Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Bezprecedensowa kontrola nad modulacją. Graficzny Stereo Oscylator Polygogo E-RM wykorzystuje syntezę poligonalną opracowaną w E-RM. Synteza poligonalna opiera się na dwuwymiarowym kształtowaniu amplitudy sinusoidalnych fal, a moduł Polygogo zapewnia szereg parametrów pokrętła na funkcję do kształtowania dźwięku.
Do ustawienia podtekstów można użyć pięciu oddzielnych parametrów; animować widmo; tworzyć nieciągłości w przebiegu fali; modulować z precyzyjnymi proporcjami i przelewać fale na drugą stronę. Aby osiągnąć je z dużą dokładnością, Polygogo opiera się na cyfrowym procesorze. Jest on połączony z klasycznym analogowym układem wyjściowym w celu zapewnienia zarówno niezawodności, jak i wysokiej jakości dźwięku.
Wszystko to jest dostępne poprzez moduł 32HP Eurostojak. Każdy parametr jest łatwo dostępny w liveśrodowisku dzięki pojedynczym pokrętłom dedykowanym dla każdej funkcji.
Numer produktu: 155312
Aby zapewnić tak szeroki zakres możliwości modulacji, główny element algorytmiczny Polygogo opiera się na cyfrowym procesorze, gwarantującym absolutną stabilność częstotliwości dla modulacji wewnętrznych. Wyjście stereofalowe jest klasycznym analogowym układem, który zachowuje niespotykaną dotąd ostrość i otwarty dźwięk.
Zaprojektowany we współpracy z projektantem instrumentów Tatsuyą Takahashi, Polygogo wykorzystuje projekt "pokrętło na funkcję". Oznacza to, że każda funkcja jest zawsze dostępna dla użytkownika bez konieczności przewijania menu. Jest to idealne rozwiązanie dla szybkich zmian w live scenariuszach.
Synteza poligonalna opiera się na złożonym dwuwymiarowym kształtowaniu amplitudy sinusoidalnych fal. Jest to połączone z wewnętrznymi źródłami modulacji i nowym typem folderu fal. Rezultat daje pięć oddzielnych parametrów w obrębie Polygogo.
Parametr Order określa liczbę narożników wielokąta, która może się wahać od linii (zamówienie 2) do prawie idealnego okręgu (zamówienie 28) z wszystkimi ustawieniami ułamkowymi pomiędzy nimi. Liczba narożników zdefiniowanych przez użytkownika wpływa na stosunek podtekstów do częstotliwości podstawowej. Niska liczba narożników utrzymuje harmoniczne w pobliżu podstawowej częstotliwości, wysoka kolejność przesuwa je w górę.
Parametr "Zęby" został potknięty w szczęśliwym wypadku podczas opracowywania syntezy poligonalnej. Odchyla on boki wielokąta poza normalną orientację i może być używany do kontroli głośności podtekstów. Poprzez tworzenie nieciągłości w obrębie kształtu fali, parametr "Zęby" działa jako równowaga pomiędzy częstotliwością podstawową a widmem tonowym.
Ze względu na stereofoniczną naturę oscylatora Polygogo, moduł oferuje doskonałe postrzeganie przestrzeni bez dodawania efektów zewnętrznych. W celu animacji dwóch kanałów i stworzenia ruchu przestrzennego, Roll obraca obiekt wokół środka i animuje fale.
Korzyścią dla cyfrowego makijażu modułu Polygogo jest precyzyjne śledzenie częstotliwości dla liniowej modulacji FM. Tutaj wbudowany operator moduluje podstawową częstotliwość dla szaleństwa FM. Współczynnik FM jest ustawialny, FM Amount przechodzi od subtelnych growli w niskich tonach do aliasingowego szaleństwa na wysokich częstotliwościach. Stosunek może być również określony ilościowo do źródła.
Kolejny szczęśliwy przypadek rozwoju syntezy poligonalnej, parametr Fold przelewa the wave się na drugą stronę. Powoduje to łaskotanie przy niskich ustawieniach oraz zgniatanie i krojenie kształtu fali w całości distortion przy pełnym włączeniu.