Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
TipTop Audio FSU Timbral Distortion and Time Bending Module (White) to elastyczny i ekspansywny moduł do projektowania dźwięku Eurostojak, wyposażony w potężne funkcje zapętlania, destrukcyjne nasycenie i granularne efekty glitch. Z ośmioma programami na bank, TipTop Audio FSU zawiera w sumie 24 unikalne tryby, które pomogą Ci przekształcić swoje brzmienie w nieoczekiwany i ekscytujący sposób, a wszystko to zapakowane w kompaktową obudowę 8HP.
Doskonałe narzędzie dla nowoczesnego elektronicznego kompozytora, FSU posiada zróżnicowany zestaw trybów nasycenia i zniekształceń, wzorowanych na analogowych kostkach stomp box i jednostkach elementy konstrukcyjne, aby zapewnić autentyczne i ekscytujące wrażenia. Wszystko jest osiągalne, od subtelnego nasycenia taśmy do ciężkiego clippingu, modulacji pierścieniowej i przesunięcia częstotliwości dla kompletnego dźwiękowego chaosu, który przyciągnie uwagę słuchaczy i przybliży ich do Twojej muzyki. Odkryj dźwięki z innego świata z bankiem Glitch, wykorzystującym efekty oparte na czasie, które manipulują i manipulują każdym aspektem delay i zmianami wysokości, aby stworzyć extreme i eksperymentalne dźwięki.
Wyposażony również w przełącznik Depth Fidelity, TipTop Audio FSU może modulować wewnętrzny zegar, aby stworzyć mnóstwo niesamowitych efektów modulowanych. Prawdziwy must-have dla wszystkich avid sound-designerów, TipTop Audio FSU przynosi coś nowego do stołu dla głębokiej eksploracji dźwięku.
Numer produktu: 190769
Wyposażony w osiem trybów zniekształceń, TipTop Audio FSU może zapewnić całkowite nasycenie dźwięku, od subtelnego nasycenia taśmy do bardzo agresywnego clippingu i wszystkiego pomiędzy. Dodając zniekształcenia do sygnału, wprowadzasz mnóstwo muzycznych harmonicznych, które mogą sprawić, że Twój utwór wyskoczy z gęstego miksu i stanie na czele, co czyni go idealnym do leadów pads, melodii i innych. Nie tylko to, ale dodając zniekształcenia, możesz dodać ogromną ilość punch i głębię do sekcji rytmicznej poprzez zmiażdżenie bębnów za pomocą klipera lub zmieniając tryb na saturator taśmy dla linii basowych.
Ponadto FSU oferuje dwa dodatkowe rodzaje zniekształceń, które mogą zmienić Twoje brzmienie w postaci zniekształcenia Ring Mod i Frequency Shift. W przypadku Rong Mod, precyzyjnie dostrojona fala sinusoidalna jest modulowana w stosunku do amplitudy sygnałów, tworząc niewielkie zmiany wysokości, które są zniekształcane w celu uzyskania gęstych, głębokich i stereofonicznych dźwięków. Dzięki funkcji Frequency Shift możesz pracować w trybie podwójnym, tworząc niezależne przesunięcia w lewym i prawym kanale, aby uzyskać zniekształcone, wypaczone dźwięki.
Efekty Glitch to efekty oparte na czasie, które manipulują parametrami delay i pitch, popychając Twoje dźwięki na kreatywne terytoria i extreme, co czyni je wspaniałym bankiem dźwięków do eksploracji w celu kreatywnego projektowania dźwięku. Dla instrumentów bez rozpoznanej wysokości dźwięku, takich jak perkusja, oparta na transjentach natura ich dźwięków stanowi doskonałą platformę do eksperymentowania z efektami Glitch, takimi jak bank dźwięków Glitch Pitch. Glitch Pitch przesuwa się losowo i niezależnie w lewym i prawym kanale, aby stworzyć interesujące barwy, które przekształcają nawet najbardziej podstawowe pętle perkusyjne.
Nie ograniczając się tylko do glitchingu, TipTop Audio FSU posiada parametr Grain, dzięki któremu sześć ziaren będzie losowo poruszać się wokół wejścia live. Kontrolowany przez LFO, w trybie Grain, możesz przekształcić swoje brzmienie z pojedynczej ścieżki mono w szeroką ścieżkę stereo z zanikającą ścieżką, która dodaje wymiar i teksturę do twojego brzmienia.
Bankiem dźwięków final w FSU są algorytmy zapętlania Sound on Sound (SOS). Tryb ten wykorzystuje tradycyjny i prymitywny styl zapętlania, który był wykonywany na maszynach taśmowych vintage, przy czym w trybie SOS maszyna taśmowa usuwała głowicę "kasującą" i po prostu dodawała nowo nagrany dźwięk do oryginału. W trybie SOS, kontroler "Rec/Play" staje się VCA do nagrywania do bufora, który zapętla się w nieskończoność dla nieograniczonych występów. W trybie SOS ważne jest, abyś złapał tylko mały kawałek dźwięku, w przeciwnym razie nie będziesz w stanie dokładnie zapętlić swojego występu i stracisz wszystkie efekty przetwarzania. Przy najwyższym ustawieniu jest tylko 1 sekunda pamięci, ale obniżenie zegara DSP za pomocą przełącznika wydłuży czas nagrywania.
Funkcja zapętlania sprawia, że TipTop Audio FSU jest doskonałym towarzyszem dla eksperymentalnych, elektronicznych producentów muzycznych, którzy chcą dodać zupełnie nowy wymiar do swoich projektów dźwiękowych. Korzystanie z funkcji zapętlania w połączeniu z zewnętrznymi modułami sprawia, że TipTop Audio FSU jest niezwykle wszechstronny dla muzyka live, ponieważ teraz możesz tworzyć nieskończoną ilość pętli, aby dodać rytmiczne i melodyczne złożoności do swojego zestawu, aby utrzymać zaangażowanie słuchaczy.