Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Nasza mikrofonu i Preamps regionie oferuje szeroki zakres mikrofony nadające się do wszystkich sytuacji. Czy szukasz mikrofonu pojemnościowya Twoje studio, na przykład Rode NT5 lub dynamicznych mic wokal na etapie, na przykład popularne SM58, jesteśmy przekonani, że znajdziesz coś do budżetu i wymóg.
Nasza mikrofonu i Preamps regionie oferuje szeroki zakres mikrofony nadające się do wszystkich sytuacji. Czy szukasz mikrofonu pojemnościowya Twoje studio, na przykład Rode NT5 lub dynamicznych mic wokal na etapie, na przykład popularne SM58, jesteśmy przekonani, że znajdziesz coś do budżetu i wymóg.
Dostępne, usuwanie potrzebę końcowe kable są wielu mikrofony bezprzewodowe. Mamy kilku zapasów, włączając dochodach z Sennheiser, Shure i Audio Technica, jak również nasze bardzo własnych WM-333B.
Wyświetlono 40 z 2144 produktów
Ponieważ różne mikrofony są często przeznaczone do różnych celów i środowisk, czynniki te muszą być brane pod uwagę przez potencjalnych nabywców. Na przykład, podczas gdy SM58 może być idealnie dopasowany do wokali, Shure PGDMK6 Drum Microphone Kit może być bardziej odpowiedni dla mikrofonowania a snare, toms i bębna basowego.
Perkusistów, którzy chcą mic ich zestawy mogą sami mają wiele problemów do rozważenia, takich jak to, czy chcą korzystać ze statywardowego zestawu mikrofony kondensatora lub mikrofony, które są zaprojektowane specjalnie dla tego instrumentu, wraz z klipami. Z różnych opcji dostępnych, jak również nieskończoną liczbę możliwych konfiguracji bębna, gracze mogą być dobrze poinformowani o tym, co jest na rynku dokładnie przed podjęciem decyzji, co najlepiej spełnia ich potrzeby.
Kolejną kwestią do rozważenia jest to, czy użytkownicy chcą mikrofonów o niskiej czy wysokiej impedancji. Pierwszy z nich może transmitować sygnały na odległość kilkuset stóp bez zauważalnego pogorszenia jakości dźwięku. Jednak sygnał na bardziej przystępnych cenowo mikrofonach o wysokiej impedancji może się pogorszyć, jeśli używane są kable o długości ponad 20 stóp.