Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 81568
FL-9 opiera się na vintage FL-9 flanger, że Maxon stworzył dla Ibanez z powrotem w latach 80-tych, biorąc większość elementów i dodając nowoczesny twist dostarczyć szeroki zakres klasyczny chór i flanging efekty. Zaprojektowany z IC brygady wiaderkowej Panasonic MN3207 w sercu, FL-9 zapewnia bezbłędne działanie z niezwykle czystym, czystym dźwiękiem, który zwiększa wrażenia z gry. Dzięki szerokiemu zakresowi działania i pełnej charakterystyce częstotliwościowej, pedał może pracować z dowolnym sygnałem wejściowym, tworząc zróżnicowany zakres modulacji. Wybór elementów sterujących pozwala na precyzyjne tuning, tworzenie migoczących dźwięków chóru i vibrato, choć wydrążone metaliczne podteksty, do grubych, jak jet-like flanging sweeps. Aby nadać mu nowoczesny charakter, Maxon dodał układ redukcji szumów oparty na kompandrze, aby ograniczyć do minimum szumy z zegara i syczenie filtra grzebieniowego, tworząc niesamowicie spokojną pracę.
Maxon rozpoczął działalność w Japonii w 1965 r. pod nazwą Nisshin Onpa, produkując przetworniki gitarowe przed wyprodukowaniem produktów OEM dla innych firm. Nisshin Onpa był odpowiedzialny za projektowanie i produkcję wielu legendarnych pedałów podczas współpracy z Ibanez, w tym krzyczaków rurowych TS-808/TS808 i TS9. Chociaż wiele stworzonych przez Maxona pedałów zostało wypuszczonych na rynek pod nazwą Ibanez, Maxon produkował pedały pod własną nazwą, a w 2002 roku, gdy obie firmy rozstały się, Maxon zaczął naciskać na swoją nazwę jako producent wysokiej jakości efektów pedałów. Dzisiaj Maxon produkuje pedały do efektów vintage typu "hardd-to-find" i są używane przez wielu artystów, takich jak Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford i wiele innych.