Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 122365
Niesamowity pedał, który wzbogaci Twoje brzmienie. KMA Machines Queequeg będzie nieodzownym przyjacielem dla Ciebie i Twojej muzyki. Doświadcz szalonego poziomu głębi i intensywności w swoim graniu, jakiego nigdy wcześniej nie słyszałeś.
Pedał sub-oktawowy Queequeg pobiera częstotliwość Twojej gry i przepoławia ją, "podwajając" Twoją oryginalną grę, a następnie replikując ją jednocześnie o oktawę niżej. Rezultatem Twojej oryginalnej gry w połączeniu z podwojonym wyjściem z pedału jest surowe, seksowne, rozkazujące brzmienie, które nadaje Twojej muzyce więcej surowej siły niż możesz sobie wyobrazić.
Nazwany na cześć kanibalistycznego, okrutnego harpunnika z Moby Dicka, który penetrował najciemniejsze, najdalsze rejony oceanu w poszukiwaniu wieloryba do zabicia, Queequeg nada Twojej grze brutalną, przepaścistą głębię, której zawsze pragnąłeś.
Queequeg jest prosty w obsłudze. Każdy może go używać, ponieważ jest niewiarygodnie łatwy w obsłudze. W tym właśnie tkwi jego genialność. Ponieważ kiedy chcesz wprowadzić do swojej muzyki porywającą energię, ostatnią rzeczą, jakiej pragniesz, jest konieczność manipulowania i majstrowania, aby uzyskać pożądane brzmienie.
Wykonany ręcznie w Berlinie, Queequeg firmy KMA jest prostym pedałem analogowym z jedną i tylko jedną funkcją: generowania elektryzujących brzmień sub-oktawowych. Pojedyncze pokrętło regulujące, jak duży efekt chcesz uzyskać, sprawia, że pedał jest łatwy w użyciu, pozwalając Ci skupić się na porywaniu publiczności apart swoim gigantycznym brzmieniem.
Być może nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale efekty sub-oktawowe są używane w najpopularniejszych utworach muzyki rockowej. Jimi Hendrix użył tego efektu, aby nadać solówce gitarowej w genialnym utworze "Purple Haze" dodatkowe punch i agresję. Prince użył tego samego efektu na stronie reason w utworze "When Doves Cry". Jack White stworzył jeden z najbardziej kultowych, rozpoznawalnych riffs w historii muzyki, wykorzystując ten efekt, aby jego gitara elektryczna brzmiała jednocześnie jak bas w utworze "Seven Nation Army" zespołu The White Stripes.
Queequeg firmy KMA jest prawdopodobnie najpotężniejszym generatorem sub-oktaw. Nadszedł czas, aby sięgnąć głęboko.