Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Tylko w ograniczonym czasie otrzymać gratisJim Dunlop CryBaby GCB95 zapisywanie £ 64.99
Numer produktu: 15380
Niektóre aura mystique otacza Gibson Flying V. Gitara dużym wyprzedzeniem w stosunku jej czas, kiedy został wprowadzony w 1958, pływających pod Vs intensywnej odwołania magnetyczne, potężnym i niezwykle znanych kształtu nastąpił jedną z najbardziej rozpoznawalne gitara na świecie. Legendarny Gibson prezydent Ted McCarty patrzył na dodanie futurystycznego proporcji obrazu companys wprowadził Flying V, i on Ci się udało. I chociaż niektóre z najwspanialszych graczy gitara wszech czasów tym Lonnie Mack i Albert King natychmiast embraced v pływające pod jej nie był aż Gibson przywrócona gitarę w 1967, że reszta świata złowionych na. Guitar Gods jak Jimi Hendrix, Johnny Winter, Billy Gibbons, Michael Schenker, Lenny Kravitz mają zginęła do urokiem fascynujących Flying Vs
Gibson Flying V był również przed jego czas kiedy zostało wprowadzone w 1958 roku, co czyni to najbardziej rozpoznawalnych gitara na świecie. Spreparowanego from mahogany stałe Flying V funkcje górną, zaostrzoną główka, czterech ply pickguard i Klusen stylu zielone tunerów. Szyja jest mieszaniec między standardowy rozkład "50s zaokrąglone i profilu stożek kieszeń" 60s. Wreszcie dodawanie mięśni do pływających pod v są pickups Gibson 496R i 500T Humbucker dla klasycznych ponadczasowe rock and roll.
Główka łamaną pod kątem prostym
Górną, zaostrzoną główka na X V-współczynnik jest jako typowy, jak jest unikatowa. Podobnie jak każdy główka Gibson rzeźbione z tego samego przedmiotu obrabianego mahogany jako szyi. Nie jest? przyklejone? Główka i proces trwa kunsztu, czas i wysiłek. Ale korzyści są radość jest tym większa. Główka jest starannie pod kątem 17 stopni, które zwiększa presję na struny i pomaga w ich pobyt w gniazdach orzecha. Wzrost ciśnienia struny oznacza również, istnieje bez utraty drgań struny między nakrętkę i tunery, która równa się lepiej utrzymania. Cover pręt białego truss dodaje Nicei pompa do główka i idealnie uzupełnia białego pickguard na nadwoziu V-Factor X
Stałe organy Mahogany
Najbardziej centralnych wszystkich funkcji X V-współczynnik jest jego kształt litery V, stałe organy mahogany. Czy go? s regularnych V Flying lub X V-współczynnik Gibson, jednostka mahogany stałych zapewnia sygnału, utrzymania i wydajności. Mahogany przechodzi przez samego procesu selekcji rygorystyczne jak cały Gibson? s woods i jest osobiście inspekcji i prawniczym Gibson? s zespół wykwalifikowanych ekspertów drewna przed wejściem fabryk. Wewnątrz fabryk Gibson wilgotność jest utrzymywana na poziomie 45 procent i temperatury 70 stopni. To już wszystkie lasy są suszone do poziomu? równowagi,? Jeżeli zawartość wilgoci nie zmienia się podczas procesu produkcyjnego. To gwarantuje ściśle dopasowane stawów i nie ekspansji i pomaga kontroli kurczliwość i wypaczanie of the woods, oprócz redukcji wagi. Pomaga również wraz z ulepszaniem lasach? Wykańczanie właściwości i przydatności do obróbki mechanicznej. Zawartość wilgoci spójne oznacza, że gitara Gibson będą odpowiadać równomiernie na zmiany temperatury i wilgotności długo po opuści fabrykę.
Elektronika
Jeśli chodzi o gitara elektronika, zdecydowanie lepiej jest mniejsza. I który z pewnością obowiązuje z Gibson? s V-współczynnik X. Gibson zdecydował zainstalować dwóch głośności i przełącznik tylko jednego tonu, które przekładają się na mniej opór pomiędzy pobranie i rzeczywista produkcja. Oznacza to, że skończyć z nic, ale ton od pobrania i jednego flat-out Krzyk stanowiska rock and roll.
Gibson "s 496R i 500T przetworniki
Nie zdarzenia jest bardziej odpowiedzialne za znacznie wpływających na ewolucję muzyki popularnej niż Gibson? s wprowadzenie podwójne EHVD? humbucking? pobranie w 1955. Z ciepłą dźwięki jazzowy Charlie Christian, erupcje rockabilly Scotty Moore i Skała cruching Jimmy Page niezliczonych graczy na świecie zbadane nieograniczone możliwości tonów widma poprzez Gibson pickups i gitara. Zmiany krajobrazu muzyczny, w so did rozwoju Pick-Up humbucker. Wprowadzone z supergrupą, Gibson? s 496R i 500T pickups wypełnione potrzebę bardziej wydajne humbuckers i pod napięciem pojawienie się hard rockowe i metali ciężkich. Niesamowite produkuje 496R podtrzymania i rozbioru zasilania z jego magnes ceramiczne, dodając więcej zalety z zwiększył definicji i nie muddiness w ogóle. 500T jest jednym z Gibson? s najpotężniejszym pickups, zawierające strukturę trzech magnesów ceramiczne, która umożliwia crunch szalonego charakteru rock and roll, który nigdy nie traci jego bogatą kombinacji wzmocnionej wady i zalety kryształowo przejrzysta. Jest to jeden z Gibson? s najbardziej skuteczną kombinacji poczty.
Organ
Sprzęt
Elektronika
Szyja
Fingerboard
Jim Dunlop GCB95 CryBaby Wah hawajska
Jest to pierwotnego pedał wah-wah użyty do utworzenia wielu dźwięków skrzypaczką. Opierają się przez Jimi Hendrix, Eric Clapton, Joe Satriani, Buddy Guy, Slash, Kirk Hammett, Zakk Wylde i wiele innych greats. Szybkie reagowanie efekt niepowtarzalny tonowe zgięcia.
Więcej szczegółów:
Informacje o formantach: Pedał wrzucając 100 K omów Hot Potz potencjometr dla szybkiego wah ramping, wpływ na / pominąć przełącznik położeniu toe dół pedału