Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Dodatek plug-in EQ opiera się na sekcję EQ OXF-R3. Jest pełni funkcjonalna aplikacja 5-zespół z półki wybór ustawienia w sekcjach LF i HF. Ponadto dostępne są oddzielne zmiennej nachylenie niski przebieg i filtry wysokie karty. EQ zawiera również 4 wybieralny EQ różnego obejmujących większość aktualnie popularny wśród użytkowników profesjonalnych, włączając w to niektóre starsze style, które ich zdolności artystycznych koncentrujemy się na style EQ. Współczynnik nowej generacji i przetwarzania inteligentnego projektu oferuje bezkonkurencyjną wydajność podjęcie analogowe EQ jakość dźwięku i artystycznej swobody. Ten dodatek może również dostarczyć wszystkich EQ kiedykolwiek konieczne.
Numer produktu: 7868
Kliknij poniższe łącze, aby oglądać wideo wprowadzenie Sonnox Oxford EQ Plugin
Funkcje
Ogólne
Program equalisers zostały rozszerzone, poza ich oryginalne przeznaczenie jak odległość korekty urządzenia do filmu i wizja, do wysoce twórczych narzędzia, które reprezentują wiodącą rolę inżynier dźwięku? s artystycznych palety. Bardzo wiele projektów EQ zostały rozwinięte w latach, które zostały przypisane z jakości, które ułatwiają redagowanie do specjalnych zastosowań i dźwięki. EQ Oxford Sonnox dodatek został zaprojektowany jako wystarczająco elastyczne adres dowolnej liczby te typy rodzajowe możliwie z pojedynczej aplikacji poprzez przedstawienie różnych typów dla użytkownika.
Następujący tekst jest przedstawiony jako ogólne wyjaśnienie wiele czynników, które wpływają na wydajność EQ i ilustrują, w jaki sposób zostały omówione tych problemów z dodatku plug-in EQ Oxford Sonnox.
Kontrola zakresów & interakcji (rodzaje EQ)
Istnieje wiele typów różnych EQ, które różnią się w wielu dziedzinach. Jedną z najważniejszych dziedzin jest kwestią Kontrola zakresów i interakcji. Jednocześnie to prawda, że parametryczne jednostki z strunyłej kontroli (tzn. nie quantised) odpowiedzi mogłyby być uzyskane przez dopasowanie ich krzywe, wiele popularnych EQs ma zależności kontroli, które skłaniają się ku określonej aplikacji. Jednym z głównych dziedzin gdzie różnią się EQs jest zysk / Q zależność. Większość analogowe EQ ma uzyskanie / Q zależność z powodu obwody używane. Współczynnik ten może znacznie wpływać na Styl artystyczny EQ przedstawia poprzez umożliwienie niektórych ustawień parametru i promowanie zastosowań szczególnych, gdy jednostka jest obsługiwany. W EQ Oxford Sonnox dodatek typu plug-in możemy mieć objętych tej sytuacji poprzez dostarczanie 3 różnych stylów EQ, które biorąc pod uwagę zysk / Q zależność, jak również ogólną kontrolę zakresu.
Sonnox Oxford EQ typów
Istnieją 4 rodzaje EQ standardowo w Sonnox Oxford EQ oraz opcjonalnie w pełni zatwierdzone emulacji GML 8200, Pro Tools i HD. Różnice między rodzajami znajdują odzwierciedlenie w krzywej właściwości ustawień dzwon. Krzywe regały są takie same dla wszystkich typów 4. Obejmują one wykorzystanie 'Q' kontroli pozwalającego i kwotę 'undershoot' mają być wybierane w zwiększyć ustawienia i przekroczeń Półka jest używany w cięcia ustawienia. Jako przykład, stosując półka HF dodając q spowoduje klasa średnia tuż poniżej półka do rozbioru, podczas gdy jednocześnie zwiększenie kąta nachylenia podstawy do półki. Wzrost ten efekt zmniejszenia postrzeganych harshness, słodzenie dźwięku, podobnie jak starsze Neve i SSL G seria norm jakości środowiska.
EQ typu 1
Ten EQ można uznać ogólne i wielofunkcyjny narzędzia "ostry" lub badań klinicznych. Jego krzywe odpowiedzi są bardzo zbliżony do norm jakości środowiska w konsolach SL4000E, popularne in 80 's. Się z minimalnej "zysk" wiersze "Q" zależność, kształtu pików impuls i Wytnij krzywych w "bell", pozostaje stała zgodnie z ustawieniami Q, bez względu na poziom impuls lub Wytnij jest używany. Mimo to prawdopodobnie naśladować innych EQ różnego typu 1, z uwagi na elastyczność zakresy kontroli. Krzywe boost i cięcia są obrazy lustrzane siebie, określany jako reciprical.
EQ typu 2
Krzywe impuls są identyczne z Type 1, pocięte krzywe są dokładniejsze. W rzeczywistości jest to equaliser prawda "stałej Q" gdy pocięte krzywa jest 3 razy ostrzejsze niż krzywej impuls, idealnie nadaje się do usuwania kłopotliwych rezonanse.
Typ EQ 3
Jest to reciprical EQ, który ma umiarkowany "zysk" wersety 'Q' zależność. Oznacza to, że przy niższych impuls i cut ustawienia, kształt krzywej jest szerszy, stając się stopniowo ostrzejszy ze zwiększenia wzrostu lub wyciąć. Ta cecha jest zdania, bardzo wygodne do uszu i ten typ EQ często jest uznawana za muzyczne, przypominający starszych typów Neve well-loved i SSL G-Series wchodzącej in 80 's pod koniec.
Typ EQ 4
Tego typu ma największe zależność wersety 'Q' "zysk". Jego cechy są bardzo delikatne i delikatne, mogą być bardzo użyteczne w tworzenie okładki sytuacji.
Wymagania systemowe
PowerCore