Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Aura mystique otacza Gibson Flying V. Gitara dużym wyprzedzeniem w stosunku jej czasie gdy została wprowadzona w 1958, Flying Vs intensywnej odwołania magnetyczne, potężnym i niezwykle znanych kształtu nastąpił jedną z najbardziej rozpoznawalne gitara na świecie.
Gibson patrzył na dodanie futurystycznego proporcji obrazu firmy wprowadzili Flying V. Chociaż niektóre największe gitara dwunastostrunowa o wszech czasów - włączając Lonnie Macka and Albert King - natychmiast embraced Flying V, it wasn't aż Gibson przywrócona gitarę w 1967 roku, że reszta świata złowionych na. Guitar Gods jak Jimi Hendrix, Johnny Winter, Billy Gibbons, Michael Schenker, Lenny Kravitz mają ulegli z urokiem fascynujące Flying V
Uwaga: Obraz jest wyłącznie w celach informacyjnych
Numer produktu: 14119
Gibson Flying V był również przed jego czasu kiedy zostało wprowadzone w 1958 roku, co czyni to najbardziej rozpoznawalnych gitara na świecie. Spreparowane from mahogany stałe Flying V zawiera górną, zaostrzoną główka, cztery ply pickguard i Klusen stylu zielone tunerów. Szyja jest mieszaniec między standardowy rozkład "50s zaokrąglone i profilu stożek kieszeń" 60s. Wreszcie dodawanie mięśni Flying v są pickups Gibson 496R i 500T Humbucker dla klasycznych ponadczasowe rock and roll.
Główka łamaną pod kątem prostym
Górną, zaostrzoną główka x V-współczynnik jest typowym jest unikatowa. Podobnie jak każdy główka Gibson rzeźbione z tego samego przedmiotu obrabianego mahogany jako szyi. Nie jest? przyklejone? Główka, a proces trwa kunsztu, czas i wysiłek. Jednak korzyści są radość jest tym większa. Główka jest dokładnie pod kątem 17 stopni, które zwiększa presję na struny i pomaga w ich pobyt w gniazdach orzecha. Wzrost ciśnienia strunyów oznacza również znajduje się utrzymać bez utraty drgań struny między nakrętkę i tunery, co równa się lepiej. Cover pręt białego kratownicowy dodaje Nicei końcowa pompa do główka i idealnie uzupełnia białego pickguard na nadwoziu V-Factor X
Stały organy Mahogany
Najbardziej centralnych wszystkich funkcji V-Factor X jest jej kształt litery V, stałe mahogany ciała. Czy on? s regularne V Flying lub X V-współczynnik Gibson, jednostka mahogany stałych zapewnia sygnału, utrzymania i wydajności. Mahogany przechodzi przez ten sam proces selekcji rygorystyczne jak cały Gibson? s lasy i jest osobiście inspekcji i zdobył Gibson? s zespół wykwalifikowanych ekspertów drewna przed jej wejściem fabryk. Wewnątrz fabryki Gibson wilgotność jest utrzymywany na poziomie 45 procent i temperatury 70 stopni. To już wszystkie lasy są suszone do poziomu? równowagi,? Jeżeli zawartość wilgoci nie zmienia się podczas procesu produkcyjnego. To gwarantuje ściśle dopasowane stawów i nie rozszerzenia i pomaga kontroli kurczliwość i wypaczanie of the woods, oprócz pomaga zmniejszyć wagę. Ta funkcja pomaga także w poprawę lasach? wykończenie właściwości i przydatności do obróbki mechanicznej. Zawartość wilgoci spójne oznacza, że gitara Gibson będą odpowiadać równomiernie na zmiany temperatury i wilgotności długo po opuszczeniu fabryki.
Elektronika
Jeśli chodzi o gitara elektronika, jest zdecydowanie lepiej. A z całą pewnością, posiada istotne w futerał Gibson? s V-współczynnik X. Gibson zdecydował zainstalować dwóch głośności i tylko jednego tonu przełącznika, co przekłada się na mniej opór pomiędzy pobranie i rzeczywista produkcja. Oznacza to, że zakończenie nic, ale ton od pobrania i jednego flat-out Krzyk stanowiska rock and roll.
Gibson "s 496R i 500T przetworniki
Nie zdarzenia jest bardziej odpowiedzialnego za znacznie wpływających na ewolucję muzyki popularnej niż Gibson? s wprowadzenie podwójne EHVD? humbucking? pobranie w 1955 roku. Z ciepłe tony jazzowy Charlie Christian, erupcje rockabilly Scotty Moore i Skała cruching Jimmy Page niezliczonych graczami na całym świecie zbadane nieograniczone możliwości tonów widma poprzez gitary, Gibson pickups. Muzyczne krajobraz zmiany, w tak czy rozwoju Pick-Up humbucker. Wprowadzone z supergrupą, Gibson? s 496R i 500T pickups wypełnione potrzebę bardziej wydajne humbuckers i pod napięciem pojawienie się hard rock, heavy metalu. Niesamowite produkuje 496R podtrzymania i cięcia zasilania z jego magnes ceramiczne, dodając więcej zalety z zwiększył definicji i nie muddiness wcale. 500T jest jednym z Gibson? s pickups najbardziej zaawansowanych, zawierające strukturę trzech magnesów ceramiczne, która umożliwia crunch Szalonego rock and roll, który nigdy nie traci jego bogatą kombinacji wzmocnionej wady i zalety kryształowo przejrzysta. Jest to jeden z Gibson? s najbardziej skuteczną odbioru połączeń.
Organ:
Szyja:
Fingerboard:
Elektronika:
Sprzęt: