaży znajdujących się w tych warunkach wpływa lub ogranicza ustawowych praw, zgodnie z definicją umów konsumenckich (informacje, anulowanie rezerwacji i dodatkowych opłat) przepisy 2013.

    Pełne informacje na temat naszego systemu rozszerzonej gwarancji można odczytać tu.

    Kolekcja & zwrotu kosztów

    Standardowa gwarancja:
    Jeśli wadliwych towarów w strunyu pierwszych sześciu miesięcy swojej własności, będziemy zbierać towarów i dostarczyć je do Ciebie za darmo. Po sześciu miesiącach posiadania zrobimy opłatę na pokrycie naszych kosztów zbierania i zwrotu towaru z powrotem do Ciebie. Dotyczy to zarówno Wielkiej Brytanii, jak i międzynarodowych przekazów.

    Wielka Brytania Extended gwarancje:
    Jeśli towary wadliwe w strunyu pierwszych dwóch lat swojej własności będziemy zbierać towarów i dostarczyć je do Ciebie za darmo. Po dwóch latach posiadania zrobimy niewielką opłatę na pokrycie naszych bezpośrednich kosztów zbierania i zwrotu towaru z powrotem do Ciebie.

    International Extended gwarancje:
    Dla zamówień poza wielką Brytanią warunki gwarancji rozszerzonej mogą się różnić zależnie od kraju, od jednego do dwóch lat, i będzie to być wyraźnie stwierdzone. Jeśli towary wadliwe w pierwszy rok lub dwa lata swojej własności będziemy zbierać towarów i dostarczyć je do Ciebie za darmo. Po jednym lub dwóch latach własności zrobimy niewielką opłatę na pokrycie naszych bezpośrednich kosztów zbierania i zwrotu towaru z powrotem do Ciebie.

    Dalekie obszary

    Dla klientów w niektórych odległych miejscach w Wielkiej Brytanii (np. Wyspa Man) cena Rozszerzona gwarancja może być nieznacznie wyższe, ze względu na możliwość wyższe zbiory i re-koszty transportu. Będzie można zobaczyć ten cena, gdy wpiszesz swoje dane adresowe podczas realizacji transakcji.



    Terminy napraw

    Jeśli element powrót do nas do naprawy, naprawimy go jak najszybciej. Jeśli jesteśmy w stanie naprawić swój produkt w strunyu 60 dni, a następnie wyślemy produkt zamienny.

    Uwaga:

    Wszystkie nasze zasady gwarancji wykluczyć elementy, które mają stać się uszkodzony z powodu niewłaściwego, przypadkowych uszkodzeń lub jakiegokolwiek innego powodu niż produkcja wina. Jeśli element znajduje się bez winy z jego powrotu do Gear4music i jest poza dotyczy pieniędzy powrót gwarancja okres, a następnie możemy zwrócić przedmiot do Ciebie za niewielką opłatą. Zaleca się również, że ubezpiecz swoje towary.