Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 121472
Jest on dostrojony, aby zapewnić najlepszy możliwy dźwięk na scenie, wraz z dodatkową trwałością. R-121L jest jeszcze twardszy i bardziej wytrzymały niż jego wersja studyjna, co czyni go doskonałym wyborem dla inżynierów FOH. Jest zbudowany tak, aby wytrzymać wstrząsy i uderzenia na drodze i na scenie. Grubość elementu wstęgi zwiększa się z 2,5 mikrona do 4 dla dodatkowej ochrony.
R-121L eliminuje ostry high-end. Natychmiast uzyskasz wspaniały dźwięk i nie będziesz potrzebował EQ, który często kojarzy się z gitarami i live mosiądzem. Wepchnij suwaki w górę i będziesz pewny, że nie ma szczytowych wzlotów, tylko instrument w całej swojej okazałości.
Highs są zazwyczaj zwijane podczas mierzenia live instrumentów, ale z R-121L nie będziesz musiał tego robić, ponieważ ma on nieco zredukowaną, gładką reakcję high-end.
Wspaniałe jest również to, że nie ma na niego wpływu ciepło ani wilgoć. Jest to idealny mikrofon do wszelkich ustawień live wydajności zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz.
Może również obsługiwać instrumenty o wysokim SPL. Znajdziesz, że R-121L poradzi sobie z wysokimi poziomami SPL z instrumentów takich jak gitary czy mosiądz, bez ryzyka uszkodzenia lub produkcji. Oferuje maksymalną wartość SPL 135dB przy 20 Hz i może pracować przez cały dzień, każdego dnia.
R-121L dokładnie oddaje dźwięk, który słyszysz uszami. Dostarcza ciepły, realistyczny dźwięk, z gładką naturalną reakcją, gdy mic'd up z gitara elektryczna wzmacniacze, mosiądz, rogi i perkusja. Jest płaski i dobrze wyważony, bez wyżu, realistycznych średnich i gładkich i naturalnych wysokich tonów.
Dzięki wyjątkowo niskiemu poziomowi szumów na wyjściu, Twoje aparaty zawsze będą brzmiały bardzo wyraźnie. Bez względu na odległość od źródła dźwięku, R-121L zawsze zapewni spójne pasmo przenoszenia.
Będziesz w stanie łatwo wyizolować instrumenty. R-121L ma wzór polarny z cyfrą 8, który skutecznie odrzuca dźwięk z lewej i prawej strony, z góry i z dołu mikrofonu. Są to skuteczne strefy martwe, które można wykorzystać do izolowania instrumentów poprzez pozycjonowanie mikrofonów w określony sposób. Umieść mikrofon w pozycji zerowej w kierunku tych dźwięków, a krwawienie zostanie praktycznie wyeliminowane.
Jest to idealne rozwiązanie do kontroli krwawienia ze sceny. Jeśli monitory znajdują się w pobliżu, regulacja położenia może umieścić wyjście monitorów w obszarze zerowym mikrofonu, izolując monitor od obszarów odbioru mikrofonu.
Pierwszy w swoim rodzaju. R-121L posiada przetwornik przesunięcia taśmy, który ustawia elementy taśmy na przedniej stronie mikrofonu. Taki układ pomaga utrzymać pełną charakterystykę częstotliwościową w aplikacjach o wysokim SPL, dając taśmie więcej miejsca na poruszanie się w obrębie głównego pola magnetycznego.