Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
DigiTech EX7 wyrażenie Factory - zainspirowany przez siedem pedały klasyczne wyrażenia na świecie.
ZAWIERA ZBUDOWANYM W DF-7 ZAKŁÓCENIA FACTORY PEDAŁ
A jest pedał wielkość!
Zawiera Zasilacz
Numer produktu: 8534
Wprowadzenie Factory wyrażenie, pedał umożliwiający metatarsally modulacji całe pedałów zarządu pedały klasyczne wyrażenie. Z Wah do Whammy, aby rzadkie, poszukiwanym pedały, takie jak A / DA Efekt fazowy i naszych wysoce wychwycenia stacji kosmicznej Synth Swell. Można płacić £ 1000 oddzielne wyrażenie pedały oraz winobrania Leslie i nadal nie uzyskać tonu i wszechstronność, które firma została zaprojektowana do fabryki wyrażenia.
Wzór 1: Na podstawie Cry Baby Dunlop ®
Jedną z najbardziej popularnych iteracji Wah pedał z sygnał nieco grubszy niż ® Vox, pod koniec 60s i wczesne lata siedemdziesiąte guitar gods. Zakres częstotliwości, Q (Shape), regulacji głośności; pedał wyrażenie zmienia wah efekt.
Model 2: Oparty na Vox ® Clyde McCoy Wah ®
1966 Oryginalnej. Chociaż została zaprojektowana dla gitary, to początkowo skierowany był trąbka graczy, czyli Dlaczego róg gracza Clyde McCoy nazwa zdobi pedału dzisiaj. Zakres częstotliwości, Q (Shape), regulacji głośności; pedał wyrażenie zmienia wah efekt.
Model 3: Oparty na DigiTech ® XP300 stacji kosmicznej/syntezator SwellTM
Najpopularniejsze ton bardzo rzadkich pedałów, syntezator Załamujące się martwe opakowań całego Orkiestra zewnętrznego miejsca w Twojej gitara, co pozwala na tworzenie innych ulegli skutków i ozdobne za pośrednictwem pedał wyrażenie. Pitch Shift, chór/smoła saldo, formanty czasu Swell ataku; wyrażenie pedałów zmiany wejściowe poziom (swell).
Model 4: Oparty na DigiTech Whammy ®
Jedna i tylko, aby zastosować wyrażenie. Gładkie skoku zgięć, bogate detuning, zabójczej dive bomby i szybkiego śledzenia zmian harmonii, tak samo jak oryginał. Whammy Shift, Tone, suchego/wilgotnego kontroli; zmiany pedałów wyrażenia pitch shift.
Model 5: Oparty na Unicord UnivibeTM
Chór standardowych od późnego 60s dla dodawania bujne głębokość i wymiar. Do oryginału naszego modelu oferuje również vibrato i chór. Chór/Vibrato, intensywność, regulacji głośności; pedał wyrażenie zmiany prędkości modulacji.
Modelu 6: Leslie ® 145 obrotowej prezentera
Dodaj drobiazgowe modelowany dźwięku głośników obrotowe Leslie 145. Jest to jak prawdziwy as it gets bez korzystającym 70 kg szafka wokół z wami. Dysk, Min Sweep, Max Sweep kontroli; pedał wyrażenie zmienia prędkość obrotowa.
Model 7: Oparty na efekt fazowy A/DATM
Święty Graal wszystkich flangers z wycierania dramatycznego fly-by aparatu jet. Rzadszych niż struny 7 uruchomic - i jej kontroler opcjonalne stopy jeszcze trudniej jest znaleźć! Zakres prędkości, wzbogacanie kontroli; wyrażenie pedałów zmiany wycierania.
A pedał woluminu
ZAWIERA ZBUDOWANYM W DF-7 ZAKŁÓCENIA FACTORY PEDAŁ
Tak, jakby siedmiu pedały klasyczne wyrażenie nie był wystarczająco, możemy również zbudowaliśmy w fabryce zakłócenia DF-7 zapewniając siedmiu klasycznych overdrives oraz zakłóceń w rządzie modelowania. Wybierz Ibanez ® TS-9, DOD ® 250, Boss ® DS-1, ProCo RatTM, szef ® Metal Zone, metalowych MasterTM DigiTech ® lub Electro-Harmonix ® Big Muff Pi ®.
Opcjonalne Wyłącznik nożny 3-przycisk FS3X mogą być połączone EX-7 dla jeszcze szerszej kontroli wydajności.