Studio i Produkcja

Odkryj wyjątkową kolekcję sprzętu nagrywającego do Studia i Produkcji, w tym między innymi Mikrofony Studyjne, Interfejsy Audio oraz Monitory Studyjne.

Znajdziesz tutaj produkty wiodących marek takich jak Universal Audio, Yamaha oraz pełną gamę przystępnego cenowo sprzętu studyjnego marki Gear4music, SubZero.

Wyświetl wszystkie informacje

Najbardziej popularne osprzęt studyjny

Nowości na temat sprzętu studyjnego

Co należy wiedzieć o kompresji?

Współczynnik: Stopień redukcji dynamicznego zakresu spowodowany przez kompresor. Współczynnik stanowi różnicę między wzrostem sygnału dźwiękowego do kompresora i wzrost w produkcji. Na przykład współczynnik 5: 1 oznaczałby, że przy wzroscie sygnału wejściowego o 5 decybeli spowodowałby wzrost dźwięku wyjściowego o 1 decybel.

Próg: Poziom, przy którym kompresor ma wpływ na dźwięk wejściowy. kompresor nie wpłynie na sygnał poniżej tego poziomu.

Kolano: Dokładny punkt, w którym kompresor redukuje zysk.

Twarde Kolano: - moment nagły i pewny

Miękkie kolano: - płynne przejście od wzmacniacza do kompresora, umożliwiające większą efektywność co do zakresu wartości progu.

Atak: Czas zanim kompresor wpłynie na dźwięk, który przekroczył poziom progu. Te ustawienia są ważne przy ustalaniu ostatecznej jakość dźwięku w odniesieniu do zawartości jasność lub wysokiej częstotliwści.

Szybki Atak - kompresuje bardzo szybko dźwięk wpływając na wzmocnienie poziomu fali.

Powolny atak - pozwala przedniej, przejściowej sekcji dźwięku na przejście przez kompresor zanim zacznie mieć zbyt duży wpływ.

Uwolnienie: Czas powrotu sygnału ze skompresowanego do normalnego, wzmocnionego sygnału kiedy audio spadnie poniżej poziomu progu.