Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Arturia FX Collection 3 to kolekcja 26 wysokiej klasy, autentycznie wymodelowanych wtyczek do produkcji dźwięku. Kolejna generacja emulacji Arturia, kolekcja FX 3 łączy zaawansowane modelowanie DSP z autorskim modelowaniem TAE i Phi, aby stworzyć przełomowe emulacje dobrze znanych klasyków sprzętowych. Oferując wszystko, czego współczesny producent, inżynier i muzyk potrzebuje do tworzenia muzyki, kolekcja korektorów, kompresorów, inspirujących efektów, przetwarzania równoległego i innych elementów stanowi podstawę do znalezienia swojego unikalnego brzmienia.
Wykorzystując lata doświadczeń w świecie syntezatorów, Arturia starannie przygotował ten pakiet wtyczek, aby uwzględnić niektóre z ulubionych historycznych urządzeń outboard dzięki technologii modelowania w stylu vintage. Co więcej, Arturia rozszerzył design tych klasyków, zapewniając nowe i ekscytujące sposoby interakcji z legendarnymi efektami analogowymi i vintage. Łatwe w użyciu interfejsy i usprawnione funkcje użytkowe w połączeniu z doskonale przygotowanymi presetami i samouczkami w aplikacji sprawiają, że te wtyczki są idealne dla każdego, od początkującego do eksperta.
W kolekcji FX 3 wprowadzono cztery zupełnie nowe efekty: Dist OPAMP-21, Dist TUBE-CULTURE, Tape Mello-FL i EFX Fragments. To znacznie więcej niż tylko narzędzia audio, kolekcja FX 3 zachęca do eksploracji brzmienia poprzez kreatywne efekty i eksperymentalne przetwarzanie równoległe. Nowo wprowadzony EFX Fragments oferuje przetwarzanie granularne, podczas gdy nowo wprowadzony OPAMP-21 otwiera nową paletę tonalną dla gitarzystów i poszukiwaczy brzmienia. W zestawie znajduje się ponad 250 presetów fabrycznych, które zachęcają do rozpoczęcia produkcji i podróży dźwiękowej.
Numer produktu: 231624
Teraz zawiera 26 tytułów, w tym efekty zniekształcające, procesory granularne, procesory szyny miksującej i przetwarzania równoległego, modulacje, kompresje, opóźnienia, pogłosy, przedwzmacniacze i wiele innych. W Kolekcji FX 3 pojawiły się cztery zupełnie nowe efekty: Dist OPAMP-21, Dist TUBE-CULTURE, Tape Mello-FL i EFx Fragments. OPAMP-21 jest inspirowany klasycznym, zaprojektowanym w Nowym Jorku direct boxem przeznaczonym dla gitarzystów. Połączenie ziarnistych, lampowych harmonicznych, dużego gainu, crunchu i ogromnej elastyczności sprawia, że jest to propozycja dla gitarzystów poszukujących signature napędzającego brzmienia rytmicznego. Dist TUBE-CULTURE wstrzyknie w Twoje produkcje nowoczesne, lampowe nasycenie, które tchnie nowe życie w Twoje brzmienie.
Oprócz nowo wprowadzonych projektów, FX Collection 3 posiada nowy przełącznik porównania A/B, który pozwala szybko porównać dwa ustawienia wtyczki, aby określić, co działa w Twoim miksie. Oprócz tego wprowadzono nowe i ulepszone interfejsy, które usprawniają pracę, przeglądanie brzmień i wydajność
.Brzmienie kompresji z brytyjskiej konsoli vintage. Na nowo opracowana emulacja legendarnego kompresora/limitera w stylu Neve, znanego z ciepłej, gładkiej i wszechstronnej odpowiedzi. DIODE-609 to dynamiczny, wszechstronny wzmacniacz, który poradzi sobie z niemal każdym dźwiękiem, jaki mu podasz. DIODE-609 ustanowił precedens dla contemporary produkcji muzycznej. Nowoczesne ulepszenia w konstrukcji i funkcjonalności w połączeniu z niepowtarzalnym brzmieniem kompresora/limitera 33609 wzmacniają brzmienie w duchu signature analogowego ciepła.
