Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Uwaga: opakowanie zostało otwarte w ramach przeprowadzanej przez nas kontroli jakości w wyniku której wszystkie plomby gwarancyjne zostały zerwane. Sam produkt jest całkowicie nowy i nie był wcześniej używany.
Jest to świetna okazja do zakupu w pełni sprawnego produktu z dwuletnią gwarancją w obniżonej cenie.
Prawie Nowe: Ten produkt mógł zostać wcześniej otworzony w celu kontroli jakości, zwrócony przez klienta, odrestaurowany lub może brakować części nieistotych dla działania produktu lub oprogramowania. Pod każdym innym względem, produkt działa jak nowy. To idealna okazja, aby zakupić w pełni funkcjonalny produkt w obniżonej cenie.
Numer produktu: 127088
Doświadczenia dźwięku legendy. Efektu fuzz najpierw zaczęły się pojawiać w rock and roll w 1960 roku. Niektóre z największych, Najlepsze hity dekady zostały utworzone za pomocą tego Rewolucyjne nowe brzmienie. Pierwsze eksperymenty przyszedł z pokroju The Kinks radosny "Masz naprawdę mnie". Keith Richards zatrudnionych fuzz z niewiarygodne, podbój świata efekt na The Rolling Stones "(I Can't Get No) satysfakcji".
Dopiero w Electro-Harmonix Big Muff, że fuzz naprawdę zaczął się zrewolucjonizować muzyki, choć. Pierwszy prototyp, wydany w 1968 roku miał wszystkie cechy wczesnego dźwięku fuzz, która okazała się tak popularne, ale założyciel Mike Matthews chciał mocniejszy, ciężkim basem fuzz.
W 1969 Big Muff zrobione że dźwięk i udał się najbardziej legendarnych pedał w skale. W tydzień po pierwszych modeli pedału zostały wydane w Nowym Jorku, Jimi Hendrix zakupił jeden. Reszta jest historią. Hendrix stosowane pedał do jednostek jego charakterystycznym dźwięku przed jego przedwczesną śmiercią rok później. David Gilmour używaną na Pink Floyd The Wall. Smashing Pumpkins, Sonic Youth, Thin Lizzy, pocałunek, Frank Zappa i więcej wszystko użyć samego pedału do osiągnięcia niesamowite, przesterowane, zniekształcone dźwięki fuzz i wydania niezrównane agresji do ich muzyki. Z 50 anniversary trójkąta Big Muff (tak nazwane ze względu na trójkątny układ tarcz), ty też możesz.
Pedalboard idealny dodatek. Trójkąt Big Muff mały rozmiar sprawia, że jest to idealne narzędzie do pedalboard każdy gitarzysta. Cieszyć się jego legendarny fuzz dźwięków bez poświęcania sporo miejsca na swoje inne cenne efekty, pozwalając na prowadzenie budowy i poprawy biblioteki efektów. Ponadto wielkim mufka jest niezwykle trwały dzięki jego podwozie odlewu. Spokój ducha, że będziesz mógł cieszyć się jego hipnotyzująca distortion przez wiele lat., bez względu na to, jak bardzo go używać.
Oryginalny układ ' 69 Big Muff's legendarny status całości był zasłużony. Pedał, który miał taki wpływ na muzyce rockowej tylko było sprawiedliwe, że należy korzystać z niesamowite reputację. Ale to oznaczało, że pedał stał się coraz bardziej kosztowne i niedostępne dla muzyków bez tłuszczu bank równowagi, z niektórych modeli sprzedaży powyżej tysiąca dolarów.
Z trójkąta Big Muff Electro Harmonix przyniosły wszystkim cechą jakości ich oryginalny pedał w przystępnych model dla czasów współczesnych. Założyciel Mike Matthews mówi etos za wznowienie było stworzenie modelu "paznokcie, kremowy, skrzypce jak utrzymać i muzyczny koloryt" oryginału "w cenie również muzykiem można sobie pozwolić". Elektryzujące fuzz, dla każdego.