Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 282474
Tryb Twin-T Scoop dodaje jednocześnie basu i sopranów, aby uzyskać efekt wyciągniętego środka, który doskonale sprawdza się w stylach metalowych. Z podbitymi niskimi i wysokimi tonami, Apocalypse oferuje gęstą, pełną i potężną charakterystykę, i pozwala na stworzenie intensywnych metalowych brzmień.
War Fuzz zapewnia niezwykłe przesterowane brzmienie i miękkie zniekształcenia, które dają efekt gnarly fuzz. Ten tryb oferuje więc inny efekt fuzz niż Twin-T Scoop, co sprawia, że Apocalypse jest tak niesamowity. Z pewnością znajdziesz tu fuzz, który będzie pasował do twojego stylu, który możesz jeszcze bardziej dostosować do swoich potrzeb. War Fuzz ma pełne i gęste, dynamiczne brzmienie z dużą ilością podtrzymania jak na harmoniczny fuzz.
Ten tryb jest dość podobny do War Fuzz, ale posiada podwójne tranzystory J-FET, które zwiększają objętość brzmienia, dając w efekcie bardziej otwarte brzmienie. Tryb Dual J-FET oferuje tłuste, zrównoważone brzmienia, które są idealne dla artystów poszukujących bardziej subtelnego efektu fuzz.
Funkcja Octave Rect robi dokładnie to, co mówi, czyli zapewnia harmoniczne, śpiewne brzmienie oktawowe. Osiąga to poprzez sumowanie dolnej i górnej połowy przebiegu fali w celu uzyskania intensywnego brzmienia oktawowego, które jest idealne do tworzenia wszechstronnych i dynamicznych występów.
Nazwa Gain x1000 jest dość oczywista, ponieważ wytwarza on szalone ilości wzmocnienia, aby zdmuchnąć publiczność. Wzmocnienie jest niesamowicie wysokie, aby uzyskać potworne brzmienie, co daje "dziwne" i agresywne rezultaty.
Death By Audio to butikowa firma produkująca pedały efektów, która ma swoją siedzibę na Brooklynie, w Nowym Jorku. Jej założycielem jest Oliver Ackermann, gitarzysta i wokalista zespołu A Place to Bury Strangers, który wydał do tej pory 4 albumy studyjne. Założył on stronę Death By Audio w 2001 roku i od tego czasu projektuje i ręcznie produkuje butikowe pedały gitarowe, które są zbudowane z solidnych, trwałych i wysokiej jakości materiałów. Przez lata Death By Audio dostarczał sprzęt na zamówienie dla takich zespołów, jak U2, Nine Inch Nails i Lightning Bolt. Miejsce, w którym powstały pedały, było również wykorzystywane jako miejsce koncertów live oraz studio nagrań.