Potęga przetwarzania równoległego. Bus Force to wirtualna listwa kanałowa i przetwarzanie równoległe składające się z czterech charakterystycznych modułów. Dzięki wbudowanym modułom filtrów, EQ, kompresorów i nasycenia oraz bezkonkurencyjnemu routingowi modułów, Bus Force włącza bezcenne brzmienie sprzętu vintage outboard prosto do Twojego DAW. Ostateczny wzmacniacz dźwięku, można rozdzielić źródło dźwięku na różne gałęzie, z których każda ma własny zestaw efektów przed ponownym zmiksowaniem. Od delikatnych poprawek po odważne zmiany, Bus Force rozpala energię Twojego miksu.
SITRAL-295, wysoce muzyczny korektor klasy mistrzowskiej, modeluje nieuchwytny tranzystorowy korektor z konsoli nadawczej. Zapewniając ciepłe i pełne charakteru brzmienie, delikatne i łagodne zbocza częstotliwości korektora SITRAL-295 pozwalają wyrzeźbić Twój miks. Wydobądź energię i muzykalność, wprowadzając jednocześnie słodycz i analogowo wymodelowany charakter.
Chór, który zmienił zasady gry. DIMENSION-D precyzyjnie modeluje czterotrybowy stereofoniczny procesor chorus, zapewniając ciepłe i muzykalne brzmienie klasycznego układu BBD. Proste, ale hipnotyzujące, naciśnięcie jednego przycisku powoduje dodanie delikatnych wirów i modulacji wysokości dźwięku, przekształcając utwór w głębię i ciepło. Dzięki czterem trybom pracy i kształtom oscylatora, DIMENSION-D może być wykorzystywany na wielu ważnych albumach, od Kate Bush po Stevie Ray Vaughan, od stereofonicznego wzmocnienia przestrzennego po warczące oscylacje.
Podwójny fazer, składający się z dwóch niezależnych LFO z przełączanymi, synchronizowanymi z tempem przebiegami, dający w efekcie butikowy pedał gitarowy w stylu phaser. Zaawansowany routing w połączeniu z dwiema ścieżkami obwodu zapewnia wyjątkową i ekspresyjną modulację. Przenieś swoje brzmienie na wyższy poziom, podkręcając obie ścieżki obwodu jednocześnie, aby uzyskać prawdziwie nieprzewidywalne dźwięki. Spopularyzowany przez wszystkich, od Smashing Pumpkins do Prince'a, od Kraftwerk do Chromeo, BI-TRON dzięki swojej stereofonicznej funkcjonalności, przeplatającej się modulacji i analogowemu urokowi z pewnością zajmie miejsce w Twoich projektach, kiedy tylko potrzebna jest ekscytująca modulacja.
Studyjny klasyk odrodzony na nowo. Wzorowany na dobrze znanym procesorze outboard, Flanger BL-20 jest w równym stopniu nieprzewidywalny, co inspirujący. Okiełznaj wtyczkę, aby uzyskać kaskadowe dźwięki odrzutowca engine lub rozpędź ją do masywnej, harmonicznej głębi, która graniczy z niekończącym się terytorium mod
ulacji.Korzystaj z wielu źródeł modulacji, manipuluj kształtem LFO i rozprzestrzenianiem się stereofonii, aby zanurzyć się w niezbadanych głębiach.
Delay TAPE-201, wzorowany na kultowej, sprzętowej maszynie echa z lat 70-tych, wykorzystuje zamkniętą pętlę taśmy z sekwencyjnymi głowicami odtwarzającymi do tworzenia ekspansywnych i rytmicznych efektów echa. Centralny dla tworzenia gatunków takich jak dub, Delay TAPE-201 może być odtwarzany jak instrument, a nie tylko używany do tworzenia efektów. Idealny dla producentów contemporary, Delay TAPE-201 posiada szeroką gamę nowoczesnych funkcji dla współczesnych producentów. Idealny do ścieżek gitarowych, wokali, a nawet gitary basowej, Delay TAPE-201 oferuje kilka opcji przedwzmacniacza, aby zapewnić signature crunch, który można uzyskać na sprzęcie
.1973-Pre jest wiernym odtworzeniem legendarnego przedwzmacniacza w stylu 1073. Ten obecnie znany przedwzmacniacz zrewolucjonizował świat nagrań w latach 70-tych. Oryginalny przedwzmacniacz charakteryzował się innowacyjną konstrukcją, wykorzystującą wysokowydajne tranzystory, zastępujące ograniczoną technologię lamp próżniowych. Wykorzystując technologię TAE, Arturia odtworzył ten klasyczny przedwzmacniacz, z extreme dbałością o szczegóły. Wirtualny model zapewnia tę samą wyrazistą barwę i analogowe zniekształcenia, jak również oryginalne, słodko brzmiące regulatory barwy dźwięku. Przedwzmacniacz składa się z 3-pasmowego korektora, filtra górnoprzepustowego, regulatorów wzmocnienia wejściowego i trymera wyjściowego, wraz z pokrętłami w stylu vintage i klasycznymi miernikami VU, dla zachowania klasycznego stylu vintage. Można również przełączać pomiędzy trybami stereo L/R i M/S, a także korzystać z dwóch transformatorów dla zwiększenia wszechstronności.
