Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Nadaj swojemu dźwiękowi dźwięk z lat 50. i 60. I przynieś też Kalifornięvibes. Crazy Tube Circuits Killer V bierze wszystkie unikalne eksperymentowanie z amperów tych dziesięcioleci i pakuje go w jedną wygodną jednostkę. To ma bardzo wyraźny, prawdziwy pitch-shifting vibrato obwód. Więc można tworzyć cudownie warbling dźwięki na dotknięcie palca. A wibrato można łatwo kształtować dokładnie tak, jak chcesz, za pomocą regulatorów głębokości i prędkości oraz przełącznika Wet/Dry.
Ale nie tylko to oferuje. Można również oczekiwać wszystkich zachowań, dźwięku i odczuć retro kalifornijskich wzmacniaczy. Rzeźbić tę funkcję przedwzmacniacza z Volume, Master, Bass i Treble pokrętła, podczas gdy przełącznik trzech pozycji pozwala wybrać między Normal, Bright lub Mellow ton. Wszystkie te wszechstronność jest wciśnięty w sprytny pedał, który będzie pasował przytulnie do ustawień efektów.
Numer produktu: 161972
Rygorystyczna konstrukcja. Rozległe, ale kreatywne planowanie. Crazy Tube Circuits niech fajne i wyjątkowe wzmacniacze urodzone w Kalifornii w latach 50-tych i 60-tych będą inspiracją dla tego pedału efektów zmieniających grę. Ich dbałość o szczegóły sięga aż po całkowicie analogową technologię JFET i wewnętrzny wzmacniacz napięcia. Oznacza to wysoki headroom i doskonałe brzmienie przypominające tubę. Jednak nie tylko odtwarzanie tego charakterystycznego przesteru, ale również niższe wzmocnienie/czyste dźwięki tych wzmacniaczy. Jeśli więc chodzi o dynamiczne, rozpoznawalne i wysokiej jakości dźwięki - to może to być cenny dodatek do pedalboardu.
Każdy pedał potrzebuje punktu zaczepienia. A z Killer V, to vibrato. Całkowicie analogowy LFO napędza dwa dyskretne stopnie modulacji przesunięcia fazowego. Tworzy to efekt modulacji skoku prawie identyczny z rzeczywistym. Jest to efekt, który nie jest tylko dźwiękiem - to doświadczenie. Pozostając w zgodzie z oryginalnymi projektami istnieje również możliwość umieszczenia suchego sygnału równolegle z mokrym, dzięki czemu otrzymujemy wirujące dźwięki fazowe/wibraków. Nadanie dźwiękowi dodatkowej krawędzi jest tak proste, jak podłączenie i dotknięcie stopy.