Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Doepfer A-189-1 VC Bit Modifier / Bit Cruncher to elastyczny moduł efektowy dla syntezatorów Eurostojak z 16-bitowymi funkcjami przesuwania. Idealny do dodawania zniekształceń i crunchingu overdrive do sygnału, A-189-1 wykorzystuje regulację szybkości transmisji bitów i częstotliwości próbkowania, oferując elastyczny projekt efektu, który można dostosować do sygnału. Niezależnie od tego, czy chcesz dodać autentyczny, przypominający wzmacniacz, przester do sygnału gitary elektrycznej, czy też ponadprzeciętny crunch do głównej linii wokalu, A-189-1 jest idealny dla Ciebie.
Korzystając z 16 wbudowanych trybów, masz do wyboru mnóstwo unikalnych postaci zniekształceń. Dostępne są tryby Bit Crunching, Bit Shifting, Bit Exchange, Rectifying, wartości obliczeniowe, takie jak Addition, Subtraction i Multiplication, a także cztery krótkie opóźnienia, które zapewniają naprawdę wyjątkowe wrażenia brzmieniowe.
Na niezależnym pokrętle A-189-1 VC znajduje się regulacja szybkości próbkowania. Doskonale nadaje się do regulacji wierności źródła dźwięku w celu łatwego dopasowania do miksu, pozwalając instrumentom brzmieć nawet w warunkach zniekształceń extreme.
Numer produktu: 221397
Zamiast stosować konwencjonalne techniki zniekształcania dźwięku, takie jak stopniowe ograniczanie, kompresja i nasycenie, A-189-1 przyjmuje inne podejście. Wykorzystując manipulację bitami i regulację częstotliwości próbkowania w 16 różnych trybach, można dodać do swoich utworów mnóstwo smaczków, które sprawią, że będą one brzmiały na granicy eksplozji. A-189-1 jest modułem, który nie jest subtelny i ma być słyszalny. Każdy z 16 trybów oferuje różne charaktery i smaki przesteru, dzięki czemu można znaleźć coś dla praktycznie każdego źródła w utworze. O ile charakter przesteru można wyjaśnić za pomocą skomplikowanych równań i matematycznych korekt sygnału, o tyle pozostaje faktem, że niektóre z nich zapewniają bardziej zdecydowane brzmienie w zakresie niskich i średnich tonów, podczas gdy inne dają tnące jak nóż brzmienie, które można umieścić ponad gęstymi miksami.