TridA-Pre opiera swój projekt na rzadkiej i legendarnej konsolecie Trident A Range. Konsoleta Trident A Range była jedną z najbardziej renomowanych konsolet muzycznych na świecie, pomagając zapewnić brzmienie takim zespołom jak m.in: The Beatles, David Bowie, Elton John, Queen, T-Rex, Genesis i wielu innych. Była powszechnie ceniona za pięknie brzmiący korektor muzyczny, zapewniający pełne brzmienie o bogatej barwie. Powstało tylko 13 takich konsolet, co czyni je jednymi z najbardziej poszukiwanych konsolet mikserskich w historii. Arturia stworzył wierną reakcję przedwzmacniacza i EQ, zapewniając niesamowitą moc kształtowania dźwięku.
V76-Pre opiera swoją konstrukcję na cenionym przedwzmacniaczu V76, używanym w słynnych studiach Abbey Road i zastosowanym w konsoletach mikserskich REDD. V76 pomógł ukształtować brzmienie "The White Album" The Beatles, dzięki lampowemu ciepłu i bogatej barwie. Bazując na oryginalnym projekcie, Arturia udoskonaliło funkcjonalność i ręcznie wybrało najlepsze elementy dla zwiększenia wszechstronności. Pokrętła regulacji wzmocnienia stały się bardziej ciągłe, aby zapewnić lepszą kontrolę, jak również udoskonalono zakres podbicia i obcięcia korektora dla nowoczesnych celów.
VCA-65 powstał na bazie legendarnego DBX165A, kompresora nieporównywalnego z żadnym innym. W przeciwieństwie do konkurencji model 165a wykorzystywał półprzewodnikowy układ VCA do uzyskania efektu kompresji. Obecnie DBX165A jest bardzo poszukiwany, ale dzięki modelowaniu TAE dostępnemu na stronie Arturia można używać nieograniczonej liczby VCA-65 podczas miksowania. Nie tylko wygląda jak jego poprzednik, ale także brzmi jak poprzednik. Po wciśnięciu na stronę extreme usłyszysz charakterystyczny dla VCA-65 ziarnisty charakter. Doda to niesamowitej prezencji i energii każdemu źródłu. VCA-65 to najlepszy wybór przy miksowaniu bębnów, perkusji i basu.
FET-76 sprawia, że wszystko staje się lepsze. Arturia w autentyczny sposób wymodelował najbardziej kultowy kompresor studyjny na świecie. Połączenie tranzystora polowego i wzmacniacza klasy A zapewnia subtelne, ale pożądane brzmienie, nawet przy niskich poziomach kompresji. Wystarczy podkręcić wejście i wybrać jedno z czterech przełożeń lub włączyć tryb "wszystkie przyciski", aby kompresor oparty na tranzystorach FET ożył na każdym źródle dźwięku. Perkusja, bas, wokal, gitara. Nie ma rzeczy, w której 1176 nie byłby doskonały. Szybko zrozumiesz, dlaczego 1176 jest numerem jeden wśród profesjonalistów, takich jak Andrew Scheps, Jacquire King, czy Glyn Johns.
