Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
AJH Minimod Ring SM, Silver jest potężnym modułem do projektowania dźwięku, wyposażonym w modulator pierścieniowy, 2 niezależne suboscylatory i 5-kanałowy mikser z distortion możliwościami. Idealny do tworzenia grubych, basowych dźwięków, Minimod Ring SM posiada 2 subgeneratory z szybkim śledzeniem i specjalnie ukształtowanymi falami. Sekcja modulatora pierścieniowego posiada 3 dedykowane wejścia i poziomy miksowania, które są idealne do tworzenia klasycznych dźwięków dzwonka i młotka. Sekcja mieszacza posiada 5-te wejście, które jest znacznie "gorętsze". Po przekroczeniu pewnego progu wejście przesterowane zostanie w sposób naturalny, co pozwala na dodanie distortion. Wygodnie, wszystkie wyjścia modulatora pierścieniowego i generatorów basów są normalizowane do wewnętrznego miksera, co pozwala na mieszanie bez konieczności stosowania patch kabli. Minimod Ring SM jest idealny zarówno do zastosowań studyjnych, jak i live wydajnościowych.
Numer produktu: 95221
Minimod Ring SM wykorzystuje układ oparty na dyskretnym tranzystorze AC sprzężonym z ogniwami Gilberta, który powstał na początku lat 60-tych. Modulator pierścieniowy posiada dodatkowe wejście (Z), które zostało dodane do zwykłych wejść nośnika i modulatora. Dodatkowe wejście wytwarza bardziej rezonansowy dźwięk niż inne wejścia, co pozwala na stworzenie szerokiej gamy dźwięków typu młotek udarowy i dzwonek. Dzięki dodaniu miksera wewnętrznego można jednocześnie mieszać te wejścia.
Minimod Ring SM jest w stanie tworzyć ogromne, grube dźwięki basu i posiada 2 niezależne generatory subbasu, które mogą być mieszane razem za pomocą miksera. Pierwszy generator subbasu wytwarza sinusoidalną falę, która jest o jedną oktawę poniżej kształtu fali zastosowanego do wejścia X IN. Domyślnie jest on kierowany przez kanał 4 miksera. Drugi generator subbasu wytwarza sinusoidę, która jest o dwie oktawy poniżej kształtu fali zastosowanego do wejścia X IN. Jest to domyślnie przekierowywane na kanał 5. Fale subbasu różnią się od fal trapezowych o zaokrąglonych krawędziach, po sinusoidalne jak fale. Mają one niższą zawartość harmonicznych, niż zwykłe podgrupy i są mniej muliste w mieszance. Są one specjalnie zaprojektowane tak, aby lepiej siedzieć w mieszaninie, a to sprawia, że wydają się mieć więcej jazdy i punch, ponieważ są czyste i ciasne, a nie błotniste.
5 wejściowy, sprzężony z DC mikser oparty jest na dyskretnym tranzystorze CP3 modularnym, którego początki sięgają wczesnych lat 70-tych. Moduł wykorzystuje tranzystor dyskretny zamiast układów scalonych dla rdzenia mieszacza. Ponieważ mikser jest sprzężony DC, może być używany do mieszania zarówno napięć sterujących, jak i sygnałów audio jednocześnie. Wyjścia modulatora pierścieniowego i generatorów subbasu są znormalizowane i są domyślnie kierowane przez mikser. Gdy kabel zostanie podłączony do jednego z wejść mieszacza, normalizacja zostaje jednak przerwana.
Sekcja mieszacza modułu posiada 5-te wejście, które może być wykorzystane do zniekształcania sygnałów. Jest znacznie cieplejsze niż inne wejścia i zapewnia większe wzmocnienie sygnału na kanałach 5. Obracając pokrętło na wysoki poziom, przesterowywuje je w sposób naturalny, umożliwiając tworzenie ostrych, agresywnych dźwięków.