Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Gdzie art spotyka się z nauką. Sztandarowy vintage ustnik Theo poprawił się. Opierając się na sukcesie poprzednich modeli, ustnik Gaia 3 tenor sax 8 doskonale łączy vintage wzornictwo z inżynierią precyzyjną.
Wykonany z wysokiej jakości gumy twardej, Gaia 3 z pewnością będzie klejnotem Twojego saksofonu. Dodanie własnej przegrody "Shark Gill" wzmocni projekcję, dodając jednocześnie nutę krawędzi do Twojego brzmienia. Więc czy grasz w Carnegie Hall, czy w Super Bowl, zawsze będziesz słyszalny.
Przypominające ustniki z lat 40. ubiegłego wieku, "True-Large-Chamber" Theo Wanne'a zapewnia naturalny i ciepły dźwięk. Nie ma więc niespodzianki dla saksofonistów, którzy występowali z Michaelem Jacksonem, Arianą Grande i Rayem Charlesem, grając z ustnikiem Gai.
Numer produktu: 131628
Podczas wykonywania profesjonalnego ustnika, kluczowa jest konsystencja. Dlatego też wszystkie inne produkty Theo Wanne są wytwarzane przy użyciu zaawansowanych technik obróbki, aby zapewnić, że każdy ustnik jest taki sam. W przeciwieństwie do ustników w podobnej cenie, Gaia 3 posiada "True-Large-Chamber". Poszukiwany i opracowany przez Theo Wanne, ten projekt komory jest większy niż otwór, który tworzy bogaty i w pełni brzmiący dźwięk. Podobnie jak inne profesjonalne ustniki, Gaia 3 jest wykonana z czystej lateksowej gumy twardej, aby zapewnić najlepszą jakość. Twarda guma jest preferowana przez muzyków, którzy chcą bardziej łagodny ton w porównaniu z jasnym tonem wytwarzanym przez metalowy ustnik.
Theo Wanne Gaia 3 tenor saksofonista jest profesjonalnym ustnikiem dla saksofonistów, którzy potrzebują dużego dźwięku. Końcówka znaleziona na ustniku Gaia 8 wymaga więcej powietrza w porównaniu z modelem 7*, ale może dać szerszy dźwięk. Ta ilość oporu jest niezbędna do wytworzenia dużego dźwięku wymaganego dla dźwięku rock & rollowego. Końcówka ma dobrą intonację i wymaga jedynie niewielkiego wysiłku, aby wygiąć notatki, gdy jest to konieczne.
Theo Wanne Gaia 3 tenorowy ustnik saksofonowy zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby dbać o ustnik. Aby zapewnić bezpieczeństwo nowego ustnika, zawiera on piękny skórzany pokrowiec, który chroni go, gdy nie jest używany. Profesjonalna ligatura oświecona jest ligaturą numer 1 Theo Wanne'a i zapewni, że trzcina jest zawsze utrzymywana w optymalnej pozycji. W zestawie z ustnikiem Gaia znajduje się również czapka z trzciny zastępcza, zgryz pad i płyta ciśnieniowa Alive Gold Pressure Plate, dzięki czemu można dbać o ustnik. Każdy ustnik Theo Wanne jest również dostarczany z unikalnym numerem seryjnym.
Theo Wanne jest nowoczesnym ekspertem w dziedzinie nowych i vintage drewnianych ustników. Theo został technikiem naprawy saksofonu ponad 20 lat temu pod kierownictwem mistrza refacer Bob Carpenter - firmy zajmującej pioneer się naprawą i naprawą ustników. Theo szybko zyskał reputację w świecie saksofonów i w 1998 roku otworzył Saxophone Mouthpiece Heaven, który jest jego własnym sklepem muzycznym i bazą wiedzy.
W 2007 roku Theo rozpoczął projektowanie i produkcję własnej linii ustników i saksofonów, współpracując ze znanymi muzykami, takimi jak Joshua Redman, Chris Potter i Eric Alexander. Theo stale studiuje i wprowadza innowacje w swoich projektach, aby zapewnić, że jego ustniki umożliwiają muzykom jak najłatwiejsze stworzenie najlepszego brzmienia. Theo Wanne ma teraz reputację producenta najlepszych ustników dętych drewnianych przy użyciu najbardziej zaawansowanych technik produkcji na świecie.
"Po prostu - wow! Theo, przybiłeś The GAIA Tenor! Wszystko, co kochałem w oryginalnej Gai, nadal tam jest, wraz z ogromnym nowym placem zabaw, na którym można odkrywać, dzięki bogatszej, bardziej złożonej zawartości harmonicznej w tonie. Połączenie rdzenia dźwięku i "czynnika buzz", czyli górnych partii, jest pięknie wyważone. Nadal jest okrągły i ciepły, a teraz łatwo jest uzyskać odpowiednią ilość piasku i ugryzienia, jeśli chcesz. Inną rzeczą, którą zauważyłem zaraz po nietoperzucie, jest natychmiastowa reakcja wszędzie na rogu. Każda wysokość wydaje się skupiać i mówić natychmiast, co sprawia, że szybkie biegi brzmią niezwykle czysto i precyzyjnie. Theo, jak to zrobiłeś?" Robert Martin (Frank Zappa od 20 lat)