Arturia
Tube STA wiernie odtwarza amerykańskiego woła roboczego. STA był powszechnie stosowany w studiach nadawczych i nagraniowych w złotej erze produkcji. Oryginalny STA był znany ze swojej intymności, jedwabistych wysokich tonów i nasycenia, gdy był naciskany. STA był podstawą w przypadku wokali i basu. Wynikało to z jego zdolności do przekształcania słabej energii dolnej części pasma w ciepłe, bogate harmonicznie brzmienie.EMT140 to najlepsza płytka reverb. Żadna kolekcja efektów nie jest kompletna bez luksusowego, gładkiego i pełnego bogactwa brzmienia talerza. Rev Plate-140 jest matką wszystkich pogłosów płytowych. Będziesz mógł wstrzyknąć tony vintage mojo do swoich miksów dzięki zastosowaniu analogowego przedwzmacniacza lampowego z kompensacją wzmocnienia. Podkreśla to naturalnie słodkie brzmienie reverb. Płyta Rev jest wyposażona w trzy całkowicie dokładne płyty: Punchy, EMT i Wonderful. Zapewnia to wszechstronny zakres opcji tonalnych, które można dopasować do wszystkich wymagań i potrzeb.
Nie kopia, nie emulacja, nie hołd. Rev Intensity zmieni sposób, w jaki myślisz o tego typu efektach audio. Po przeanalizowaniu i odtworzeniu najlepszego sprzętu studyjnego, jaki kiedykolwiek powstał dla FX Collection, Arturia zrobił notatki z analizy klasyków, łącząc to, co najlepsze we wszystkich cyfrowych rozwiązaniach w jednej, niesamowitej wtyczce reverb. Arturia wykorzystał najnowocześniejsze techniki algorytmiczne, aby stworzyć bujną, wszechstronną wtyczkę reverb, która brzmi fantastycznie i jest łatwa w obsłudze dla Twojego procesora. Jest to przydatne, ponieważ po wysłuchaniu będziesz chciał korzystać z wielu instancji. Program zawiera także wiele innowacyjnych ustawień wstępnych, które w pełni wykorzystują jego zaawansowany zestaw funkcji. Wtyczka zawiera również zintegrowany samouczek, dzięki któremu możesz uczyć się na bieżąco.
Wymyślony w latach 30. ubiegłego wieku, aby dodać nieco "przestrzeni" do brzmienia organyów Hammonda, reverb jest stosunkowo prostą konstrukcją, składającą się z zawieszonej wewnątrz zbiornika sprężyny. Dźwięk instrumentu jest przepuszczany przez sprężynę i odbierany ponownie, wtapiając się w oryginalne brzmienie! Dzięki mocy technologii modelowania TAE i Phi firmy Arturia udało się odtworzyć wszystko to, co sprawiło, że 636 i pogłosy sprężynowe w ogóle były tak atrakcyjne. Technologia True Analog Emulation zajmuje się stroną elektroniczną, analizując i dokładnie modelując sposób działania obwodów oraz ich reakcję na różne sygnały audio. Phi pozwala nam badać fizyczną naturę reverb, reakcję sprężyny oraz to, jak rezonans zbiornika zmienia brzmienie. Dzięki Arturia możesz być pewien, że otrzymujesz dźwięk najbardziej zbliżony do rzeczywistego
.holy grail Kultowy, czarno-zielony echosondy silver był uwielbiany przez niezliczonych muzyków wszystkich gatunków i stylów. Artyści od Radiohead po Johna Martyna uwielbiali jego moc zmieniania wysokości dźwięku. Lista słynnych użytkowników kosmicznej taśmy delay byłaby niewiarygodnie długa, ale byłaby to lista "kto jest kim" wśród wpływowych legend muzyki. Dzięki magii swojej zaawansowanej technologii modelowania TAE®, Arturia jest w stanie doskonale emulować ten przełomowy delay jako wtyczkę. Cała ta magia, wszystkie te dziwactwa i całe to legendarne brzmienie zostały odtworzone w Arturia Delay TAPE-201
.Memory Brigade to list miłosny Arturia do legendarnego BBD - czyli "bucket brigade device" - który stworzył revolution w efektach modulacyjnych opartych na czasie. Jednym z pierwszych i z pewnością największych opóźniaczy BBD był Memory Man, a także nieco przeprojektowany Memory Man Deluxe, stworzony przez pionierów efektów Electro-Harmonix w połowie lat 70-tych
.Gitarzyści i inżynierowie nagrań uwielbiali jego wyjątkowe brzmienie: ciemne, przefiltrowane szczekanie, które było niczym innym jak apart od tradycyjnych opóźniaczy taśmowych. Oparliśmy Delay MEMORY-BRIGADE na tym legendarnym pedale, abyś mógł cieszyć się jego sprzężeniem zwrotnym i "zardzewiałym" brzmieniem we własnych produkcjach. Wykorzystując swoje wyjątkowe technologie modelowania TAE® i Phi®, Arturia przeanalizował wiele klasycznych obwodów BBD, które uczyniły ten efekt tak sławnym i stworzył autentyczny, analogowo brzmiący hołd dla tych vintage legend
.Projekt Arturia Delay Eternity powstał na tej samej desce kreślarskiej, co wielokrotnie nagradzany, nowatorski syntezator programowy Pigments. Nie tylko chcieli stworzyć delay z niewiarygodną mocą modulacji, ale chcieli również zintegrować funkcje contemporary, które pozwolą zarówno eksperymentalnym, jak i tradycyjnym producentom doświadczyć delay jak nigdy dotąd.
