Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 96771
Piła zębata
Doepfer A-110 posiada falę Sawtooth z "tnącym" dźwiękiem, który jest bogaty i pełen harmonicznych podtekstów. Wszystkie harmoniczne podstawowych są obecne, z liniową redukcją natężenia w miarę postępu harmonicznego series. Oznacza to, że druga harmonia jest w połowie tak mocna, trzecia - jedna trzecia, czwarta - jedna czwarta i tak dalej. Fale piły są idealne do syntezy perkusji, mosiądzu lub barw wokalnych.
Kwadrat
A-110 jest również wyposażony w kształt fali kwadratowej, której szerokość impulsu może być regulowana ręcznie lub za pomocą CV. Symetryczna/kwadratowa fala impulsowa ma tylko dziwne harmoniczne swojego fundamentalnego charakteru, co skutkuje typowo "pustym" brzmieniem. Im bardziej szerokość impulsu odbiega od pięćdziesięciu procent, tym słabsze stają się niższe harmoniczne i tym bardziej dźwięk nabiera cech cienkiej/nasalnej. Kwadratowe fale są doskonałym źródłem dźwięku do syntezy substrakcyjnej ze względu na ich naturalnie bogaty wydźwięk. Są idealne do produkcji barw drewnopodobnych.
Trójkąt
Na szczycie kwadratu i piły, A-110 posiada również trójkątny kształt fali. Fale trójkątne są generalnie słabe w górnych harmonicznych, ale dają dużo łagodniejszy, bardziej łagodny dźwięk. Zawierają one tylko nieparzyste harmoniczne, których siła spada wykładniczo (trzecia harmonia jest dziewiąta tak silna, piąta 1/25 i tak dalej). Ze względu na ich miękkie, zaokrąglone właściwości dźwiękowe, fale trójkątne są idealne do syntezy fletu, organyów i barw wibracyjnych.
Sine
Wreszcie, A-110 jest również wyposażony w funkcję generowania sinusoidalnych fal. Fale sinusoidalne to czyste fale, zawierające tylko to, co fundamentalne, bez żadnych harmonicznych. Nie są one najbardziej odpowiednią formą fali do syntezy substrakcyjnej, ale mogą być użyte do wytworzenia niesamowitych tonów, które nie są niczym innym jak tylko niczym innym.