Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Numer produktu: 334903
Efekt zniekształcenia, który znajduje się w Holy Stain, składa się z czterech elementów sterujących. Są to Dirt, Colour, Tone i Volume. Zauważysz, że Dirt i Colour istnieją jako przełączniki obrotowe, podczas gdy Tone i Volume są potencjometrami.
Kontrola Dirt pozwala określić rodzaj zniekształceń, które chcesz wprowadzić. Dostosuj go, aby przełączać się między Clean, Fuzz i Drive. Drive został zaprojektowany, aby zapewnić najbardziej płynne zniekształcenia, podczas gdy Fuzz jest idealny do cięższej muzyki dzięki swojej surowej energii i agresji. Clean robi dokładnie to, do czego jest przeznaczony. Należy jednak pamiętać, że ze względu na obwód nadal może występować subtelna ilość ziarnistości.
Dostosuj brzmienie przesteru za pomocą potencjometru koloru. Kolor dostosowuje charakter zniekształcenia między trzema ustawieniami. Są to: jasny, ciemny i ciepły. Jasny zapewnia zniekształcenia w całym spektrum częstotliwości. Jest to idealne rozwiązanie, gdy chcesz uzyskać głośne i dumne brzmienie. Dark kompensuje harmoniczne wprowadzane przez pedał, zapewniając znacznie płynniejsze brzmienie. Warm to idealne połączenie obu ustawień.
Wbudowany procesor reverb pozwala uzyskać niesamowitą szerokość i głębię, od razu po wyjęciu z pudełka. Główną różnicą między ustawieniami Room i Hall jest ilość wprowadzanego przez nie opóźnienia. Podczas regulacji zauważysz, że Hall jest dłuższy w porównaniu do Room. Pokrętło "amount" pozwala osiągnąć idealny czas i długość ogona reverb. Nie ma tu kompromisów, jeśli chodzi o uzyskanie doskonałego brzmienia.
Pitch shift jest również idealny do dodawania "dodatkowego wymiaru" do brzmienia. Po włączeniu tego trybu pedał jednocześnie dostosuje wysokość wybranej nuty do jednej trzeciej i do jednej czwartej. Ten efekt jest świetny do "wzmocnienia" brzmienia, jeśli jesteś gitarzystą w dwuosobowym zespole.