Mini-Filter opiera swoją konstrukcję i brzmienie na znanym z Mooga drabinkowym filtrze dolnoprzepustowym 24dB. Opierając się na oryginalnym projekcie, Arturia podrasował i zaktualizował filtr dla nowoczesnego twórcy muzyki. Klasyczny filtr pojawił się w instrumencie programowym Arturia'Mini V, a teraz możesz dodać go do swoich produkcji jako wszechstronny plugin. Elastyczny filtr zapewnia bogate, ciepłe brzmienie przeznaczone do wielu zastosowań. Można go używać do wygładzania plików audio lub dodawania subtelnych podtekstów do nagrań o niskim poziomie głośności. Sekcja modulacji składa się z obwiedni, sekwencera krokowego i LFO, co zapewnia optymalną wszechstronność i możliwość kształtowania brzmienia. W zestawie znajduje się również szereg gotowych ustawień, zaprojektowanych przez wielokrotnie nagradzanych projektantów dźwięku.
M12-Filter to wierne odtworzenie słynnego filtra wielotrybowego z Matrix-12 Oberheima. Brzmienie i parametry zostały udoskonalone i zaktualizowane, dzięki czemu jest to jedno z najpotężniejszych narzędzi do kształtowania brzmienia. Analogowa kontrola barwy filtra wyposażona jest w programowalne obwiednie modulacyjne oraz wszechstronną matrycę modulacyjną, co zapewnia optymalną elastyczność. Połączenie rozbudowanej sekcji kontrolnej i wyjątkowej barwy dźwięku sprawia, że M12-Filter jest jednym z najbardziej poszukiwanych wirtualnych wtyczek efektowych. Daje on możliwość tworzenia i wykorzystania wszystkiego, od płynnych przemiatań po rytmiczne wzory. Dzięki swojemu wszechstronnemu interfejsowi idealnie nadaje się nawet do glitchingu i eksperymentów dźwiękowych.
SEM-Filter jest wiernym odtworzeniem legendarnego filtra Oberheim - SEM. Ten wszechstronny plugin filtrujący oparty jest na pionierskim projekcie Toma Oberheima. SEM był jednym z najbardziej rewolucyjnych filtrów stworzonych w tamtym czasie, pionierem brzmienia lat 70-tych. Arturia dołożył wszelkich starań, aby zapewnić, że uchwycił esencję analogowego brzmienia i tonu, jak również poprawił i udoskonalił filtr do współczesnego użytku. Jest on idealny do wielu zastosowań związanych z kształtowaniem dźwięku, od kształtowania ujęć wokalnych i przetwarzania instrumentów, do wykonywania sweepów, buildów, dropów i innych. Filtr składa się z oscylatora szumów, obwodu łagodnego wycinania SEM, sekwencera bramek i źródeł modulacji oraz matrycy modulacji, co zapewnia optymalną wszechstronność.
Nie martw się, jeśli nie widziałeś lub nie słyszałeś o niektórych urządzeniach zawartych w kolekcji - dla każdej wtyczki dostępne są poręczne samouczki w aplikacji, które pozwalają na naukę sprzętu w trakcie pracy. Możesz poruszać się między tysiącami specjalnie zaprojektowanych ustawień wstępnych, korzystając z nowo odświeżonego menedżera ustawień wstępnych. Kolekcja FX Collection 3 zawiera ponad 200 nowych ustawień, dzięki czemu wprowadzanie poprawek w locie jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Możesz nawet kontrolować parametry wtyczek bezpośrednio za pomocą kontrolera MIDI, co zapewnia zaawansowaną integrację.