Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Oprócz programu gwarancji zwrotu pieniędzy, wszystkie nasze produkty są dostarczane z co najmniej 3 letnią gwarancją. Jeśli w okresie gwarancji towar ulegnie uszkodzeniu, szybko naprawimy lub wymienimy go na nowy, a jeśli nie będziemy w stanie tego zrobić, zaoferujemy Ci zwrot pieniędzy. Możesz zorganizować zwrot wadliwego towaru online Tutaj.
Przedłużona gwarancja Gear4music zapewnia ulepszone usługi. Pragniemy zaoferować wyższy poziom ochrony, niż nasz standardowy plan gwarancyjny lub darmowe gwarancje oferowane przez innych producentów i sprzedawców detalicznych.
Firma Gear4music oferuje dodatkowe usługi gwarancyjne, takie jak:
Przedłużenie gwrancji do 10 lat od daty dostawy
Darmowy zwrot i dostawa nowego produktu
W przypadku sprzedarzy produktu, nowy nabywca nadal posiada prawa gwarancyjne
Jeśli produkt nie zostanie naprawiony w ciągu 30 dni, dostarczymy sprzęt zastępczy
Jeżeli produkt nie zostanie naprawiony w przeciągu 60 dni, zostanie wymieniony na nowy
Jeśli produkt jest nieużywany, gwarancję można anulować w przeciągu 30 dni
Przedłużona gwarancja jest uzupełnieniem standardowych zasad gwarancyjnych Gear4music i producenta, a także warunków handlowych Gear4music. Żadne oświadczenie ani warunek sprzedaży zawarty w niniejszych warunkach nie wpływają, ani nie ograniczają ustawowych praw określonych w Regulaminie Praw Konsumenta z 2015 r.
Pełne szczegóły dotyczące przedłużonej gwrancji dostępne tutaj.
W razie wystąpienia wad w ciągu pierwszych sześciu miesięcy posiadania produktu, odbierzemy i dostarczymy go ponownie za darmo. Produkt może zostać odebrany w Lokalnym Punkcie Odbioru lub z adresu domowego, w zależności od udogodnień dostępnych w Twoim rejonie. Po upływie sześciu miesięcy od zakupu produktu, obciążymy klienta kosztami odbioru i ponownej dostawy. Dotyczy to zarówno Wielkiej Brytanii, jak i zamówień międzynarodowych.
W przypadku zamówień dostarczonych poza terytorium Wielkiej Brytanii rozszerzone warunki gwarancyjne wadliwych towarów mogą różnić się co do ram czasowych, w zależności od kraju, co będzie jasno określone. Jeśli towary staną się wadliwe w ciągu pierwszych 2 lat Państwa własności, będziemy odbierać towar i dostarczać nowy bezpłatnie. Produkt może zostać odebrany w Lokalnym Punkcie Odbioru lub z adresu domowego, w zależności od udogodnień dostępnych w Twoim rejonie. Po upływie dwóch lat własności, w przypadku zwrotu zostaną naliczone niewielkie koszty odebrania wadliwego produktu i dostarczenia nowego.
W przypadku klientów w obszarach odległych, koszt Gwarancji Rozszerzonej może być nieznacznie wyższy ze względu na potencjalnie wyższe koszta odbioru i ponownej dostawy. Koszt ten będzie dostępny do wglądu po wpisaniu adresu dostawy podczas checkout'u.
Naprawy zwróconych do Nas produktów odbywają się w jak najkrótszym możliwym czasie. Jeśli nie jesteśmy w stanie naprawić Twojego produktu w ciągu 60 dni, wyślemy Tobie produkt zamienny.
Nasze zasady i warunki gwarancyjne wykluczają produkty uszkodzone z powodu niewłaściwego użytkowania, przypadkowych uszkodzeń lub jakiegokolwiek innego powodu niż wada produkcyjna. Jeżeli produkt zostanie zwrócony do Gear4music bez żadnej wady i jest poza okresem gwarancyjnym, zwrócimy go do Ciebie za niewielką opłatą. Zalecamy również ubezpieczenie państwa produktów.
**Nasza 5-letnia gwarancja została wprowadzona w październiku 2021 roku. Wszystkie zamówienia złożone przed tą datą objęte są 3-letnią gwarancją od daty zakupu**.